Strzelanka The Finals dostała „eksperymantalny" tryb rozgrywki i istotne poprawki bezpieczeństwa
Chciałbym żeby dodali bardziej klasyczny tryb szturmu/przełamania z 3 punktami do przejęcia + punkt ostatniego bastionu, ze starciami między dwoma zespołami 4-6 osobowymi w otoczce takiego turnieju.
Nie kręci mnie ta nowomoda na starcia 3/4/5 czy więcej zespołów złożonych z dwóch trzech osób.... nie kręci i męczy że wszędzie teraz tylko to wciskają.
Fajne te tryby rozgrywki ale najbardziej czekam na team deathmatch to był by ogień i tryb po 4 graczy czekamy może się doczekamy
Spada liczba graczy w tym crapie? Co za smuteczek :D
Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że jest trzech graczy w drużynie, więc jeśli jesteś najsłabszy, to od razu to widać, a nie masz prawa być słaby, musisz trzaskać od razu jakbyś miał aimbota.
Nie dziwię się, że aż tylu ludzi oszukuje, ponieważ nikt jeszcze, nie wprowadził systemu, który dawałby równe szansę każdemu. To można łatwo zrobić, ale twórcy takich gier nie są graczami i mają problem z logicznym myśleniem, więc nie wiedzą jak to zrobić, dlatego oszusci zawsze będą w takich grach.
Idiotyczny, kretyński pomysł, z tak małymi drużynami ha tfu!
To nie graj rankedów w czym problem. Zwiększenie drużyn nie sprawi, że ułatwi to gre, bo i tak nie będzie nikt łatać po ciebie dziur w drużynie. Odpaleńcy byli i będą, bo właśnie zawsze znajdą się tacy jak ty w tego typu grach co płaczą o wysokim poziom. Ta gra ma być competitive i chwała im za to, bo to utrzyma grę przy życiu.
jak nie ma takiego systemu? o SBMM nie slyszales? nie zauwazyles ze w the finals twoj rank jest widoczny?
a to ze nie do konca dobrze dziala to niestety prawda (bo na przyklad troche musisz pograc zeby cie zakwalifikowalo do odpowiedniego ranka), przez to musialem grac z takimi typami jak ty. i to jeden z powodow dla ktorych juz w to nie gram. idz sobie macac klejnoty na komorce w jakims candy crush czy innym kasynie.
Szkoda, że nie ma w dalszym ciągu tradycyjnego TDM i DM. Te tryby z kasą są w porządku, ale bardzo monotonne na dłuższą metę.
Ja bym chętnie zobaczył wariację nt. "Kill confirmed" znaną z Coda - w momencie zabójstwa wypadałyby monety jak do tej pory, ale bez koniecznosci biegania do "bankomatu". A im większy kill streak - tym więcej wypada monet z przeciwnika.