Dread Hunger niecałe dwa lata temu był hitem Steama, a teraz kończy żywot
Jestem zdania ze wszelkie gry only multi/mmo czy coś twórcy na takie wypadki powinni mieć w zanadrzu przerobienie gry na singla.
Fani: Przez 2 lata mówią co jest nie tak, i co zrobic by gra nie zdechła
Studio: Ignoruje feedback, i banuje fanów za "rasizm"
Gra: Zamyka serwery
Kto by sie kurwa spodziewał. Szkoda swietnej gry, jeden z najlepszych coopów jaki był.
Bo jakakolwiek krytyka chin/chinczyków = Outburst i płacz devów. Nawet chyba dwie dramy z dwoja roznymi streamerami mieli.
Może i by pomogło jednak byłoby raczej niczym przy potężnej konkurencji innych gier multi. Tak czy owak gra prędzej czy póżniej zaliczyłaby zgon. W końcu ludzie nie zagrają we wszystkie gry multi, a wielu graczy multi trzyma się jednej gry multi. Multi to bardzo ryzykowne, ale i też bardzo dochodowe interesy.
No nie wiem szczerze. Prawdę mówiąc to jednak gry multi i single to bardzo różne gry. Trudno ot tak przekształcić z multi w single, zwłaszcza jeśli mówimy o zmianie w pełnokrwistego singla. Właściwie to myślę, że nawet prędzej by zrobili singla na podstawie multika, taniej wyjdzie.
Przecież właśnie o tym wspomnieli.... Zrobić singla na podstawie tej gry multiplayer.....
a może robić co jakiś czas darmowy weekend aby sprowadzić więcej graczy do gry? Czy oni nigdy się nie nauczą że taki darmowy weekend może dużo zdziałać? Battlefield jest świetnym tego przykładem - pustki w grze a przy darmowych weekendach nagle gra ożywa - ci którzy nie grali mają okazję sprawdzić co to za gra, jak się gra, ile się zmieniło przez X czasu (np BF 2042 od czasu premiery).