Polsko-brytyjski thriller Fort Solis irytował graczy tempem ruchu postaci; nowy patch to naprawił
Tyle było gadania, że to zrujnuje ich wizję artystyczną a tu proszę. No gratulacje, szkoda tylko, że implementacja tak prostej funkcji zajęła im tyle miesięcy.
Zakładam, że wynika to z tego, że musieli całą grę od nowa przebudować i zablokować sprint podczas dialogów i niektórych sekwencji.
Szkoda tylko, że ten "sprint" daje tylko 1,3x prędkości. Taką drobną zmianę to mogli dać na zwykłe tempo chodzenia...
bo z opcja biegania, mozna by bylo ukonczyc gre przed 2h i wziac refund :-D
gra bardzo fajna, jak teraz mozna biega, to moze wroce wbic calaka, bo zostaly 2 acziwmenty.
Jeszcze tylko system walki dać na bossa i będzie spoko.
Ogólnie dla tej gry nie ma nadziei, zły pomysł i złe wykonanie.
Bardzo dobrze. Bardzo lubię Fort Solis ze względu na klimat, ale faktycznie tempo ruchu postaci na dłuższy metę mnie nudzi i irytuje.
Jak oni do tego projektu skusili Rogera Clarka i Troya Bakera to ja pojęcia nie mam...
No niestety, czasem długo zajmuje przekonanie twórcy, jak obie umyśli, że coś to jest właśnie "to", co czyni grę unikalnym. Lepiej późno niż wcale.
Gra rewelacyjna i ociekająca klimatem Dark SF. Sposób narracji, poruszania się przekazu informacji, genialny. Niestety mamy teraz takie czasy że nie zarobisz na 1-2% osób które to docenią. Gry trzeba dostosować pod kretynów a i nawet im na końcu wyjaśnić fabułę. Najlepsze są kanały pod gry Souls i komentarze pod nimi. To jest wręcz obraz odbicia społeczeństwa. Większość nie potrafi nawet skojarzyć podstawowych faktów.