Twórcy The Last of Us Online upamiętniają skasowaną produkcję: „Żadna inna gra sieciowa nie dawała mi tyle frajdy"
Niech to jakoś przerobią na multiplayer w trzeciej części. Wiem, że większość graczy nawet nie chce słyszeć o "grze usłudze", ale to nie znaczy, że sam tryb wieloosobowy to coś złego. Udowodnił to chociażby tryb Factions w pierwszym TLoU (niestety wycięty w natywnej wersji na PS5).
niestety wycięty w natywnej wersji na PS5
Co za słownictwo, ogarnijcie się z tą dzisiejszą idiotyczną nowomową.
Kolega chyba chciał zabłysnąć? Niestety wyszedł z tego kompromitujący komentarz.
natywny - taki, który jest właściwy danemu obszarowi
natywny - inform. właściwy danemu środowisku informatycznemu, programowi, językowi programowania itd.
Pragnę również podkreślić, że fakt iż 30 lat temu jakiegoś słowa nie było w słowniku, nie oznacza, że nie ma go teraz.
Niektórzy nie są w stanie się pogodzić że język ewoluuje i ma służyć nam w komunikacji...
Żałosne chwalić "grę", której się nawet nie wydało, taa...
A sezony, płatne battle pass, mikro, sklep też dawały im tyle frajdy?
Zamiast robić Frakcje robili skok na kasę grę usługę i nie dali rady, end of story, a teraz hipokryci będą rżnąc głupa.
To jest piękne jak CDPR zapowiedziało mutli i również go skasowało, to do dzisiaj malkontenci im to wypominają, ale jak ND zrobili to samo to nagle wyrazy pełnego zrozumienia, jak zwykle hipokryzja graczy XD
gdzie widzisz te wyrazy pelnego zrozumienia graczy? nie umiesz przeczytac pierwszego wyrazu tytulu newsa? typowy ekspert z gola
Wypominalem do czasu, az lokalny medrzec mnie uswiadomil, ze CDPR wykorzystuje dotacje lepiej niz CIG.