Remaster Twierdzy dostał pierwszą łatkę [Aktualizacja: świetna sprzedaż]
Przechodzę ponownie i gra się miodzio. Tylko kiedyś wydawały się te misje dłuższe, teraz nawet zamek Wieprza w obydwóch misjach zdobyłem względnie łatwo i szybko.
To prawda poziom trudności jest niższy. Może chcieli, żeby gra była bardziej dostępna dla wszystkich ?
Raczej nie tyle poziom trudności niższy, co znajomość gry wyższa.
Przechodzę ponownie i gra się miodzio. Tylko kiedyś wydawały się te misje dłuższe, teraz nawet zamek Wieprza w obydwóch misjach zdobyłem względnie łatwo i szybko.
Mówisz o poziomie trudności "bardzo trudny" czy po prostu nie zauważyłeś ze grasz na poziomie normalnym?
Na razie na normalu ;) Ale i tak kiedyś nawet ten normal trudniejszy mi się zdawał.
Załatania wymagałoby kilka innych rzeczy:
- problemy z zaznaczaniem wojsk na niskiej prędkości (nie łapie całej grupy)
- błędnym zaznaczaniem jednostek/budynków które są blisko siebie. Jeśli za budynkiem jest żołnierz i chcę kliknąć budynek - dość często zaznaczony jest żołnierz. Muszę go przesłać w inne miejsce albo się wklikiwać, trochę irytujące.
- żołnierze włażący na palisady
Trochę tych mniejszych i większych problemów jest, mam nadzieję, że w miarę szybko wypuszczą łatki. Gra się przyjemnie, ale te błędy bywają upierdliwe i czasem zmuszają do reloadu.
Brakuje mi też jednego pośredniego stopnia w zoomie i możliwości przejścia do rynku po kliknięciu na surowiec w składzie zapasów - jak w Krzyżowcu :(
Fajnie to wygląda, ale ja myślę, żę mogli pójść o krok dalej. Dodać nowe jednostki, Lordów, fizykę murów (o ile to możliwe jak w AOE II remaster).
Imo zamiast klepać te bezseonsowe wersje w pełnym 3D, powinni pozostać przy 2D. Oby ten remaster ich obudził i nabrali odwagi na kolejne projekty. Może Krzyżowiec remaster? może nowa cześć w 2D? Po prostu róbcie to co Wam wychodziło najlepiej :D
I tak dobrze, że będą nowe kampanie, mapy i działający multiplayer. Liczę, że zmiany o których wspominasz pojawią się w którejś kolejnej części. Mapy też mogłyby być większe i bardziej wertykalne, 400x400 i trzy poziomy terenu to trochę mało, wprowadzenie wyższych wzniesień i nowych form terenu rozszerzyłoby paletę opcji.
No i nie musi to być koniecznie 2D - byleby zostali przy tym stylu artystycznym i może przy rzucie izometrycznym.