Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość „Next-genowa” aktualizacja do Fallout 4 nadal powstaje, ale jeszcze trochę na nią poczekamy

13.12.2023 19:53
1
10
Misiaty
187
Śmierdzący Tchórz

Trochę strach się bać co Oni rozumieją jako NextGen :D

13.12.2023 19:57
2
8
odpowiedz
zanonimizowany1381965
18
Konsul

No głupio by wyglądało jakby teraz wyszło i miało 2x więcej graczy niż Starfield.

13.12.2023 19:58
Sarafan
3
odpowiedz
Sarafan
27
Pretorianin

Lifting graficzny to sobie sam zrobiłem na PC instalując kilkadziesiąt modów. :P Wątpię, żeby cokolwiek oficjalnego od Bethesdy to przebiło, jeśli chodzi o Fallouta 4. :)

13.12.2023 20:02
Ppaweł
4
odpowiedz
4 odpowiedzi
Ppaweł
63
Senator

Drewno zawsze pozostanie drewnem, drewniana fabuła, drewniane misje, drewniany świat ....

spoiler start

a mimo to mam naruchane ponad 700 godzin i gdyby nie drewno to byłoby z 3 razy tyle

spoiler stop

13.12.2023 20:13
4.1
xan11pl
81
Generał

Najbardziej mnie boli w tej grze, że może nie bezpośrednio, ale w pewien sposób wymusza na nas zbieranie każdego napotkanego syfu, potrzebnego na rozbudowę tych osad. Nie dość, że to budowanie jest mega słabo zrobione, to po jednej wyprawie do jakiejś lokacji trzeba wracać i przerabiać śmieci na surowce. bo postać przeciążona.. To jest tak uciążliwe, a mój gen zbieracza nie pozwala przejść obojętnie obok najmniejszej puszki którą będę mógł przemielić na aluminium...
Gdyby nie ta zkiepszczona mechanika budowania baz, to czerpałbym z tej gry z 1000 razy więcej przyjemności, bo klimat gdy idziemy zrujnowanym miastem, a z pipboya pogrywa sobie muzyka z lat 60 to jest coś obłędnego..

post wyedytowany przez xan11pl 2023-12-13 20:15:53
13.12.2023 20:30
4.2
PawKowal
20
Konsul

xan11pl
to nie wiem jak to robisz o ile nie gra sie na tym dziwnym trybie ze zmniejszona waga to nigdy nie mialem z tym problemu, a osady budowalem. Nie zbieram zadnego metalu ani drewna, bo to ciezkie, zamiast tego kupuje je u handlarzy, a podnosze inne

13.12.2023 20:58
4.3
1
xan11pl
81
Generał

PawKowal Tak jak napisałem, mój gen zbieracza nie pozwalał mi przejść obojętnie obok jakiegokolwiek itemu, który mógł być przerobiony na surowce xD

14.12.2023 05:39
keeper_4chan
4.4
keeper_4chan
104
Generał

Szkoda tylko, że pracownicy Bethesda Studio nie umieją wykorzystać potencjału swojego silnika.
Animacje na Havok mogą wyglądać o wiele lepiej.

Całe szczęście moderzy wykorzystują ile tylko API pozwala.

13.12.2023 21:59
5
odpowiedz
1 odpowiedź
kozov
45
Centurion

Ktoś czeka ? xD

14.12.2023 07:32
AIDIDPl
5.1
AIDIDPl
179
PC-towiec

Ja czekam już rok...co za dziady.

13.12.2023 22:32
6
odpowiedz
dbq
16
Chorąży

Super informacja - coś wiadomo o wsparciu ultrawide? Fallout wygrywa tym że na niego duże mody wychodzą (Sim Settlements 2,Horizon np). Na Skywind,Skyblivion się doczekać nie mogę - lubię klasyki ale na dziś dzień odbijam się od Morka i Obliviona.

14.12.2023 05:06
😂
7
odpowiedz
zanonimizowany668247
168
Legend

W porównaniu do ich "najnowszego dzieła" to już wygląda jak next gen...

14.12.2023 05:35
keeper_4chan
8
odpowiedz
1 odpowiedź
keeper_4chan
104
Generał

Sporo modów pewnie przestanie działać, a dla graczy to tak naprawdę nic się nie zmieni.
Jak zawsze.

14.12.2023 11:28
8.1
Vie
33
Pretorianin

To będzie dla nich świetna okazja, żeby dalej forsować płatne mody. Stare na 99,9% przestaną działać.

14.12.2023 10:50
9
odpowiedz
robert665
67
Pretorianin

Czy ta aktualizacja nie zablokuje np modów poza łaskawie sprzedawanymi w przyszłości przez Bethesdę?

Wiadomość „Next-genowa” aktualizacja do Fallout 4 nadal powstaje, ale jeszcze trochę na nią poczekamy