Bethesda wysłuchała graczy. Starfield otrzymał masę wyczekiwanych poprawek
Czyli usuną ekrany ładowania? Napiszą dobre questy? Zrobią ciekawych towarzyszy?...
BG3 w pierwszym patchu wprowadził blisko 1000 zmian i poprawek.
Starfield kilka miesięcy po premierze chwali się, że NAJWIĘKSZA AKTUALIZACJA, 100 POPRAWEK!
Które i tak nie poprawią niczego czego od tej gry oczekiwali gracze. Bo tu by wystarczyła jedna poprawka ale spora: Wywalenie całego syfu do kosza i zrobienie na nowo.
Czyli usuną ekrany ładowania? Napiszą dobre questy? Zrobią ciekawych towarzyszy?...
Więcej dobrych questów i ciekawych towarzysz zobaczymy dopiero w fabularnym dodatku.
U mnie po trzech ekranach ładowania Starfield poleciał z dysku. Za stary jestem na takie tanie sztuczki które by mogły mieć miejsce bytu na przełomie wieków a nie dzisiaj.
Zaśmiałem się pod nosem z politowaniem i nacisnąłem delete.
W grze, która działa jak gówno, w której nie potrafili utrzymać 60 klatek na konsolach, pomimo zacofania użytej technologii i grafiki, w której swoją nieudolność ogarnięcia kodu tłumaczyli komfortem gry w 30 klatach, bo przecież tyle wystarcza, jest super i "it just works" nadal poprawiają grafikę?
To ile teraz będziemy mieli na XSX, 20? Czy w końcu przestaną pieprzyć głupoty, ogarną ten antyk i łaskawie dadzą ludzką płynność?
Będzie można dolecieć na planetę i na niej wylądować bez jakichkolwiek ekranów ładowania? :D
To chyba żeby było możliwe musieli by zbudować grę od nowa, a może nawet przenieść na nowy silnik bo nie wiadomo czy ten pozwala na tworzenie dużych otwartych światów.
Ale jakie poprawki, przecież ta gra w dniu premiery miała oceny 10/10 ewentualnie jeśli ktoś beci nie lubi, to dał mocne 9/10, a teraz jakieś poprawki? Czy to oznacza, że lecąca za graczem Atlantyda, to był jakiś błąd???
Skyrim też miał świetne recenzje i został chyba nawet najlepszą grą RPG 2011 roku a moim zdaniem jest sporo słabszy od Starfielda.
Too late to awaken.
Wracaj do szkoły i się doucz. Także z literatury gdyż widać g. zrozumiałeś z tego co napisałem.
https://www.penguin.co.uk/books/456843/too-late-to-awaken-by-zizek-slavoj/9780241651759
To, że chłop wysrał to kiedyś jako tytuł literatury, nie znaczy, że to zdanie jest gramatycznie poprawne, a samo siebie, bez kontekstu, jest także z dupy. Ale za kontekst dziękuję, chętnie się zapoznam, zwłaszcza, że nazwisko Zizka już kiedyś obiło mi się o uszy, dzięki.
Przeanalizuj sobie historie gramatyczną Awaken / Awoken/ Awakened lub zwyczajnie przeczytaj co Anglicy mają na ten temat do powiedzenia (Garner's Modern English Usage lub Merriam-Webster's Concise Dictionary of English Usage) wtedy rozszerzysz swoją znajomość języka obcego, wynikiem czego nie będziesz pytał o kontekst gdy jest on niepotrzebny.
„Chłop” - jak go przyjemnie w sumie określiłeś - jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych współczesnych filozofów, socjologów i kulturoznawców. Też nie napisał tej książki „kiedyś”, książka została wydana 2-3 miesiące temu (E-book w październiku i drukiem w listopadzie 2023).
BG3 w pierwszym patchu wprowadził blisko 1000 zmian i poprawek.
Starfield kilka miesięcy po premierze chwali się, że NAJWIĘKSZA AKTUALIZACJA, 100 POPRAWEK!
Które i tak nie poprawią niczego czego od tej gry oczekiwali gracze. Bo tu by wystarczyła jedna poprawka ale spora: Wywalenie całego syfu do kosza i zrobienie na nowo.
Zieew...
A FO4 ma 15k - będzie zabawnie popatrzeć po premierze serialu i Fallout: London
Największym problemem jest Todd Howard. Czy możemy dostać poprawkę w tej kwestii? Od dobrego Skyrima jak na tamten rok i dobrych Fallout 3/NV dostajemy same gówno w postaci FO4, FO76 i Starfield. TES 6 to będzie samobój.
Nie ma ratunku dla tej gry. Wolę po raz kolejny wrócić do Skyrima niż zagrać w tą abominację. Słowa Howarda "gra jest dobrze zoptymalizowana, kup lepszy komputer" sprawiły, że bojkotuję każdą nową produkcję Bethesdy.
