Fani błagają Bethesdę, by zostawiła Skyrima w spokoju. Aktualizacje przeszkadzają w modowaniu gry
Sama aktualizacja ma się skoncentrować na poprawieniu licznych błędów dotyczących sklepu Creations.
Patrząc na działania Bethesdy w Skyrymie i innych grach raczej bym stwierdził "aktualizacja ma utrudnić modowanie i odstrzelić jak największą ilośc darmowych modów z Nexusa, tak aby jak najwiecej ludzi kupowało mody w sklepie Creations". Nie po to zaimplementowali do kilkunastoletniej gry sklepik z płatnymi modami by nadal ludzie je ściągali za darmo z Nexusa :P
Ostatnia łatka u część użytkowników popsuła zawartość CC w menu w grze jak i również mody. To jest banda nieudaczników z tej betesdy
Wystarczy nie aktualizować gry i tyle. Jestem na Special Editon 1.5.7. Mam backup plików w razie czego. Ich zbędne aktualizacje mnie nie obchodzą.
Sama aktualizacja ma się skoncentrować na poprawieniu licznych błędów dotyczących sklepu Creations.
Patrząc na działania Bethesdy w Skyrymie i innych grach raczej bym stwierdził "aktualizacja ma utrudnić modowanie i odstrzelić jak największą ilośc darmowych modów z Nexusa, tak aby jak najwiecej ludzi kupowało mody w sklepie Creations". Nie po to zaimplementowali do kilkunastoletniej gry sklepik z płatnymi modami by nadal ludzie je ściągali za darmo z Nexusa :P
aktualizacja ma utrudnić modowanie i odstrzelić jak największą ilośc darmowych modów z Nexusa
Nie wiem, w jaki sposób utrudnić? To moderzy decydują, co zrobią ze swoim modem, a nie Bethesda.
To się naucz rozumieć (wiem, nierealne dla fana gier beci). Jest masa modów nieaktualizowanych od lat, które wymagałyby przerobienia, to raz, dwa te aktualizacje nie robią nic sensownego, skyrim to jedna z najbardziej zbuggowanych i śmieciowych gier na premierę w historii, która została doprowadzona przez ogrom pracę fanów do stanu używalności, po co to psuć? A tu nagle jakiś debil w ms co się nie zna myśli: o, skoro ludzie grają w skyrima tyle lat to na pewno będziemy mieli świetny PR u fanów jak wydamy do niej jakiś głupi patch z 3 zmianami zrobiony w godzinę, albo jak zniszczymy mody to zarobimy 10 dolarów wiecej miesięcznie w sklepiku, to się opłaca
oj tam przesadzacie. Nie doświadczyłem jakichś tam specjalnych bugów. No, jeśli uznamy bardzo drobne błędy, jakieś malutkie bugi takie, przez których gra jest rzekomo bardzo zabugowana, to ok. Ale prawdziwych, wielkich bugów utrudniających grę to jest raczej niezbyt wiele w grze. Np. zbugowane misje, przez których trzeba cofnąć.
Ale czy skyrim to serio jest jedyny wyjątek, w którym są takiej rangi bugi? No niekoniecznie, już miałem do czynienia z wieloma grami, które miały bugnięte misje.
Szczerze to żaden mod nie jest wymagany, aby gra była używalna i jedyne co ma znaczenie to czy ktoś jest mega przewrażliwiony na punkcie bugów, a i podobnie fakt jak niechęć do bethesdy (np. "To się naucz rozumieć (wiem, nierealne dla fana gier beci)." idealnie pokazuje wasz stosunek do wszystkich ludzi, którzy lubią gry bethesdy i co za tym idzie do samej bethesdy.), nie wmawiaj mi, że niechęć nie psuje ci odbioru, a nawet postrzegania rzeczywistości, chociaż prawdopodobnie nawet nie wiesz o tym (bo widzisz, takie podejście, które zaprezentowałeś zdaniem takim jak "To się naucz rozumieć (wiem, nierealne dla fana gier beci)." to aż wali pogardą, wyższością, a nawet infantylnością. A skoro tak jest, to z całą pewnością widzisz tylko to co chcesz w kontekście obiektu pogardy i nienawiści i w obliczu własnej infantylności, ot zwykła natura ludzi) :P.
https://en.uesp.net/wiki/Skyrim:Unbound
Sekcja Bugs, i taka lista jest w zasadzie do każdego questa bo tutaj są tylko dla prologu. Bez USP (i jego odpowiedników na inne wersje Skyrima) nie da się grać. Ba gra ma gigantyczny problem z save bloatingiem. Na Xbox 360 problem był do tego stopnia poważny, ze trzeba było skończyć grę poniżej 40h bo po tym czasie gry gra działała coraz wolniej i stawała się szybko nie grywalna.
