Średniowieczny survival rodem z Łodzi przyciągnął tysiące graczy, coop w Medieval Dynasty to strzał w dziesiątkę
Mnie bardziej od co-opa cieszy nowa mapa i zwiększenie wytrzymałości włóczni (miedziana wzwyż). Teraz miedziana włócznia ma tyle samo wytrzymałości, co żelazna wcześniej i teraz żelazna włócznia ma jak dobrze pamiętam 200 punktów wytrzymałości, więc już nie trzeba ładować punktów w wolniejsze zużywanie broni, by była użyteczna.
Ja byłbym szczęśliwy gdyby twórcy dodali FSR lub inne skalowanie rozdzielczości :)
Właśnie w to pograłem na weekendzie. Wiadomo, ze gra raczkuje, jest na wczesnym etapie produkcji, ale irytują te limity i restrykcje stawiania wszystkiego. Tak jakby grindem chcieli przyciągnąć gracza na więcej godzin, a połowę tego czasu się coś zbiera i poluje, drugą połowę biega.
Ale takie są survivale zazwyczaj. Poza tym masz mnogość opcji ułatwiania rozgrywki ( wręcz jak cheats). Dalej - im bardziej rozwiniesz osadę tym mniej będziesz musiał robić sam. Ja grałem pół roku temu jakieś 40 h i w wiosce mam już ludzi od jedzenia, drewna do budowy, patyków, desek, kamieni, rolnictwa, w tym takiej części na której się zarabia mocno ( len - 512 pól i uwierz to jest już duuuzo ). Do tego Chowam świnie, wytwarzam gnój pod nawóz oraz sam nawóz. Nawożę te pola, sieję. Wytwarzam podstawowe narzędzia do pracy dla nich. Z polowania mam rowniez skory, z nich
wlasciwy człowiek robi worki do siania na ziarno. Wszystko to robią moi mieszkańcy bez mojego udziału. Natomiast sztuką jest odpowiednio zaplanować dobór swoich mieszkańców ich umiejętności i właściwe zarządzanie nimi. Sam mogę sobie robić zadania i budować, a czasem coś przeplanować w wiosce. Gra jest wymagająca i czasochłonna, nie jest to prosty survival sandbox.
Ps. Osobiście używałem jednego ulatwiacza a mianowicie szybkiego craftu. Na początku żeby coś finansowo się ustawić zrobiłem kilkaset zwykłych noży, bo wymagają jedynie patyków i kamieni i można szybko zarobic na podstawowe produkty.
Ja nie wiem skad ludzie maja kolegów do gry. Ja bym chciał pograć to albo nie lubia tych gier co ja gram albo nie mają czasu ale głównie to drugie
Wiadomo, ze gra raczkuje, jest na wczesnym etapie produkcji
Medieval Dynasty w wersji 1.0 ukazało się ponad 2 lata temu, po rocznym Early Access. Raczkuje, jak cholera.
I pyk wyłączymy obrażenia , i pyk pokażemy w necie jakie my kozaki bo ustawienia pozwalają. Słabe to .
Szkoda że nie ma możliwości dania koledze ,,klucznika" możliwość która daje nam nadanie takiego miana koledze który z nami gra aby mógł grać gdy nas nie ma. Opcja ta świetnie sprawdza się w niedawno wydanej gry a raczej dodatku Lego Fortnite. Czekam na animacje pływania w wodzie oraz wielu innych dodatków jak straż, jednostki atakujące nasza wioskę możliwość dyplomacji z wioskami lub nawet ich najezdzanie te płaciłyby nam daniny itp.
Bardzo lubię grać w tą grę tylko tylko dlatego nie mogę dać stołu lub krzesła lub półek do domu choć na niektórych budynkach jest i dlaczego