Miliony godzin, planet i zgonów. Tak Starfield i osiągnięcia graczy prezentują się na infografice
Powinni dodać ile ekranów ładowania zobaczyli gracze w tym czasie.
Od premiery minelo juz pond 20 000 000 dni!? Tak cos wlasnie mi sie zdawało, ze mi dni uciekają,.. Musze sie ogarnac.
moze zamiast sledzic i chwalic sie osiagnieciami graczy niech skupia sie na swojej wlasnej robocie i wykoncza tego niedorobionego gniota?
Typowe zestawienie w stylu: "Pochwalmy się dużymi liczbami. Nie ważne do czego te liczby się odnoszą i ci z nich wynika, ważne, że są duże".
Bo tak naprawdę czego to ma dowodzić? Przecież nie jest żadną tajemnicą, że w Starfielda zagrało naprawdę wielu ludzi, więc to nie dziwne, że sumaryczne liczby, związane z aktywności w grze, są ogromne.
Z Cyberpunkiem i Dying Light 2 było podobnie. Popremierowy kurz jeszcze nie opadł, a oni wysmażyli jakieś infografiki z ogromnymi liczbami. Jak nie wiadomo o co chodzi, to pewnie o łechtanie inwestorów.
A tymczasem na steam ino 66% klientów ocenia grę pozytywnie. Co więcej takowych not klienci wystawiają mniej w ostatnim czasie - więc im dłużej produkt jest na rynku, tym gorzej jest postrzegany. Wyceniono giereczkę na 350 złoty, a można też zaopatrzyć się w pakiet "digital premium edition" za jedyne 500 ziko. Wewnątrz tego ostatniego jedno dlc, zestaw skórek, album fotograficzny (cyfrowy) oraz ścieżka dźwiękowa. No jak tu narzekać za takie rarytasy?
100 000 000 000 ekranów ładowania x kilka sekund = zmarnowanie setek lat życia swoich klientów xD