Bez USP (i jego odpowiedników na inne wersje Skyrima) nie da się grać.
Nie jest to prawda ponownie. W 2012 przeszedłem to i nie zauważyłem żadnego buga. To pewnie tak jak ty, grając w Cyberpunka po premierze. Miałeś dokładnie to samo.
Bugi być może występują tu czy tam, ale wiele z nich nie ma znaczenia. Wiem, zaraz znajdziesz mi takiego, który ma znaczenie, ale nie szukaj. Bo to mniejszość raczej.
masa modów nieaktualizowanych od lat, które wymagałyby przerobienia
I po tym zdaniu już wiem, że nie masz zielonego pojęcia, o czym mówisz. Ale jak możesz mieć pojęcie, skoro Skyrima, a tym bardziej modów do tej gry na oczy nie widziałeś.
jedna z najbardziej zbuggowanych i śmieciowych gier na premierę w historii
To tak jak Cyberpunk. Ta sama liga :)
przez ogrom pracę fanów do stanu używalności,
Bez modów, gra też daje rady. Wyszła w 2011, a Ty dalej o niej gadasz w 2024. To tylko pokazuje, jaki ma zasięg i moc.
To tak jak Cyberpunk. Ta sama liga :)
Różnica jest taka, że Cyberpunka połatali a Skyrima zostawili jak jest czekając aż połatają moderzy. W dzień premiery było podobnie, po pierwszych łatkach już była przepaść.
No i podałem ci uznawane za najważniejsze źródło dotyczące gier z serii TES. Bugi tam wymienione to tylko te konkretne i potwierdzone.
Widzisz, Skyrima też połatali szybciej niż Bethesda. Dla mnie to bez różnicy, kto pierwszy to załata.
Tu chodzi o jedno. Dlaczego Skyrima łatali fani? A innych gier nie chcą łatać latami?
Być może dlatego, że Cyberpunka nie dało się połatać? I musiał to zrobić CDPR.
Ale powodów jest więcej. Chcieli odzyskać część reputacji i sprzedać nowy dodatek.
To może by jakieś bugi w grze połatali a nie tylko sklepik skoro i tak już psują? No widać priorytety, nie ma co.
We wszystkich 50 edycjach tej gry są te same błędy istniejące od premiery. Naprawienie większości z nich to byłoby jakieś kilka minut roboty, mogliby zajrzeć do changeloga Unofficial Patcha żeby mieć wgląd co dokładnie jest zepsute i ręcznie nanieść te same poprawki, co modderzy ale najwidoczniej nie mają na to czasu bo są zajęci tworzeniem kolejnych jakościowych gier typu Starfield
Czyli leppiej zostać na samym SE bez DLC Anniversary aby nie miec problemów z modami? Czy Anniversary nie ma znaczenia
A jaki jest problem nie aktualizować grę? Ktoś ich zmusza do aktualizowania, czy mają na skroni pistolet?
Na Steamie nie istnieje coś takiego jak zablokowanie aktualizacji do gry. Nawet jeśli ustawisz, żeby nie aktualizowało się automatycznie kiedy tylko pojawi się update to i tak przycisk "Graj" zamienia się w "Aktualizuj" i gra się zupdateuje kiedy tylko spróbujesz ją uruchomić. Da się to co prawda obejść nie uruchamiając gry bezpośrednio ze steama tylko przez Mod Organizer który odpala SKSE, ale fakt faktem że ogromna część graczy zaktualizuje grę i nie będą już mogli wrócić do poprzedniej wersji, z kolei inny którzy dopiero teraz instalują grę od zera będą na start na nowej wersji i zaraz robi się burdel bo połowa graczy zgłasza że nie działa im SKSE który jest absolutnie niezbędny do większości modów, trzeba wszystko aktualizować do nowej wersji .exe i tak dalej.
połowa moderów zaktualizuje a połowa nie. Więc po prostu zablokowanie e Steam nie załatwia tematu. Masakra.
