Poprawia się odbiór Diablo 4 na Steam, pomógł darmowy dostęp
Bo gra na początku robi świetne wrażenie. Ale czym dłużej się gra, tym gorzej. Nic dziwnego że po pierwszych odczuciach ludzie dają dobre oceny.
Tylko nie wiem czy ten limit wyjdzie im na dobre. Blizzard się boi co gracze mogą zobaczyć dalej? gra jest najciekawsza do 20 lvla?.
nie, po prostu jakby dali większy limit to ludzie by zobaczyli, że to ich szybko nudzi a tak te 20lvl zaostrza apetyt nieświadomym graczom :)
Bo gra na początku robi świetne wrażenie. Ale czym dłużej się gra, tym gorzej. Nic dziwnego że po pierwszych odczuciach ludzie dają dobre oceny.
Swoją drogą, zabawne, że jeśli ktoś wystawia dobre oceny po pierwszych odczuciach grania w grę, to wszystko jest OK, ale jeśli ktoś wystawia złe oceny w tym samym przypadku, to jest to już review bombing hejterów, którzy ledwo pograli, a już krytykują.
Ale wiesz, ze news jest dokladnie o odwrotnym trendzie? I twoj post jest plusowany?
jpd 2023
Szczerze powiedziawszy to trochę mało miarodajne są takie dane jeśli sporo ludzi kupiło grę na BattleNecie.
Tak czy siak Blizzard powinien pozwolić na połączenie kont ze Steam wtedy statystyki były by dokłsdniejsze.
Zresztą nie rozumiem dlaczego Blizzard nie udostępnia takich statysty jak ilość rozegranych godzin daną postacią czy ilość graczy na całym BN. W Diablo 3 przy zakładaniu gry były takie statystyki, kto gra na jakim trybie ok. naszego levelu.
Nie wiem ale odczuwam wielki sentyment do Diablo 3 jak sobie pomyśle o multi, graniu w 4, wyszukiwaniu graczy i dobieraniu po lev czy np: profilach BN na forach gdzie mogliśmy zobaczyć każego rozmawiającego jaką ma postać i z czym biega. Jakoś to wszysko fajnie się zgrywało a tutaj mamy MMO, ciągle kogoś spotykamy ale tylko na chwilę bo każdy idzie w inną stronę i tak naprawdę nie ma jednej wspólnej ścieżki i wspólnego celu. Jakoś bardziej wolałem Diablo 3. Ale dobra niech im będzie w czwóreczke i tak gra się super.
Coś dla fanów:
https://www.youtube.com/watch?v=0C5jdJQJG_0
Pograłem do tego 20LVL gra jest ok ale żeby była jakaś wybitna to raczej nie.
Nadal jest to samo co mi kompletnie się nie podobało w 3ce czy jest level i wsumie samo przyznaje ci z automatu w statystyki postaci i wsumie można tylko wybrać dopakowanie sklilla.
Czemu nie mogli zostawić tego aspektu jak było 1ce i 2ce.....
Chodzi ci o to, że nie ma przyznawania punktów do statystyk?
Jest to dodane w drzewku mistrzowskim po 50lev. A do 50 lev. nasz ubiór dodaje statystyki.
Czy jest to złe rozwiązanie ? Raczej nie. Powiedziałbym, że inne niż do tej pory było
Statystyki jakie były w D1 i D2 wprowadzały tylko pozorny wybór. W ostateczności wybór nie polegał na tym czy chcesz dopakować dmg, celność, punkty życia czy many swojej postaci. Wybór polegał na tym czy chcesz zepsuć swój build czy nie.
Obecnie przez brak takiego wyboru jest jedno miejsce mniej gdzie można trwale zepsuć sobie postać. Co za tym idzie, brak takiego wyboru to zaleta, a nie wada.
Wybierać D4 zamiast PoE które jest darmowe
lol
A dlaczego nie grać w obie/różne gry?
Ja przykładowo uwielbiam strategie/city bulidery/action rpg (Grim Dawn, Torchlight2 itd. Tych największych już nawet nie wymieniam :)
Diablo IV to nowa gra, różniąca się od PoE chodźmy otwartym światem czy w zasadzie każdym elementem :-) W tych obu grach, wszystko jest inne a niby ten sam gatunek. Więc wszysko zalezy od sposobu widzenia.
Dlaczego ktoś ma grać w darmową grę skoro można zapłacić? Czego tu nie rozumiesz że ktoś nie chcę grać w PoE?
LoL
why not both?
niektorzy maja zryta psychike i leca binarnie (kek) - albo 0 albo 1
dobrze, ze np. grajac w rpgi, tak samo sie jaram grajac w Gothica, jak w BG3 i W3/Cp2077; jakbym mial ograniczona banie przez wiesniacki mental, to byl tyle perelek ominal.
Kampania w Diablo 4 jest nawet niezła, dlatego do samego końca kampanii całkiem nieźle się gra. Problemem jest wyjątkowo nudny end game.
Zupełnie odwrotnie jest w Path of Exile - kampania niezbyt ciekawa, ale end game zrobiony znakomicie. Na chwilę obecną Path of Exile mi się przejadło, ale musze przyznać, że twórcy tej gry naprawdę mają pomysł na ciekawy end game. Mogliby tylko zrobić tak, aby nie trzeba było każdej kolejnej postaci levelować przez 10 aktów.
A skalowanie powrotów nadal jest?
Imho pójście w mmo i skalowanie świata to największy błąd projektantów bo to nie podoba się graczom kampanijnym którzy endgame traktują jako ciekawostkę. Z koleji dla hardcorów słaby andgame dyskwalifikuje totalnie D4
Niestety, w Diablo 4 nadal jest skalowanie potworów i wyjątkowo nudny end game.
Moja ocena kampanii to 7,5 / 10, ocena end game to 2/10.
Czyli jak jakiś gniot jest za darmoszkę to już jest ok?
Tylko pogratulować logicznego myślenia.
No oczywiscie ze sie poprawia - jesli produkt jest wystarczajaco g* to nawet wykopanie dolow w ziemi i go tam zasypanie poprawi jego percepcje...
Pytanie brzmi: czy Activision Blizard nagle przestalo lubic pieniadze i dlaczego tak sie stalo. Osobiscie ciezko mi uwierzyc zeby cos takiego mialo miejsce, logicznym jest ze obecna "poprawa" ma motywy finansowe, a inwestycje maja to do siebie, ze trzeba je zwrocic z nawiazka...
Ja tej gry to nawet za darmo nie chcę, przystojny pirat ominie to szerokim łukiem.
Za darmo to i ocet słodki.
Jak ci gracze się bardziej wgrają to będzie jeszcze większy drop....
Niech tylko sie zapoznają dokładniej na gierce i szybko sie przekonają o ułomności.
Blizzard się skończył 3/4 starej ekipy co tworzyła quality content siedzi w innych studiach od paru dobrych lat.
Pograłem trochę i gra jest strasznie płytka. System rozwoju to żart i nawet do D3 się nie umywa. Mapy przeogromne i czyszczenie lochów na okrągło w stylu tym samym co D3- no thanks.