Strzelanka z widokiem jak z policyjnej kamery trafi do testów. Zobacz nowy gameplay
Pewnie nawet Ci sami ludzie to robią i jak model pvp się sprawdzi to porzucą Unrecord bo w singlu za dużo trzeba się napracować nad fabułą, lokacjami, skryptami. A tutaj dajesz 5 map wrzucasz ludzików na arenę i niech się tłuką.
Kozacko to wygląda. Może lepiej będzie się w to grało, niż w guano CS.
Minus, to odrzut broni - po co tak utrudniać grę? Taka gra powinna polegać na czym innym, niż na próbie opanowania latającego po całym ekranie celowniku.
Plus, to widoczność przeciwników, co jest rzadkością w tego typu grach. W realu nie miałbym z tym problemu, ale w grach postacie mają pół milimetra i zlewają się z tłem. Twórcy pewnie o tym wiedzieliby, gdyby grali w gry, ale do tego trzeba mieć mózg.
tym bardziej problem widoczności wrogów powiększa się kiedy gra się na ekranach zbyt dużych do FHD jak np. 24'', bo wtedy krawędzie w grach ostro schodkują gdy są widziane dalej, obiekt w grze im dalej jest od gracza tym jest gorzej z widocznością tego obiektu, bo faktycznie jest mocniej zlany z tłem. A ty prawdopodobnie grasz w FHD na 24" i nie masz pojęcia jaką to kolosalną różnicę robi.
Kiedyś kupiłem pierwszy 24'', bo myślałem, że FHD na tych ekranach nie będzie problemem, bo teraz głównie takie sprzedają. Ile to potem męczyłem się z szukaniem wrogów, którzy kryli się w oknach budowli widocznej z daleka.
Niestety nie było mniejszych i przede wszystkim dobrych ekranów jak 21" albo nawet 19", więc 24" to był przymus. FHD do 24" nie nadaje się, ale teraz sprzedają głównie ekrany FHD w 24", chociaż to WQHD powinien być w tych ekranach.
W takich grach w FHD znacznie lepiej się gra na ekranach 19" albo nawet 21", wszystko lepiej widać, wszystko jest bardziej ostre, słabiej się zlewa z tłem. A na 19" nie ma żadnych problemów z widocznością wrogów z daleka. Ta moda na 24" w FHD jest po prostu wypaczona i irracjonalna.
Tak więc, niewątpliwie użytkownicy 24" podziękują za tę funkcjonalność.