Dobry wuja MS znowu coś zepsuł? Ach nie, to Bethesda, biedny MS o niczym nie wie. Jakby wiedział, to by nie pozwolił.
mozna sciagnac wersje jaka sie chce i zablokowac co sie chce, nie kazde studio poprawia swoje stare gry z milosci :p
Gry Bethesdy, czyli takie gdzie prócz 20gb samej gry musisz jeszcze ściągnąć dodatkowo 100gb modyfikacji, żeby grało się przyjemnie.
No i jak mieli się wyrobić z aktualizacją Starfielda , aktualizacja Skyrima była ważniejsza. Te firmy związane z gamingiem EA tylko hajs w głowie Simsy są takim zabezpieczeniem u nich wystarczy że nawet jak będą dużo pod kreską za swoją chciwość, wystarczy zrobić wersję "18+" a nawet za 400-500 zł ogrom by się rzucił.mogli by zrobić tylko by wraz z Blizzard nie skomentuje ich jedyne dobre gry to diablo 1 i 2 Warcraft strategia i Starcrafty, WoWem przeżyją samym miliony ludzi nadal gra
Ubisoft odgrzewa swoje kotlety w innej "fabule", lekko podkręcając grafikę czy animacje z produkcji na produkcję. Bethesda żyje wiara bilzarda kiedyś zrobili parę wybitnych na tamte czasy tytułuw, to ludzie i tak kupią w ciemnie. A to jednak przy takiej ilości choćby mniejszych firm które potrafią zrobić może i nie do końca dobry produkt to o niego choć większą część walczy łata i slucha graczy. Te nasze stare "wybitne firmy z lat 1990-2010z totalnie każda poleciała w ten wybitny kosmos setek planet Starfielda. Przebijają już nasze polskie głowy reprezentujące kraj, swoją zuchwałością i pluciem nam na twarz. Niestety tak chyba będzie się działo z innymi firmami bo gracze to ludzie a ludzie nie potrafią się zjednoczyć i po prostu dać jasno do zrozumienia "nie kupowaniem następnych produkcji" że nie można tego ciągnąć w nieskończoność. Pozdrawiam serdecznie
Muszę przyznać, po ostatnich projektach Bethesda Studio.
To stażystami i specjalistami co umiejętnościami zatrzymali się gdzieś 20lat temu.
Nie zbudujesz nowoczesnej gry, nawet jak byś miał najlepszy silnik i zaplecze techniczne.
A mody i moderów najbardziej modli modyfikacja interface'u metod.
Normalnie powinni dodać nowe i zachować stare dla wstecznej kompatybilności.
MS rujnuje chyba wszystko co przejął. Widać to po ostatnich coraz słabszych opiniach na Steam.
Buy Oldrim instead, it won't be destroyed by Microsoft several times a year with pointless updates, which cannot be easily skipped.
Podobnie można byłoby prześledzić Minecrafa z modami.
Tyle wersji dodających jakieś drobne pierdoły i nie takiej kompatybilności z poprzednimi wersjami.
Forsowali Minecrafta C#, z płatnymi dodatkami, które bym nawet opłacił jakby dodało to jakości, a jest wręcz przeciwnie. Płacisz za g... Darmowe rozwiązani z Javą są dużo lepsze. Nawet nie da się łączyć ze sobą kupionego contentu w C#. Jeszcze wystarczy, że przypomnę sobie tą nową autentykację, która do dzisiaj raz działa raz nie. Po prostu "reklamę" sobie robią dla jakości tych wszystkich "chmur".
To będzie chyba historia upadku "Imperium", a przynajmniej zaczynam im życzyć tego, nawet jak lubię Skyrima, Fallouta, Minecrafta, Starfielda, Overwatcha, serię Diablo.... Nawet do MS FS można by się przyczepić za ten bardzo powolny download.
--------
Jeśli coś by mieli sprzedawać w np. Starfieldzie czy nawet jeszcze w Fallout 4 to np. DLC na typy statków kosmicznych ze w spółpracą z moderami. Tak działał dodatek Automatron z Fallout 4 - i chciałbym nawet dzisiaj ich więcej. Więcej standardów, rdzenia, do wyboru, co by się mnożyło przez ilość modów ilość wariantów rozgrywki i pewnie błędów....
Kolejny powód, dla którego nie warto kupować gier w wersjach z DRM bądź z jakichkolwiek platform wspierających ten syf(Steam, Epic itp.)
Na GoGu wciąż można ściągnąć poprzednią wersję sprzed roku w formie instalatorów offline - pobierajcie, póki jeszcze są.