Duży patch do Lords of the Fallen ulepsza optymalizację i inicjuje zmiany w trybach PvP/PvE
Nie no spoko ze lataja gre ale zamiast wydac jeden porzadny patch to juz chyba jest ich ze 20
Spoko, że piszesz po polsku, ale zamist zrobić jeden porządny przecinek nie robisz ich wcale :) Pozatym narzekasz na patche do gry, której pewnie wcale nie kupiłeś :)
Ale on narzeka na wszystko.
Aktualizacja 1.1.326 eliminuje najbardziej doskwierające graczom usterki i wprowadza dalsze poprawki optymalizacji...Oprócz kwestii technicznych Hexworks sporo uwagi poświęciło rozgrywce. Owocem tego jest nowy system namierzania wroga i skupiania na nim całej swojej uwagi (kamera utrzymuje przeciwnika w centralnym punkcie ekranu).
Czyli mam rozumieć że zostaną naprawione cuda z "lokowaniem celów" bo jakoś nie wierzę.
Poza tym zainicjowano zmiany w balansie trybów PVP/PVE. Wziąwszy pod uwagę opinie społeczności, twórcy na początek zajęli się najpotężniejszymi zaklęciami obezwładniającymi i zdolnościami dystansowymi.
Ale problemem w PVP/co-op nie są czary czy zdolności tylko tylko kiepska optymalizacja sieciowa, lagi i "teleportacje."
Część graczy narzekała też na kiepskie wyważenie poziomu trudności walk z bossami. W związku z tym deweloperzy dokonali ich przeglądu i zaprowadzili zmiany również w tym aspekcie. Zmieniono niektóre zachowania głównym przeciwników, ich punkty wytrzymałości i zadawane obrażenia.
Czyli znowu osłabienie bossów!
Wow... 21 aktualizacji w ciągu miesiąca i trzech dni...
PvP z konsolami dalej skopane, bo gra przełącza na PC limit 30fps/hz i gra się zaje...fajnnie tragicznie, amatorzy.
Gra ma teraz beta testy i nikt normalny temu nie zaprzeczy. Szkoda, ze nie zrobili yrgo od razu tylko teraz mydla oczy uwzglednianiem zadan graczy