Przebojowe Hi-Fi Rush ponoć zmierza na nową platformę. Posiadacze PS5 znów obejdą się smakiem [Aktualizacja #2]
XD
Ta gra jest tak słaba że żadnego żalu niema że na ps jej nie beda mieli .Nie rozumiem podniety ta gra.
Takie gdy kupują tylko fanboje którzy potem wystawiają ocenę 10/10 - nikt normalny by tyle tej grze nie dał. Gra niszowa która mało kogo interesuje. Tak samo z wszystkimi soulslike - normalni ludzie unikają takich „perełek” dlatego gry tego typu mają tak wysokie oceny. Kupiłem ER i musiałem to sprzedać bo to taki sam syf jak każda inna gra tego typu.
Tak fanboje xD gra była miłą niespodzianką, bo to było coś świeżego i innowacyjnego. Ludzie mają dość powtarzalnych sandboxów i filmowych samograjów. Jak wyjdzie coś tworzonego nie pod casualowych graczy i jest dobrze wykonane to gracze cieszą się z takich produkcji i nic w tym dziwnego
"Gra niszowa która mało kogo interesuje. Tak samo z wszystkimi soulslike"
Dlatego ER zarobił krocie?
Matko, ale bzdury.
Gra zdaje się być stworzona dla Switcha. Niezbyt długie liniowe poziomy, bardzo ładna i schludnie wykonana grafika która jednak dzięki swojemu kreskówkowemu charakterowi nie wymaga mocarnego sprzętu.
Nie wiem jakie pigułki połknęli dziś na śniadanie niektórzy koledzy powyżej ale muszą się chyba obudzić i zaakceptować, że żyją w świecie, w którym "normalni ludzie" mają rożne opinie i gusta.
Hi-Fi Rush to według mnie bardzo spoko gra. Wszystko stoi na wysokim poziomie. Grafika, muzyka, voice acting, gameplay. Do tego jest w Game Passie więc to tytuł niskiego ryzyka. Akurat na ok. 10 godzin rozrywki.
Swoją drogą bardzo clickbaitowy tytuł. Nie można było po prostu napisać, że gra zmierza na Switcha? Do tego to dość smutne czasy gdy serwis komentuje plotki, a nie fakty. GOL to Pudelek polskiej prasy gamingowej.
najlepiej wydane 170 zł w życiu gra jest w pytę, mam pytanie czy ktoś kupił jakiekolwiek DLC do Hi Fi Rush opyla się kupować
Microsoft strasznie nie chce, bym kupił ich Xboxa :(
Ich większe gry to albo niewypały, albo przeciętniaki. Ich jedyna seria która wciąż trzyma dobry poziom (Forza), należy dosłownie do jedynego gatunku, do którego nie mogę się od zawsze przekonać.
A większość ich dobrych produkcji ("exy" od first oraz third party) AA lub mniejszych, wychodzi po czasie albo na Switcha, albo na konsole Sony. Lub tu i tu. Jako posiadacz Ps5 oraz Switcha, nie mam kompletnie żadnego powodu, by na ten moment kupować sprzęt Microsoftu. Bo po co? Dla tych 4-5 produkcji, które nie wyszły na sprzęt konkurencji?
"Microsoft strasznie nie chce, bym kupił ich Xboxa" - bo faktycznie nie chce, oni chcą abyś kupił Game Passa, nie ważne na czym będziesz grał Xone, Xseries, PC. Oni mają to gdzieś, najważniejsze abyś kupił abonament. Już dawno przestali traktować swoje konsole jako "konsole" tylko jako platformy do GP.
tylko ze to glownie xboksiarze maja gamepassa xdd poza xboksem malo kogo gamepass obchodzi i, jak mowil phil spencer, jesli to sie nie zmieni do 2027 to microsoft bedzie musial zmienic strategie
a co ty z tego wykresu wyczytujesz? ze gamepass jest popularny wsrod pecetowcow i cloudowcow?
Po pierwsze to kiedy wrzucasz takie dane to wypada podać źródło, bo nie wiadomo czy nie jest to IDZD.
No ale załóżmy że to faktyczna strategia Microsoftu na najbliższe lata.
Piszesz że w tej chwili GP obchodzi głównie graczy Xbox i TO SIĘ MUSI ZMIENIĆ DO 2027 bo inaczej Microsoft będzie musiał zmienić strategię.
