Wymagania gier w dniu premiery to talna ściema.
By udowodnić o czy mówię podam przykład gry Need For Speed Unbound która nie powinna działać na moim PC a tu się okazało że gra chodzi na ustawieniach wysokich w 30 FPS i mam sporadycznie spadki FPS.
Nowy awatar od ubisoft ma cholernie duże wymagania i ciekawe jak będzie optymalizacjia.
Ok.
Czemu nie powinna chodzić? Zalecana jest twoja grafa. Przez brak 6 rdzeni w procka masz 30 klatek zamiast ponad 60
Nie ma reguły, kiedyś pamiętam jak czekałem na premierę Gothica 3 i miałem wtedy kompa za 5 tys, i ku mojemu zdziwieniu na ultra miałem 14 fps.. i czekałem aż grę naprawią... no w sumie nigdy nie naprawili... z Cyberpunkiem- Widmo Wolności znowu pitolili jakiego to proca z Nasa będzie gra potrzebować, a znowu mój I9-11900F wciągnął gre nosem, tak wiec wymagania zawsze trzeba traktować luźnie.
Avatar ma sporo roślinności https://www.youtube.com/watch?v=5buh1iR_07Y
Nie moja bajka, ale pewnie będzie wyglądać bardzo dobrze.
A to często zależy od twórców.
W 90% pewnie są błędnie podane, przede wszystko co do CPU, ale np. twórcy Alan Wake 2 dość dobrze podali wymagania, uwzględniając spadki klatek.
A wiadomo, że jak sam pobawisz się ustawieniami, zamiast korzystać z presetów, to i trochę więcej wyciągniesz.