Twórcy Witchfire przerwali łatanie gry, by wziąć się za realizację większych celów
Chcieli przyciągnąć graczy to było wydać na steamie, ale najwidoczniej nie wierzeli w sukces własnej gry to wzięli pieniądze od Epica za ekskluzywność..
„Nie chcemy pracować nad dwiema grami naraz”
To może k...a skończcie pierwszą, a potem zajmijcie się drugą?
Chyba ich przenośni nie zrozumiałeś.
2 gry czyli:
1. patchowanie bugów itd
2. nowe rzeczy w grze
To jest praca nad dwoma grami. Potem musisz to jakoś połączyć te 2 projekty w jeden, ale stwarza to bardzo duży problem w porównywaniu kodu. Czasami łączenie kodu może zająć więcej czasu niż wydawanie trybem przedstawionym w artykule.
Dlatego ten ich cykl wydawniczy ma sens i usprawni pracę.
Wysyłasz do Epica demko/prezentacje jakąś gry. Jeśli Epic zatwierdzi projekt to inwestuje spore pieniądze w studio dzięki czemu taka gra ma okazję powstać.
Podejrzewam, że na Steamie nie mieliby co pokazać, a Gaben kasy by nie rzucił na grę.
Epic zły bo coś tam. Ale od zaplecza robią bardzo dużo dobrego dla nowych studiów i to właśnie przez Unreal Engine.
Unity, Godot raczej nie wspiera finansowo studiów czy inne silniki.
Chmielarz I jego ogromne ego... Przecież on zawsze wszystko wie najlepiej, to jakim cudem nie przyciągnął większej ilości graczy?
Żeby nie było: Painkillera, Bulletstorm i Ethana uwielbiam. :)