Tylko że na tym wykresie w 2027 roku (który nie jest w żaden sposób oznaczony jako punkt strategiczny) Xboxy nadal stanowią 2/3 użytkowników GP, co więcej w 2030 roku GP nadal jest głównie na Xboxach które stanowią ponad połowę użytkowników. Więc jeśli wykres jest prawilny to nic się nie musi zmieniać, GP może nadal interesować głównie graczy Xboxa.
no typie, wlasnie o tym mowie ze gamepassa uzywaja xboxowcy xd potwierdzasz to o czym wlasnie chcialem przekonac MrPawlo112 xdd.
i microsoft nawet w estymatach ma ze to sie nie zmieni. phil spencer wlasnie widzac ten wykres powiedzial ze do 2027 roku ma byc lepszy przyrost gamepassowcow poza xboxem niz jest pokazane na tym wykresie bo inaczej microsoft bedzie musial zmienic strategie.
Nie wiem stary skąd ty te swoje "mundrości" bierzesz. Na PPE ci to piszą? Jeśli cytujesz jakąś wypowiedź Spencer a to podawaj link do źródła a nie walisz jakieś farmazony podrzucając jakiś wykres z niewiadomego źródła, powołując się na jakieś cytaty z niewiadomego źródła, raz sugerujesz że wykres ma potwierdzać twoje zdanie, innym razem piszesz że tak naprawdę jest to wykres na widok którego Spencer wysnuł jakieś wnioski odnośnie rozwoju GP. Mieszasz, wijesz się, jedyne czego tutaj nie ma to linków, źródeł, spójności i sensu.
nie dawalem zrodla bo myslalem ze to info juz jest dobrze znane. no to masz tutaj artykul https://www.thegamer.com/xbox-exit-gaming-business-if-game-pass-doesnt-get-enough-subscribers-pc-cloud/ ktory mowi dokladnie to co ja w tym threadzie tutaj. i co teraz powiesz (tylko zaznaczaj moj nick jak odpisujesz bo bez tego nie dostaje notyfikacji)?
Hehehe, ale zdajesz sobie sprawę że mówimy tu o zeznaniach w sprawie przeciwko FTC związanej z przejęciem ABK?
W tej samej sprawie Jimbo gadał że jak nie będzie CoDa na plejaku to nie będą mieli za co exów robić XD.
no tak, nie podoba ci sie info to wystarczy wysmiac i uznac za nieprawde i elo, dalej mozesz sobie zyc w swoich iluzjach.
jak ci fanboje od stadii i epic store'a xDD
ale bedziesz mial pikachu face za kilka lat jak sie okaze ze ten genialny plan spencera na przepalanie hajsu jednak nie przyniesie zysku i microsoft bedzie musial przejsc na wydawanie gier na playstation i xbox wtedy bedzie zdychac.
No bo patrzę na pewne sprawy realistycznie. Przed rozpoczęciem przejęcia ABK zarówno Spencer jak i inni włodarze Microsoftu mówili wprost że Game Pass jest usługą rentowną. Następnie w trakcie przejęcia takie stwierdzenie nie padło ani raz, było dużo gadania jak to Sony ma największą część rynku, a my biedne misie to daleko z tyłu, Sony z kolei twierdziło że Game Pass to w zasadzie monopolista, a jeśli chodzi o granie w chmurze to już w ogóle Microsoft rozdaje karty itp. itd.
Natomiast zaraz po zakończeniu procedury przejęcia wróciła narracja "Game Pass jest już dzisiaj opłacalny".
Tak to po prostu działa, przed sądem chowasz ego w buty i grasz biednego misia. A poniżej stanowisko Spencer a już po zamknięciu fuzji.
https://www.gry-online.pl/newsroom/game-pass-pozostaje-oplacalny-mimo-ze-microsoft-wydaje-fortune-na/zb2786d
Cytat:
Wkładamy w rynek mnóstwo pieniędzy – ponad miliard dolarów rocznie na wspieranie gier „third party” (zewnętrznych producentów i wydawców – dop. red.) dostępnych w ramach usługi Game Pass. Game Pass to jedna z rzeczy, które, jak wiecie, zbudowaliśmy w ciągu ostatnich pięciu lat, i nadal je rozwijamy. Jest na PC, jest w chmurze. To ważna część tożsamości naszych konsol. I myślę, że tak pozostanie. Będziemy nadal szukać sposobów na wprowadzanie innowacji w naszym portfolio gier i na naszej platformie – tłumaczył.
