Grim Dawn: Fangs of Asterkarn | PC
Brakuje zwiększenia max poziomu, ALBO przebudowania poziomu trudności i tempa levelowania, bo aktualnie mając 2 bardzo duże dodatki to 100 levl możemy spokojnie wbić już na Elite. Przechodzenie gry 3x to już echo archaicznych rozwiązań. W Samej podstawce wyglądało to sensownie, bo grę kończyło się w stosunkowo szybkim czasie około 20 h z małym levl. Przy tak długiej kampanii jaką mamy już teraz plus z tym rozszerzeniem wypadałoby zrobić jakiś rework tego wszystkiego. Ja wiem, że mamy dzięki drugiemu dodatkowi możliwość wskoczenia na wyższy poziom bardzo szybko, ale to nie jest rozwiązanie, bo raz, że świerzak na ulti nie wydoli ( zarówno postać jak nawet nie wspomnę o kimś kto gra 1 raz i mówie tu o graniu, a nie męczeniu się z mobkami. Dwa i tak przy obecnym sposobie levl 100 zobaczymy bardzo szybko, a tym szybciej mając set lokara do expa i potke z malmouth.
Wole już archaiczne rozwiązania od gry dużej firmy Diablo 4 - która tak naprawdę nic nie oferuje. A twórcy nadal żyją we własnym świecie, ciesząc się, że sprzedadzą skórkę konia za cenę pełnej gry.
No, ale powiedz po co tutaj Diablo przywołujesz. Nie jest to potrzebne. Zwróciłem tylko uwagę na aspekt, który mogliby poprawić, bo widać, że bardzo dłubią przy tej grze pomimo już 8 lat na karku. Sam zrobiłem tutaj 250 godzin, przynajmniej 3x tyle co w Diablo 4 i też jestem rozżalony trochę na nie, ale ten wątek jest o Grim Dawn i niech tak zostanie. Sądzę, że ta gra z tak długą kampanią i przebudowanym poziomem trudności byłaby dużo przyjemniejsza do ogrywania, bo wyzwanie rosło by stopniowo przez całą grę, a nie tylko połowę, a potem skakanie w połowie na ultimate i grind questów od nowa. Uważam, że to można poprawić i gra na tym zyska i to sporo.
Treścią chyba zarządzają leniwce. Tytuł nie wyjdzie w 2024 - błędna data w opisie.