Wymagania sprzętowe Niezwyciężonego zostały obniżone, już nie ma 32 GB RAM w zalecanych
Nic co pokazali nie uzasadnia takich wymagan.
Piasek, kamienie i plaskie powierzchnie jak te ze screenow, mozna by pewnie odtworzyc w kilkuset kilobajtowym demie - bo tego typu grafike latwo jest generowac proceduralnie.
Powiem wiecej chyba widzialem cos podobnego w tylko ze w mniejszej rozdzielczosci w jakims demie retro (chyba na amige) tylko lazik futurystyczny raczej niz retro a piasek rdzawo-czerwony...
Kiedyś podobne gierki wymagały co najwyżej 512MB RAM.
Ty widziales wogole screeny z gry? To praktycznie tylko geometria i zaledwie klika tekstur map odksztalcen, podstawowe cienie i falszywe odbicie (w polowie lat 90 mialy to niektore wyscigowki) na kilku plaskich metalowych elementach - jedyne rzeczy wygladajace na faktycznie obciazajace obliczeniowo sa pierdoly nie wnoszace praktycznie nic do gry. Prawie tak jakby patrzec na wykorzystujace technologie "prawdziwe wlosy" falujaca fryzure pilkarza, na tle trybun wypelnionych ewidentnie dwywymiarowymi obrazkami fanow...
Gdybys wzial jakiegos starocie i zwiekszyl kilkukrotnie to z ilu polygonow zbudowana jest scena osiagnal bys praktycznie ten sam efekt - a i z wlasnych doswiadczen i materialow w temacie, czysta statyczna geometria jest jednym z mniej wymagajacych elementow do renderowania, zwlaszcza pod wzgledem RAMu...
Ps. Trailer jest tak skonstruowany, ze wyglada jak jedna ciagla scena co faktycznie sprawiac wrazenie czegos wymagajacego duzych zasobow, ale ja tutaj widze zlepek wielu scen, gdzie zadna z nich samodzielnie juz takiego wrazenia nia sprawia.
Nie jest moim celem tutaj bezcelowe sr* na malego producenta - zwlaszcza ze styl jest calkiem ciekawy, po prostu mala firma nie ma zasobow zeby wypelnic gre z takimi wymaganiami, wiec beda one rozdmuchane w zgledem tego co gra oferuje.
16GB to nie jest wcale tak duzo i nawet moj antyczny komp tyle ma, ale tona prebuildow w sklepach wciaz ma 8GB, te tanie to nawet i po 4GB (gdzie ciezko to uzasadnic sama cena RAMu) - sama gra jest niszowa, w kogo oni celuja ze to kupi?
Spadł RAM i VRAM, ale wzrósł rozmiar na SSD (i to dosyć znacznie, bo z 25 do 40 GB). Wniosek taki, że pewnie więcej danych na nośniku będzie teraz przechowywanych bez kompresji, żeby szybciej można było je przerzucać w locie do pamięci RAM i VRAM i tym samym zmniejszyć ich bieżące zużycie.
Podobno Lem nie miał 32GB w swoim kompie i prosił o obniżenie wymagań.
Chyba że oni chcą by dane tej gry były zapisywane na ramie wtedy ładowanie było natychmiastowe to wtedy 32 giga było by ok.