Gracze sugerują, że za problemy Cities: Skylines 2 mogą być odpowiedzialne zęby
ale na co komu level of detali? specjalne pogarszanie grafiki bo nie moga normalnie gry zoptymalizowac? chore! gry powinny chodzic bez zadnego level of detail i bez zadnych DLSS!!!! niedlugo to nawet dzwiek i wideo beda kompresowane, ehhh
"lecz za sprawdzanie tej teorii wzięli się fani (via Twitter). Część graczy odnotowała poprawę wydajności, ale nie u wszystkich była ona na tyle znacząca i uniwersalna, by uznać ich przypadki za dowód na prawdziwość tezy."
Sprawdzenie w jaki sposób? Co zrobili? Co miało spowodować poprawę wydajności?
jakoś nie umiem się przełamać do drugiej części... Działa jak g... choć po wyłączeniu w opcjach 2 efektów działa jako tako, to mam wrażenie, że część druga w wielu aspektach wygląda gorzej niż część pierwsza...
Choćby gra chodziła jak najgorsze gówno gracze i tak kupią i jeszcze będą mówili że fajna a kompilowanie shaderów przez godzinę przed graniem jest zupełnie normalne (patrz The Last of Us) więc po co się męczyć z optymalizacją, strata czasu i kasy.
Jeśli faktycznie modele tak małych postaci w takiej grze mają tyle wielokątów, to nie dziwi mnie, że gra może działać słabo. Nie jestem do końca przekonany czy nawet użycie Nanite w takim przypadku by pomogło to jakoś ludzko zoptymalizować. No chyba, że model postaci na górze jest tylko poglądowy.
Kurcze to prawie jak w Polsce. Dentysta drogi, przyjdą czasy, że będzie się chodzić do kowala, by wyrywał bez leczenia.
dla mnie to nawet jedynka wygladała surowo, jak by bez tekstur , dwójka nic nie zmienia plus gorsza optymalizacja mehh. Właśnie powinno być więcej detali, a nie mniej.
co jeszcze nie działa:
1)Nieskończona ilość śmieci gdy mamy tylko spalarnie. mam 800t przerobu a produkcji 400. Śmieci ciągle przybywa w mieście a spalarnie zapchane
2) na 100% jest coś nie tak z kolorowymi wskaźnikami ilości zapotrzebowania na budowle
3) gdy zakryjemy wode ziemią to jest komunikat o tym że np droga jest pod wodą gdy juz tej wody nie ma. Tak samo jak zakryjemy wode nawet 50m ziemi to ona z góry tego nasypu wypływa XDD
4)Nie dziala transport wodny, powietrzny i pociagi jeśli chodzi o export
5) Popsute przychody z podatków jak i z exportu(jeśli np jakiś pociag zaskoczy i exportuje towary)
6) Ciągłe znaczniki o zbyt wysokim opodatkowaniu nawet gdy od paru dni w grze podatek jest -10% czyli doplacam im.
7)Złe znaczniki o zbyt drogim materiale dla przemysłu.
8)Problemy z krematorium. Gdy mam np 50% wykorzystywanej mocy przerobowej to i tak ciągle są znaczniki o tym że nie przyjezdza karawan.
9)Taniej exportować ścieki i importowac wode niż samemu to ogarnąć na miejscu XDD
10)Po osiągnięciu kilkunastu tysiecy mieszkańców nie da sie zaspokoić poniżej całęgo zielonego paska ilości mieszkańców XD
11)komunikaty np o złym stanie dróg gdy wszystkie drogi sa na zielono.
12)Wydaje mi sie że wszystkie służby nie tylko te co wymieniłem nie spełniają swojej roli bo np szpitale mają wolne karetki a obok szpitala jest znacznik o tym ze chory czeka na karetke a np straż pożarna to serio jedna mała remiza na 100k mieszkańców wystarcza.
13)balans produkcji prądu z spalarni śmieci. Z 3-4spalarni mozna zasilić 100k miasto
14) Przy 100k mieszkańców wystarczy mieć naprawde malutką ilość przemysłu żeby wszystko działało.
15) Ciagłe znaczniki że brak wykwalifikowanych pracowników gdy wszyscy co chcą siedzą w szkołach. I tak zainteresowanie szkołami jest malutkie wiec tu tez potrzebne jest zwiekszenie ludzi chodzacych do szkół.
16)Wszechobecnie zepsuty balans kosztów utrzymania obiektów.
17) Śmieszne limity na exportowanie np prądu.
18) Nie wiem jak elektrownia węglowa może zatruwać glebe w odległości 2krotnie większej niż sama zajmuje
19)Tragicznie zachowywujące sie samochody na ulicach.
20)komunikaty o braku chodników gdy one tam są.
I wiele wiele innych. Myśle że jakbym pisał dalej to z 50 takich mega widocznych i psujących gre rzeczy mozna by było napisać