Piękna Eve prezentuje wdzięki na pełnym akcji gameplay trailerze Stellar Blade. Premiera już wkrótce
Wygląda jakby ktoś grał za dużo w NieR: Automata, i chciał zrobić taką samą grę. Muzyka, stylistyka, klimat post-apo, post-humanism, postać głównej bohaterki machającej mieczem, latający robot na boku, wszystko jest. Ciekawy jestem czy to się uda, czasami takie klony wychodzą fajnie.
Jesli Yoko Taro woli zajmowowac sie jakimis gownianymi mobilkami to nic dziwnego ze ktos pojdzie w tym kierunku.. Czekam na ta gre bo juz kilka lat temu zapowiadala sie niezle.
Jestem za mobilkami, wykorzystaniem ai tak jak to robi palworld ogólnym kopiowaniem od innych tak jak to robi palworld ja bym dał mechaniki mobilek do norlmalnych gier kupuje preordery najgoszych gier na rynku bo chce by tą stronę branża zmierzała. a kupiłem kolektorkę starfielda bo chcę by elder scrols 6 był taki jak starfield nawet lepszy w gorszym tego słowa znaczeniu.
Skojarzenie z Automatą jest oczywiste. Ja to w ogóle po pierwszej zapowiedzi miałem wrażenie, że będzie tu chodziło tylko o fan service, ale to chyba nawet może być fajna gra. Pożyjemy, zobaczymy.
Dla mnie najciekawsza gra pokazu, nawet chyba bardziej niż Death Stranding 2, mimo że to zupełnie nie moje klimaty, takie japońskie post apo. Nu jazzowa muzyka robi robotę w tej grze.
Wygląda jakby ktoś grał za dużo w NieR: Automata, i chciał zrobić taką samą grę.
Taką samą, tylko na pierwszy rzut oka o rzędy wielkości lepszą - brak walki z kolorowymi kulkami, japońskiego humoru i krindżu... O grafice nie wspominam, bo też NieR leżał na tym polu nie tylko technicznie, ale przede wszystkim pod względem designu poziomów - pustka rodem z PS2...tekstury i modele rodem z PS3 były tylko dodatkiem.
Dlatego jestem bardzo zainteresowany Stellar Blade. Mam nadzieję, że tak jak inne exy, wyjdzie za rok-dwa na PC :)
Zapowiada się całkiem ok, tylko żeńskie postaci mogłyby nie wyglądać tak, jakby na co dzień ubierały się w sex shopie... Azjatyccy developerzy mają jakieś skrzywienie w tym aspekcie, przez co cierpi niestety wiarygodność świata przedstawionego.
Nie chodzi o to, że bohaterki powinny być nieatrakcyjne (bo to jest znowu postępująca fiksacja zachodnich developerów...), ale mogłyby przynajmniej lepiej pasować do otoczenia, w którym egzystują. Tak jak np. Loosum Hagar z gry RAGE (2011 rok). Jej strój jest dosyć skąpy, ale pasuje do warunków klimatycznych upalnego pustkowia, na którym toczy się gra.
jak ktoś nie wie to shift up zorbiło grę nikke godes victory która jest gachą i ma ciekawie zrobione projekty postaci, przykład ich pierwszej gry. wiec się nie dziwie że postacie kobiece są stelar balde.