Game Pass to usługa, która jest opłacalna finansowo, co oznacza, że zarabia pieniądze – dodał.
ale bedziesz mial pikachu face za kilka lat jak sie okaze ze ten genialny plan spencera na przepalanie hajsu jednak nie przyniesie zysku i microsoft bedzie musial przejsc na wydawanie gier na playstation i xbox wtedy bedzie zdychac.
Jeśli nie przyniesie to nie przyniesie, w takim (hipotetycznym) przypadku byłby to problem Microsoftu nie mój.
nie mamy szczegolow o tym co dokladnie znaczy ze gamepass jest "sustainable". nie wiemy czy chodzilo o okreslony kwartał czy jakis inny przedzial czasowy, nie wiemy ile niby maja zyskow tego. oni juz nawet nie mowia ile mln subskrybentow maja, widocznie utkneli w okolicach 25 mln. mozliwe ze usluga przynosi troche zysku ale kosztem tego ze traca pieniadze przez kanibalizacje normalnej sprzedazy gry https://www.vice.com/en/article/4awzz3/one-devs-xbox-struggles-may-show-how-game-pass-is-already-changing-games?utm_source=reddit.com
Wbrew temu co twierdzisz coś tam jednak wiemy:
https://lowcygier.pl/aktualnosci/xbox-game-pass-to-zyla-zlota-raport-finansowy-zdradza-przychody-microsoftu-z-dzialu-xbox/
Według danych, których źródłem ma być sam Microsoft, Xbox Gamepass wygenerował w 2021 roku przychód rzędu 2,9 miliarda dolarów.
https://cdaction.pl/newsy/xbox-zapewnil-microsoftowi-rekordowe-przychody-w-1-kwartale-nowego-roku-podatkowego
Microsoft udostępnił wczoraj raport finansowy firmy, ilustrujący przychody w pierwszym kwartale obecnego roku podatkowego. Dzięki Xboksowi firma zarobiła 3,9 miliarda dolarów. Jest to najwyższy wynik w historii marki, jeśli chodzi o wyniki z pierwszych kwartałów. Jak wynika z przedstawionych danych, przychody firmy wzrosły o 9% rok do roku w przypadku sprzedaży gier i aż o 13% jeśli spojrzymy na całokształt działu „usługi i zawartość Xboksa”.
Spowodowane jest to najpewniej ostatnimi głośnymi premierami (głównie Starfieldem), a także popularnością Game Passa.
no wlasnie, przychod xD tylko takie malo znaczace informacje mamy.
i mimo tego ze przejeli bethesde i inne studia i powydawali kilka gier w zeszlym roku to ten wzrost przychodow jest taki mizerny
No cóż, ja mogę tylko podać dane, jeśli twój poziom fanatyzmu przekroczył ten punkt po którym fakty nie mają już znaczenia to nic z tym nie zrobię.
Dostajesz wypowiedź głównego szefa Xboxa na temat rentowności GP, dostajesz dane liczbowe mówiące o tym ile kasy przyniósł GP w ciągu całego roku, dostajesz informacje o rekordowych przychodach w pierwszym kwartale tego roku z dokładnym zaznaczeniem że za te przychody odpowiada sprzedaż gier i Game Pass i dalej tłuczesz swoje, więc chyba oczywiste że nie ma już dowodu który jest w stanie cię przekonać.
Niestety przychód kompletnie nic nam nie mówi w kontekście rozmowy o rentowności czegokolwiek. Tak naprawdę w tej kwestii ma tylko znaczenie dochód.
Przychód może być rekordowy co roku, ale koszty też takie mogą być.
Dla przykładu. W roku 2022 jegomość X sprzedał towaru za 100 tyś (przychód), ale ich koszt wyniósł go 80 tyś. Zatem jego dochód wychodzi 20 tyś i ta kwota jest jego realnym zarobkiem.
W 2023 Pan X miał rekordowy przychód w kwocie 150 tyś, ale koszty miał już w kwocie 160 tys. Zatem ostatecznie był stratny 10 tys.
Zatem tak jak pisałem na początku. Informacje o przychodzić z GP kompletnie nic realnego nam nie mówią. Pod tym liczbami może się kryć wszystko. Od sukcesu, po kompletną katastrofę.
Niestety przychód kompletnie nic nam nie mówi w kontekście rozmowy o rentowności czegokolwiek.
