Wiedźmin 3 dostanie oficjalny edytor przygód
Ale to ma sens. Zaczną powstawać mody, W3 dostanie w pewnym sensie drugą młodość, znowu zacznie się o nim mówić, a to się przyda przed premierą W4.
Tylko 8 lat im zajęło... Lepiej późno niż wcale, Tak czy inaczej to jest w sumie wiadomość miesiąca :) Tylko dzięki takiemu edytorowi ludzie dalej grająw Skyrim.
Masa osób narzeka, że UE jest trudny w modowaniu, tak samo jak RedEngine dlatego według mnie nic nie stoi na przeszkodzie, że w przyszłości to CDPR ulepszy ten aspekt w UE.
Ciekawe co na to EA, Ubisoft, Activision lub WB którzy chcą jak najszybciej wydać jakąś grę po czym ja zakopać gdy już swoje zarobi i szybko sprzedać kolejny tytuł z danej serii w formie odświeżonego kotleta.
Tylko 8 lat im zajęło... Lepiej późno niż wcale, Tak czy inaczej to jest w sumie wiadomość miesiąca :) Tylko dzięki takiemu edytorowi ludzie dalej grająw Skyrim.
Ale to ma sens. Zaczną powstawać mody, W3 dostanie w pewnym sensie drugą młodość, znowu zacznie się o nim mówić, a to się przyda przed premierą W4.
U nich ma sens, bo wydają RPG raz na 5-8 lat. W takim Ubishicie gdzie klepią AC taśmowo niczym Acti swoje CoDy to byłby strzał w stopę, bo tam im zależy żebyś grę ukończył i zapomniał, a dodatkowo "zgłodniał" przed premierą kolejnej wydanej po roku lub dwóch... ani trochę nie na reke byłoby trzymanie graczy przy tytule, który już się sprzedał i nijak nie mają jak zarobić na nim już.
Bardziej mnie ciekawi jakby dodali misje które nie wyszły podobno niektóre były spoko.
Bo są dostępne dialogi, opisy questów i poszczególnych misji. Na tej bazie powstają całe filmiki przedstawiające alternatywny bieg fabuły, tak jak miała iść właściwie. To co mamy obecnie w W3 to w wielu miejscach pokracznie pocięta historia, która w kilku miejscach sobie przeczy albo robi nienaturalne przeskoki nie tłumacząc pewnych wydarzeń i zachowań. Tylko to widać dopiero jak się człowiek zastanowi nad tymi misjami, a nie klepie je jedna po drugiej. Chociaż wtedy też pojawia się od czasu do czasu lekkie "wtf" śledząc tok wydarzeń.
mam nadzieję, że będzie wbudowane AI do tworzenia dubbingu głosami występującymi w oryginalnej grze
Obawiam się że się rozczarujesz, bo żeby coś takiego było możliwe, to najpierw oryginalni aktorzy musieliby sprzedać prawa do wykorzystywania swoich głosów przez wspomniane AI. Może i część by się na to zgodziła, ale na pewno nie wszyscy. W końcu to AI ostatecznie pozbawi ich zatrudnienia.
nie napalałbym sie na jakieś szałowe misje, mistrzów RED'ów nikt nie pobije, tak samo jak Sapkowskiego w pisaniu książek o Wiedźminie, misje będą na poziomie książki "Andrzej Sapkowski przedstawia. Szpony i kły. Wiedźmin" w stosunku to pierwowzoru.
Mistrzów jak mistrzów, W3 jest odpicowany, to fakt, ale większą barierą w robieniu dobrych misji jest brak narzędzi. Bo zdaje się, nie wszystkie narzędzia używane przy produkcji gry, mogą zostać użyte do tego narzędzia moderskiego(raczej nie wszystko jest własnoscią CDPR, stąd nawet jakby chcieli to nie mogą). Nikt nie zrobi profesjonalnego dubbingu w tylu językach itp.
Gra składa się z bardzo dużej ilości małych szczególików i wielu specjalistycznych części.
O ile np. samą grafikę łatwo poskładać (nie wiem czy będzie edytor w tym silniku z assetami, bo to skomplikowana rzecz), o tyle stworzenie misji wymaga zastąpienia pracy sporej grupy ludzi, którzy pracowali nad każdą misją i to z wielu różnych specjalizacji. Jest ich tak dużo, że nawet nie chce mi sie tego wymieniać, bo by kolejne 150 słów było.
Bardzo dobry ruch. Popieram. Lepiej późno, niż wcale.
Tym ruchem zapewnili W3 kolejne kilka lat dobrej sprzedaży, a gracze mogą się spodziewać co najmniej kilku dobrych przygód w przyszłości.
Kto wie, może dostaniemy i te Piaski Ofiru ;)
Trzymajmy teraz kciuku za modderów.
Czekam na mod, który przeniesie jedynkę na silnik trójki :).
O to ciężko, trzebaby ukraść trochę zawartości z 1 wersji. To sie nie opłaca... W Uniwersum Wiedźmina jest jeszcze sporo innych rzeczy do pokazania. Nowa Saga chyba nie będzie się odnosiła do rzeczy z obecnej, a remake 1 wersji jest już w produkcji.
Ciekawe na ile da się przerabiać istniejące misje, bo możnaby dodać więcej możliwości. Jest to skomplikowane z powodu wersji językowych, ale częściowo jest to do rozwiązania.
Mogliby po wydaniu tego porobić konkursy podobne do tych, które robił Techland. Może z dłuższymi deadline'ami. Bo w miesiąc to ciężko zapoznać się z narzędziem i od razu zrobić coś porządnego w nim.
To dodatkowa zawartość do promocji gry. Nagrody w takich konkursach w stosunku do kasy jaką się wyrzuca na marketing to są grosze.
W DL2 dość mocno to rozwinęło bazę modów i osób chcących się w to bawić.
Tylko takie konkursy lepiej robić jak już wszystko w miare działa i jest w miare dobrze opisane.
Lepiej późno niż wcale. Bardzo dobry ruch, niektórzy moderzy będą mogli sie wykazać. Może ktoś stworzy coś naprawdę godnego uwagi.
Jeżeli toolset będzie dobry to możemy szybciej zobaczyć W1 na silniku W3 niż remake od CPDR
Jaki sens jest robić w1 na silniku 3 skoro ma być remake? o.O
Oczywiście, kolejne przygody mają ogromny potencjał, tak naprawdę możliwości fabularne są ogromne.
Na pewno wiadomość miesiąca. Wbrew temu, co niektórzy sugerują, dużo ciekawsze będą mini kampanie i przygody w tym świecie wykreowane przez graczy i modderow, niz próby odzwierciedlenia tego co juz było, ja tam czekam na efekty