Jedyna poprawka jaką mogliby zrobić by gra stała się dobra to zmiana silnika. Ta gra nie ma specjalnie dużo błędów w porównaniu do innych gier Bethesdy ale przez te podróże między planetami ekranów wczytywania jest znacznie więcej z niż w skyrim czy Fallout 4. A tego powinno nie być tak samo jak to że otwierając drzwi wchodzimy do innej lokacji i npc się teleportują a gameplay jest drewniany. Jakby to była prawdziwa gra rpg jak morrowind to można byłoby to starfieldowi wybaczyć ale action rpg? To jest zbyt drewniane. Po zagraniu w cyberpunka czujesz, ze to gra z innej epoki. Gra nie spodoba się zarówno fanom gier rpg, bo za proste to a ludzie szukajacy gier akcji odbiją jeszcze szybciej, bo gra jest przestarzała i od lat panują inne standardy. Jak się przymknie oko na te rzeczy i jak ktoś lubi ich gry to można się dobrze bawić ale starfield zasługuje na duży hejt. Bethesda musi się ogarnąć i napisać nowego TESa na nowym silniku.
Musiałeś mieć dużo szczęścia. Ja miałem błąd na błędzie, zarówno w misjach pobocznych, ale też w głównych, przez co nie byłem w stanie nawet tego gniota ukończyć. Poprawiają grafikę, a to nie ona jest problemem. Do tego jedyny powód, dlaczego nie publikują listy poprawek od razu, to na pewno fakt, że poprawiają jakieś bzdety.
Spokojnie, zagra się za 2 lata, jak już gra będzie skończona. Niech sobie powoli przy niej dłubią, póki co jest w co grać.
Redzi potrzebowali 3 lata. I większość sił była skupiona na tej grze. Tutaj kilkanaście osób będzie naprawiało, żeby ciąć koszty. Wszystko to jest bełkot marketingowy, który ma za zadanie zwiększyć sprzedaż półproduktu. Nie zapomnij, że jest to sposób Todda. Wiadomo moderzy większość naprawią.
Ta gra to totalne gówno i jak takiego F76 można było odratować, tak tutaj trzeba by napisać grę od nowa.
Tutaj nic się nie klei. Gra o kosmosie bez kosmitów to już jest fail na wstępie. Chociaż mogłoby to być ciekawe, niestety bez normalnych podróży po kosmosie i z generycznymi, powtarzalnymi, lokacjami, nie czuć, że przemierzamy galaktyki i odkrywamy nieznane. Ma się poczucie, że ciągle jesteśmy na jednej planecie. To jest jeden z największych problemów tego paździerza.
Rychło w czas się obudzili. Żeby tą grę poprawić, to by ją trzeba było stworzyć od nowa.
Faktycznie powalajaca roznica w grafice...
Czym roznia sie te 2 twarze? Kolorystyka?
Gra miała ogromny potencjał no ale Becia go zmarnowała i spartoliła grę konkretnie.
Szkoda.
Z Cyberpunkiem było podobnie na premierę... a na PS4 to już w ogóle był dramat, wszystko można naprawić ale tej grze potrzebna jest naprawa absolutnie od podstaw.
Otóż to , Cyber miał podwaliny w postaci ciekawej historii, bohaterów, dialogów itd. Wystarczyły szlify. Starfield to "z gówna bata nie ukręcisz"
Co oni tam chcą poprawiać? tam wszystko leży i kwicze od fabuły , grafike, dźwięk. Moze starfield 2?
Niech poprawią przycinanie gry i gubienie się dźwięku w grze wręcz nie da się grać kompletnie,przed wydaniem ostatniej łatki gra działała jak trzeba a teraz jest istna makabra grę przycina na 3070 nawet do kilku sekund,gubi się dźwięk z gry na kilka sekund co jest denerwujące. Tytuł zrobiony na kolanie co tu gadać.
Raczej za wiele się nie zmieni.
Bo było by trzeba pół gry przebudować, bo problemem nie jest tu silnik.
To by trzeba było zrobić od nowa, bo tu jedynie budowa statków jest dobra, mimo że zawiera sporo błędów. Reszta leży u samych podstaw, więc trzeb, by na nowo wszystko stworzyć. Oni nawet nie potrafią naprawić błędów krytycznych, które psują zapis, a co dopowie fundamentalne elementy gry.
Nawet tak zachwalany system losowego generowania terenów nie działa tak jak mówili.
Miało być tak, że każdy gracz, lądując na danej planecie, będzie miał w danym miejscu inny teren, a tak nie jest. Tereny planet są odgórnie zapisane gdzieś w pamięci gry. Przez co jak wylądujemy piksel do piksela w tym samym miejscu co inny gracz, to będziemy mieli ten sam teren. Jedynie budynki są lsoowo.
Opoznienie i to nawet nie samego patcha, tylko jego "bety", ktora jest wlasnie po to min. zeby wykryc problemy.
Jesli nie moga nawet bezproblemowo wrzucic bety patcha z kilkudziesiecioma pewnie poprawkami, to sobie wyobrazcie jaki musi byc pierdolnik w kodzie i wogole we wszystkim.
No ale to jest dzielo stworzone przez game directora, ktory uwaza ze design dokumenty sa passe. iksde
Ja sie wogole wsumie dziwie, ze im sie udalo ta gre jako tako skonczyc i wydac.
Via Tenor
W sumie Bethesda wysłuchała graczy 'sł' wyrzucic i dać 'r' a taki rebus.
Bethesda poinformowała, że zapowiadany, jak dotąd największy patch do Starfielda zostanie udostępniony później niż zakładano. Powodem jest bliżej nieokreślony błąd. A to akurat zabawne xD
Walmart bedzie wyprzedawal gre za 3 centy, pewnie w kluczach pojawia sie tanie kopie.