Ech, z wami jak z dziećmi. Mówimy o przychodach bo to one są podawane w oficjalnych raportach. Trochę chyba możecie połączyć kropki samodzielnie, czy nie? Jeśli oficjalny raport mówi o przychodzie 2,3 miliarda dolarów za 2021 a w wywiadzie Spencer mówi o kosztach pozyskania gier do GP na poziomie miliarda, to już można chyba coś oszacować, prawda?
No właśnie nadal nic, bo koszty pozyskania gier, to tylko jeden z kosztów jakie się uwzględnia przy wyliczaniu dochodów z danego produktu/usługi. A ich jest całe mnóstwo i są różnej skali. Od kosztów infrastruktury, po koszta pracowników, a na marketingu kończąc. A pomiędzy jest o wiele więcej takich klocków, składających się na koszt GP. A jakie są realne koszta, to na ten moment wie chyba tylko Microsoft.
Takie skrajne uproszczenia w stylu: przychód GP - koszty pozyskania gier = dochód
To mają rację bytu najwyżej na jakimś pierwszym stopniu kursu księgowego. I to w początkowych fazach, w celu wyjaśnienia pojęć.
A jakie są realne koszta, to na ten moment wie chyba tylko Microsoft.
Nooo, więc wypada słuchać co mówią, a stanowisko Microsoftu jest przecież jasne, Game Pass jest rentowny :).
Mówić to sobie mogą nawet, że Xboxów sprzedaje się więcej niż Switchów i ps5 razem wziętych ;)
Prawdę mówią jedynie pełne raporty finansowe.
Mówić to sobie mogą nawet, że Xboxów sprzedaje się więcej niż Switchów i ps5 razem wziętych ;)
Prawdę mówią jedynie pełne raporty finansowe.
Tak jak pisałem, widocznie nie ma już argumentu który takich jak ty przekona.
Z oficjalnych danych wynika że po opłaceniu gier Microsoftowi zostają jeszcze prawie 2 miliardy zielonych a ty mi tu robisz kurs księgowości po Cossinusie i się zastanawiasz czy to na rok opłacenia ludzi i infrastruktury wystarczy.
Duże, porządne gry AAA mają budżety rzędu 100 mln. dolarów. Z 40 baniek z tego to marketing więc na produkcję wydaje się powiedzmy 60. Zakładając przeciętny 5 letni proces produkcyjny mamy 12 milionów na utrzymanie studia AAA przez rok, w tym cała infrastruktura, sprzęt oraz wypłaty dla 300-400 ludzi, w sporej części wysoko wykwalifikowanych i tłusto opłacanych specjalistów. Ta kwota stanowi jakieś 0,6% kwoty która zostaje Microsoftowi z GP po opłaceniu kontentu.
co to za wyliczenia smieszne xd
lepiej patrz na aktualizacje newsa. sa plotki o tym ze hi-fi rush (i sea of thieves ale o tym w aktualizacji newsa nie ma) maja wyjsc na ps5. moze niekoniecznie MS bedzie czekac do 2027 by zmienic strategie, juz w obecnym roku moga przejsc na bycie wydawca third party. i wtedy konsola xbox zdechnie i razem z nia gamepass. i przestaniecie wypisywac glupoty o tym jak niby gamepass jest rentowny xD
co to za wyliczenia smieszne xd
A co ci w nich nie pasuje? Poza tym że rozbijają w pył twoje argumenty?
Info o tych wersjach gier na PS5 czytałem już dawno, nie widzę w tym nic dziwnego, Spencer od dawna mówił że chce żeby gry Microsoftu były dostępne dla jak największej liczby graczy jest to absolutnie spójne ze strategią zielonych, już że 2 lata temu chcieli wprowadzić GP na konsolę Sony.
juz w obecnym roku moga przejsc na bycie wydawca third party. i wtedy konsola xbox zdechnie i razem z nia gamepass. i przestaniecie wypisywac glupoty o tym jak niby gamepass jest rentowny xD
W tym roku? Od lat są takim wydawcą. O Minecrafcie słyszał? Taka niszowa gierka, 300 mln. graczy :). Minecraft Legends z zeszłego roku był na PS4/PS5 i Switcha w dniu premiery. Seria Ori jest na Switchu.
