Banishers: Ghosts of New Eden | PS5
Mamy już Wymagania na Steamie do Banishers : Ghosts of New Eden i jak na tę Przepiękną Grafikę to Wymagania naprawdę są zaskakująco Niskie, jeśli takie pozostaną aż do Premiery to przecie nawet ja to uruchomię na Ultra na moim Ziemniaku! xD
Mignęły na chwilę Wymagania w postaci :
Minimalne :
CPU : Intel Core i3-8300.
RAM : 8GB RAM-u.
GPU : GTX 1050 Ti 4GB.
Zalecane :
CPU : Intel Core i5-10600K.
RAM : 16GB RAM-u.
GPU : RTX 2060 6GB.
Mignęły na chwilę, ale je jakiś łobuz już usunął! xD
Przykładowo taki Tintin Reporter : Cygara Faraona, w Minimalnych i Zalecanych też wymaga Procka i5-10600K podobnie jak Banishers : Ghosts of New Eden w Zalecanych, a jakimś dziwnym Magicznym Cudem, na takiej mojej Starej i7-4790 3,60 GHz (4/8) Tintin jakimś magicznym cudem i tak u mnie chodzi na Ultra! xD
Miłe zaskoczenie tego roku , gra na 16 godzin. Ja bawiłem się 59 godzin ?? Poczyszczone sporo grafika może genialna nie jest , ale system walki i fabuła genialna , bardzo się jaram i oczywiście czystego serducho Polecam świetna przygoda ?? Banishers: Ghost od New Eden daje mocna , wysoką ocenę 8,5/10 ?? Oryginalna wciągająca tylko grać ??
Gra z początku wchłania swoim klimatem, następstwa naszych wyborów, ogólnie cała mechanika gry jest spoko ALE...ja odinstalowałem grę w jej połowie, nie dałem rady dotrwać do końca z powodu kilku jak dla mnie nie do przejścia mankamentów :
1) męczący sposób teleportowania się - niby masz ogniska w których przenosisz się do pozostałych ale idziesz na drugi koniec lokacji wykonać jakieś zadanie i żeby się dostać do ogniska musisz do niego biegać spowrotem ( tracisz minuty gry na bezsensowne bieganie po mapie i będziesz szczęściarzem jak bezbłędnie do niego jeszcze dotrzesz i tak setki razy jak chcesz wszystko dokładnie przejść )
2) Męczące zagadki w stylu znajdz w czasie 2,3,4 pkt które musisz zestrzelić żeby się gdzieś dostać.
3) Ciągle powtarzający się w kółko ci sami wrogowie, aż niedobrze się robiło, ile można siekać tą samą bronią, w ten sam sposób tych samych wrogów wykonując podobne zadania...
Ja chyba za dużo grałem w gry From Software które podnoszą poprzeczkę bardzo dla tego typu gier. Moim zdaniem ta gra nie dorasta do pięt Dark Souls 1 nie mówiąc o reszcie. Moim zdaniem gra warta max 150 zł. w dniu premiery.
Grę ukończyłem w lekko ponad 70 godzin, wykonując wszystkie misje poboczne, przypadki nawiedzenia i dodatkowe aktywności; natomiast część ze znaczników na mapie w formie znaków zapytania czy "wijącego się bluszczu" już sobie odpuściłem. Jak komuś tam wyszło 16h grania to chyba się ograniczał do samych misji fabularnych.
Wrażenia z rozgrywki bardzo pozytywne; gra mnie wciągnęła na tyle, że spędzałem przy niej kilka godzin dziennie. Pomijając może kilka misji, które były mniej ciekawe, jak np.
spoiler start
zbieranie dla kogoś kopru, czy zdobycie farby w jakimś tam celu lub ubicie paru straszydeł
spoiler stop
to reszta jest bardzo dobra pod względem scenariusza. Bardzo solidny RPG (moim zdaniem). Don't Nod jednak wiedzą jak pisać dobre scenariusze do gier.
spoiler start
Ciekaw jestem innych zakończeń, ale te już obejrzę pewnie na YT, musiałbym zaczynać grę gdzieś w 70% jej ukończenia - tam jeszcze można zmienić decyzję co do tego, czy Antea dostąpi wstąpienia, czy ją przywrócimy do świata żywych. Na początku wybrałem pierwszą opcję, ale później można zmienić decyzję - niestety na końcu trzeba się jej już trzymać. Miałem nadzieję, że będzie można wczytać zapis pod koniec i sprawdzić inne możliwości zakończeń. Natomiast samo zakończenie, które widziałem dość niespodziewane.
spoiler stop