Wyjaśniła się sytuacja Avowed. Na nowe RPG twórców Pillars of Eternity poczekamy dłużej
Najbardziej co mnie martwi to walka, wygląda jak ułomne machanie mieczem ze Skyrima.
Sorry ale to wygląda jak jakiś pierwszy build bez większości rzeczy jak questy, postacie dialogi.. Mają liczmy prawie rok na dodanie tego wszystkiego.. Więc scenariusze są dwa.. Wydadzą pustą, krótką grę albo będzie przełożona.. Ech zawód
Wygląda kapitalnie. RPG fantasy i więcej nie potrzebuje. Obsydian zawsze tworzy gry przynajmniej dobre więc nie obawiam się o resztę.
Najbardziej co mnie martwi to walka, wygląda jak ułomne machanie mieczem ze Skyrima.
Walka wygląda dosłownie tak samo, jak w wiekowym Dark Messiah of Might and Magic
Liczyłem na coś na miarę Dark Messiah of Might & Magic a tu plastikowo, kolorowo. Przeciwnicy jak z gry na telefonu
Wręcz przeciwnie.
Wygląda o wiele lepiej niż to pokazali ostatnio.
Najwidoczniej nie wiesz jak działa oświetlenie, cieniowanie (Przy Halo Infinite też była ta samo sytuacja)
Widać wizualny upgrade.
Pokaz tej gry wyglądał jak rzucenie w jednym statycznym obszarze kilku mobów i ich tłuczenie (też bardzo okrojone). Wygląda to tak jakby nie było oprócz kilku rzeczy żadnej innej zawartości. Nawet dialogi wyglądają jak na wczesnym etapie. Wiem, że to studio potrafi dowieźć fajnego rpga ale patrząc na ilośc czasu która im została a to co pokazują = 99% delay lub wydanie gry o średniej zawartości. Nie chodzi mi o rzeczy wizualne
Walka wygląda fatalnie - jak praktycznie każda walka melee w FPP (pomijając oskryptowane animacje - te mogą być OK)...
Będzie chyba dwóch bohaterów do wyboru/co-op?
Teaser, oraz poprzedni materiał miał męską postać.
Tutaj np. podczas dialogu jest pokazana kobieca postać.
W pewnym fragmencie widać że nie gramy tą kobietą, a na ułamek sekundy widać tą bohaterkę jak nam pomaga w walce.
Chyba że ta kobietka to jakiś NPC, ale wygląda bardzo podobnie do męskiej wersji postaci, czyżby brat i siostra hmm
Będzie zwykły kreator postaci, więc można wybrać płeć i rasę (chyba dwie - człowiek i elf). Kooperacji bym się nie spodziewał w grze dla pojedynczego gracza.
Przecież to jest FPP cały czas, nie widać czy postać jest kobietą czy facetem...
Hype urósł. Świetnie to wygląda, a dodatkowo grę robi Obsidian, to się niczym nie przejmuję.
Świat wygląda na interesujący i piękny, tylko na cholerę w fantasy te rewolwery? :( Z drugiej strony walka melee w FPP w dowolnej grze to nieporozumienie, DMoMM wcale nie był w tym względzie oszałamiająco lepszy, choć faktycznie, przynajmniej próbowano tam wprowadzić jakiś system kolizji i do pewnego stopnia realistycznych ruchów...
Bo w tym świecie jest broń palna, to i jest tutaj.
Dying light, Skyrim z modami gdzie ludzie dodają uniki, animacje cięć.
I na pierwszym miejscu dałbym Darktide który ma system walki easy to learn, hard to master i sprawia niesamowitą satysfakcję.
W Avowed ten system walki wygląda tak samo marnie jak w Skyrimie podstawce, dwa cięcia na broń i to tyle. Z tego co widzę to poszli tam chyba bardziej w magię niż mele co jest moim zdanie strasznie tanie.
Ogólnie walka wygląda okropnie.
Takie budżetowe Immortals of Aveum, he he...
A do walki melee FPP mnie nie przekonasz, żadna nie jest dla mnie OK, bo zawsze walka bronią białą/na pięści jest w grach umowna - tylko w TPP tego nie widać/widać to zacznie, znacznie słabiej.
Dark Messiah of Might and Magic miał całkiem fajny system walki a to był cprg w FPP ;)
super że gra dzieje się w świecie PoE od razu jak zobaczyłem Aumaunów i małe wredne Xaurips poczułem się jak w domu ;)
Tyłka nie urwało. Wygląda trochę zbyt biednie jak na razie, sporo pewnie jeszcze przed nimi. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
To prawda, na razie ciężko powiedzieć co z tego będzie. Może zamiecie historią.
