Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wymagania sprzętowe Homeworld 3. Kosmiczna strategia zrobi użytek z DLSS 3, Frame Generation i FSR 2

29.11.2023 10:26
1
zanonimizowany1376576
5
Generał

Wymagania chyba około 1000 razy większe ale grafika już co najwyżej tylko 3 razy lepsza

post wyedytowany przez zanonimizowany1376576 2023-11-29 10:27:31
29.11.2023 10:26
2
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1376576
5
Generał
post wyedytowany przez zanonimizowany1376576 2023-11-29 10:27:11
29.11.2023 10:27
2.1
zanonimizowany1376576
5
Generał
29.11.2023 10:59
3
odpowiedz
sad994
5
Pretorianin

wow a gdzie słynne narzekanie na brak optymalizacji xD

29.11.2023 12:43
LukaszKukaszTm
😉
4
odpowiedz
1 odpowiedź
LukaszKukaszTm
23
Pretorianin

Znajac zycie to grafika bedzie letnia a najwiecej beckow bedzie za raytracing ktory zeżre 90% zasobow,bo wiekszosc pewnie tworzylo ai a nie tworcy

29.11.2023 16:08
4.1
laki2217
133
Generał

Szczerze? Patrząc na Alan Wake to nawet już problemem jest klasyczne oświetlenie.

29.11.2023 13:03
5
odpowiedz
zanonimizowany1255967
74
Generał

Po kij komu ray-tracing w kosmosie, tam są tylko statki na których może być miejsce na odbicia i światłocienie oraz gigantyczna przestrzeń między nimi z nieruchomym tłem
Co innego wolumetryczne światła, cienie i chmury

Wiadomość Wymagania sprzętowe Homeworld 3. Kosmiczna strategia zrobi użytek z DLSS 3, Frame Generation i FSR 2