Mnie jako gracza Xboxowego nie interesuje żebyś ty nie zagrał, nie jest to dla mnie wartość dodana, jeśli o mnie chodzi to Microsoft mógłby wszystkie swoje gry wydawać na premierę na PS5, bierzcie i bawcie się dobrze. Dla mnie wartością jest to że ja dostanę wszystkie te gry na premierę w Game Pass.
bo to liczby wziete z tylka, to nie sa zadne obliczenia tylko jakies halucynacje. policz moze lepiej ile sony zarabia na swoich grach jak czesto sprzedaja powyzej 10 mln kopii w ciagu powiedzmy 1-3 lat, i to na samej jednej platformie (playstation). a przeciez te exy na playstation nawet nie sa po to by koniecznie zarabiac, tylko przyciagnac graczy do platformy.
minecraft byl na ps3, ps4 i ps vite zanim microsoft kupil mojang, typie xD
wszystkie exy xboxa day one na playstation sprawia ze nie ma po co kupowac xboxa. to jest smierc konsoli. gamepass to i tak porazka. nie rosnie jak zakladano, beda musieli sie jakos z niego wycofac/cos zmienic, bo to po prostu nie ma przyszlosci.
Ja nawet w takie gry nie grywam i nie szukam, było na GP, sprawdziłem, ta gra jest rewelacyjna, przede wszystkim pomysłem na siebie, humorem, muzycznym systemem kombosów, w tym samym systemie zrealizowanymi unikalnymi walkami z bossami, walkami, które się wyróżniają, no i towarzyszącą nam ciągle muzyką, a na to jeszcze styl artystyczny i środowisko reagujące na ową muzykę.
Ideał, może nie, coś tam bym poprawił, ale w tym czym to miało być to jest sam top, polecam nawet tym, którzy nie gustują w takich grach, właśnie dlatego, idealna odskocznia, zupełnie inna od reszty gier, chyba tylko kto ma duży kij w tyłku nie będzie lubił tej gry.
XD
U sakkry to norma, zawsze taki był i będzie. Nie ważne, że gra dobra i coś świeżego. Wszystko co nie niebieskie jest dla niego fe xD Fanbojka tak ma.
Sakkra to jeden z ostatnich z kilku fanboyów niebieskich na tej stronie, a przynajmniej jeden z ostatnich tych głośnych. Jego postów to już chyba nikt nie bierze na poważnie. Jeśli gra nie jest niebieska to guano. I nie chce mi się śledzić jego postów ale zakładam że exy Sony to najlepsze gry według niego ale jak po czasie wychodzą na PC to już nie są tak świetne i są średniakami. Wcale bym się nie zdziwił w jego przypadku.
Przeszedłem w poprzednim tygodniu w Xbox Passie, bardzo fajny tytuł jeśli chodzi o mechaniki i gameplay, bardzo miły dla oka i ucha, humor czasem czerstwy, czasem daje radę, generalnie solidny tytuł. Plusem jest to, że gra nie zeżre ci 50h, nie jest zbyt rozwleczona i jest przystępna :)
Adziu34
sakkra
XD
więcej dodawać nie trzeba
Hi-Fi Rush z tego co pamiętam widnieje na mojej liście życzeń i nie kupiłem jej właśnie dlatego, że czekam aż wyjdzie na coś innego, ponieważ:
- PC z ultrapanoramą używam jako głównej platformy z wyłącznością na FPS i strategie, preferując również rozbudowane sandboksy i każdą inną grę w której liczą się headshoty
- PS5 z projektorem do wszystkiego innego, w co na myszce i klawiaturze gra się gorzej, jest niebieskim exem, plus prawie każda gra co-op
- Nintendo Switch z TV głównie dla czerwonych exów
Generalnie każda platforma ma jakieś plusy i minusy, a mnie nie chce się bawić w przekładanie konsoli między wyświetlaczami, a powyższą konfigurację uważam za najlepszą.
Już jest rating dla Switcha w Australii. Można zrobić update :P
No to się pospieszyłem, bo gierka grzecznie sobie czekała w kolejce do ogrania na Steamie, a zdecydowanie wolałbym ją na PS5 ograć.
Via Tenor
Według najświeższych doniesień internauty o pseudonimie lolilolailo (via Idle Sloth) powstawały dwie nowe wersje Hi-Fi Rush – na Switcha… i na PS5.
Co więcej chodzą plotki że to nie jedyny tytuł który trafi na PS5 ;).
barnej7 - A ja uważam, że warto grać zarówno w sandboxy, "filmowe samograje" ( czymkolwiek one są ) jak i w Indyki i gry innowacyjne, nie wolno się zamykać na żaden rodzaj gry.