Po prostu The Outer Worlds tylko, że w fantasy świecie z Pillarsów. Jeżeli ktoś, z jakiegoś sobie znanego powodu, oczekuje czegoś innego - np. Dark Messiah - to się zawiedzie. Nawet Skyrim nie jest dobrym porównaniem (bo raczej nie będzie dużego otwartego świata, tylko małe lokacje jak w TOW)... ale znając życie nawet w dniu premiery będzie płacz w stylu "miał być duży otwarty świat i klon Skyrima! Obiecali kur**!!!" XD.
Jak dla mnie gra wygląda całkiem nieźle. Najmniej spodobał mi się system walki , ale to niestety jest częsta przypadłość gier z pierwszej osoby, że walka w nich jest raczej kiepskawa i sztywna.
Mam nadzieje, że fabuła, świat i inne mechaniki rozgrywki okażą się o wiele ciekawsze i lepiej zrobione, bo inaczej dostaniemy średniaka.
Nie mogę się doczekać :) Gdy Obsidianu zawsze są dla mnie bardzo przyjemnym doświadczeniem.
Chociaż czasem wymagają dwukrotnego podejścia. Np. The Outer Worlds za pierwszym razem mnie zniechęciło. Ale jak powróciłem do gry to ukończyłem ją z wielką przyjemnością. Także czekam na część drugą :)
Ile oni już dłubią przy tej grze?
Daje Obsidianowi kredyt zaufania, ale po Outer Worlds mam ogromne obawy. Ta gra była po prostu biedna. Historia i sam pomysł były ok, ale mechanika walki, rozwój postaci, ekwipunek i konstrukcja świata leżały i kwiczały. Do tego ta grafika. Ja nie wiem o co chodzi ale od patrzenia na Outer Worlds dłużej niż godzinę zaczynały boleć mnie oczy. Tam był jakiś problem z głębią i kolorami. Mapy usilnie starały sie sprawiać wrażenie większych niż były w rzeczywistości. Ogólnie bardzo duży zawód.
Wygląda dobrze. Jak już ktoś wspomniał, gry Obisdianu koncentrują się na innych aspektach niż walka (a ta nie wygląda IMO źle), więc jeśli klimat, scenariusz i dialogi będą stały na wysokim poziomie, to będę zadowolony. Świat "Żyjących Ziem" i cały koncept animacji stanowią obiecujący punkt wyjścia. Liczę na interesujących towarzyszy i ciekawe zagadki w podziemiach.
Bardzo dobrze to wygląda, nie rozumiem narzekaczy. Czuć ręczne tworzenie świata, i nawet czysto graficznie wygląda to bardzo przyzwoicie, lepiej od takiego Starfielda (nie płacz, xandonku). Czuć fajną "lokalność" tego świata, nie będzie przepastny, ale skrupulatnie zrobiony, idealny do myszkowania. O fabułę i dialogi się nie boję bo to Obsidian, ale mi się te elementy bardzo podobały w Pillarsach już. Szkoda, że tylko u Microsoftu :P
Graficznie cudo
Praktycznie wyeliminowali te dziwne kontrasty z poprzedniego trailera
O fabułę się nie martwie bo to obsydian.
Co do mapy to obstawiam że dostaniemy jedną trochę większą mapę od wszystkich lokacji z the outer worlds razem wziętych, łącznie z lokacjami z dodatków.
Co do walki to nie oczekiwałem zbyt wiele po grze FPP, wygląda to sporo lepiej niż Skyrim ale skyrim pod tym względem to nisko zawieszona poprzeczka. Zobaczymy jak sie to sprawdzi w akcji, ciekawe czy dodadzą wsparcie dla modów, jeśli tak to można liczyć że moderzy poprawią ten aspekt.
Mega drewno, widać z daleka, że to się nie nadaje do niczego. Ta gra praktycznie nie ma żadnej fizyki, gość macha mieczem w powietrzu i nawet nie widać, żeby ten miecz dotknął przeciwnika, tylko animację krwi dali w powietrzu xD
W żadnej grze tego nie widać, bo animacje są powtarzalne, na ekranie nie czujesz dystansu do przeciwnika i długości ostrza oraz zakresu ruchu swoich rąk...
Nawet Kingdom Come było co najwyżej średnie w kwestii walki, tym bardziej słaba musi być gra Obsidianu
Zreszta wystarczy wspomnieć jak wyglądała walka melee w The Outer Worlds. Tamtą grę i walkę ratowała jednak broń palna jako główny oręż
Walka trochę drewniana, ale reszta zapowiada się całkiem dobrze. Oby wyszło lepiej niż The Outer Worlds, które uważam za duży zawód.
Po wcześniejszej prezentacji byłem rozczarowany, ale teraz gra naprawdę mnie zainteresowała. Nawet walka wypada całkiem ok, i piszę to jako ktoś, kto kompletnie odbił się od całej serii TES, właśnie ze względu na drewnianą walkę w zwarciu (a postaciami dystansowymi w produkcjach fantasy grać nie lubię). Jak dla mnie najlepszy pokaz z całego eventu, bo faktycznie zmienił moje zdanie o tym tytule.