Cyberpunk 2077 otrzymał aktualizację 2.02, pełna lista zmian [Aktualizacja]
2.0 super ale 2.01 sprawilo ze kierowcy npc na byle dzwiek czy drasniecie wpadaja w masowa panike u mnie I zdezaja sie wzajennie I kula sniezna paniki sie powieksza xd. I tez czesto ktos staje na skrzyzowaniu I blokuje droge.
A co z błędem w wyniku którego po strzelaninie chodzą zombie bez głów, czy rąk.
Podoba mi się jak taki korpus bez głowy "pyta się" gdzie jestem, bo mnie nie widzi. Trzeba podejść i dobić żywego trupa, by zebrać loot.
Da się wyłączyć skalowanie poziomów przeciwników?
Wstrzymywałem się z cyberpunkiem do dodatku myśląc że wreszcie będzie kompletna gra, a tu jeb...
Wprowadzili mechanikę która czyni dla mie grę niegrywalna.
Jaka jest ostatnia wersja bez skalowania?
Skalowanie ciągle jest, ale przynajmniej wyłączyli lvl'e broni. Pozostało skalowanie jakości broni i wszczepów w przeciwnikach - im wyższy masz lvl tym lepsze kolory wszystkiego wypadają na ulicy czy u ripperdocka. Nie trzeba też ubierać się w worki na śmieci tylko wszystko jest głównie w obrębie ripperdocka.
Bardziej brakuje mi po raz któryś zaczynając grę od nowa - wyboru postaci i grupwania sejwów wg wybranej postaci. Chciałbym czasem móc pominąć główny wątek fabularny i pograć co jakiś czas ninją, potem jakimś bazooka manem.
Gra przy tym miała by szansę zaistnieć jako gra-usługa z pobieraną zawartością online (najlepiej opcjonalną w endgame, przez błędy tylko dla single playera). Zbyt wiele konkurencyjnych produktów single o wysokiej jakiości nie ma ostatnio więc tym bardziej gra mogłaby pociągnąć jeszcze z 10 lat, jakby odpowiednio ją przebudować.
Jestem ogromnym przeciwnikiem skalowania, przez szklane zbroje u byle bandyty w Oblivionie porzuciłem gry tej firmy.
Jak się dowiedziałem o skalowaniu w Cyberze, byłem załamany i wkurzony jak Ty teraz, no ale że gra dawno temu kupiona i czekałem tylko na dodatek i pacza który miał z nim wjechać, to trzeba było samemu w końcu sprawdzić.
Ogólnie jest lepiej niż myślałem. Przeciwnicy to nie gąbki na pociski, co jest plusem, są przeciwnicy z "czachą" którzy są wyraźnie silniejsi i znajdziemy ich w każdej grupce gangusów i są naprawdę wyzwaniem jeśli nie gramy netrunnerem.
Ogólnie jeśli nie gramy postacią nastawioną na hackowanie i nie używamy broni smart (która ma autoaima), to jest wyzwanie na najwyższym poziomie trudności. Niestety grając i hackując to gra przechodzi się sama, od pewnego momentu nawet nie wyciagałem broni, bo wszystkich załatwiałem hackowaniem.
Przy drugim przejściu gry zrezygnowałem w ogóle z tego stylu gry i jest lepiej, jest wyzwanie, a początek gry to był faktycznie szybki zgon w starciu z większa grupką gangusów. Więc skalowanie jest ale jeśli nie zainwestujesz w perki i wszczepy to Cię rozsmarują. Trzeba więc mimo wszystko podexpić.
Expisz siebie gdzie z każdym lvl zwiększa się zdrowie i dostajesz perki do wydania, które są kluczowe w tej grze i odpowiadają za build postaci. Expisz też swój fame co ma znowu przełożenie na jakość przedmiotów i broni jaką możesz kupić u handlarzy i znaleźć po pokonanych wrogach. Im ten lvl wyższy tym lepsze przedmioty. Jest kilka standardowych kategorii, od białych po złote i legendarne.
Grając musisz więc expić, bo potrzebujesz perków, bez nich wiele nie ugrasz. Bardzo sprytnie i fajnie to rozwiązali. Nie czuć w ogóle że tu jest jakiekolwiek skalowanie. Dodatkowo masz pewne typy przeciwników z którymi nie masz szans na niskim lvlu, oni są jakby z góry na wyższym poziomie np. taki max-tac albo nawet żolnierze Militechu czy Arasaki.
Mam nadzieję, że naprawią w końcu tą irytującą garderobę, w której nie idzie usunąć/ukryć ciuchów. Wszystkie zdobyte w grze elementy ubioru są tam nieodwracalnie zapisane (nawet te których się pozbyliśmy) przez co panuje tam z czasem kompletny bałagan.
Grając dłużej w Cyberpunka Phantom Liberty na 2.0 widać coraz więcej bugów i błędów i to bardzo irytujących.
To z AV'ką gdzie V ginął to przed wejściem trzeba było otworzyć mapę i po zamknięciu mapy normalnie wsiadał i nie zginął, ale jest masa błędów która była wcześniej. A najbardziej irytujące to np. otwierając mapę nie wyświetlają się często punkty szybkiego dostępu, czasem dialogi się zawieszają i nie można ruszyć rozmowy (nie związane z fabuła główną), zrobiłem dla Dakoty full kontrakty, w nagrodę czeka samochód na parkingu, znacznik jest żeby go odebrać a samochodu brak, często się blokuje skan pod TAB'bem i nie działa, albo itemów nie wyświetla co leża gdzieś, nie raz trzeba grę przeładować w sensie wyjść do menu głównego i z powrotem wejść do gry żeby coś ruszyło, albo się odblokowało. Ale widać pewnie tych rzeczy już nie naprawią, nic tak nie irytuje jak zadanie w dzienniku którego nie możną oddać bo jest błąd. Ta lista zmian bardzo mała, jak na bolączki tej gry. Błędy mnie bolą bo lubię bardzo tą grę i trochę godzin sie w niej spędziło, uważam, że dodatek jest bardzo fajnie wykonany, nie licząc fabuły głównej, to fajnie zrobione kontrakty i fajny klimat Dogtown.
A ja jużgre skończyłem i wymaksowałem i juz nie wróce także cóż. bawcie sie tam.
Ciekawy zestaw poprawek, ale czy faktycznie te rzeczy naprawią? Bo z CDPR jest jak z politykami.
Patch 2.01 miał poprawić wydajność i... nawet momentami jest gorzej.
Super i znowu ponad 30GB do pobierania na Xboxie, bo coś jest zbugowane i cała wersja 2.0 pobiera mi się od nowa razem z tym ich nowymi patchami. Przy żadnej innej grze tak nie miałem..
Dość aktualizacji, należy w stworzyć nowy projekt w postaci dlc z konkretnym zakończeniem lub nową grę:
"Cyber Punk 3000 New San Francisco" .
I niech sobie Vi tego chipa tam wyleczy, zapierdzielając w spódnicy z kaskiem od motorów na głowie.
Wśród tych wszystkich transów, gejów i hippisów będzie
tam "pasował jak ulał".
Nawet Silverhand wróci na Woodstock, Judy się pojawi - ona też nie jest hetero przecież. Otwarty świat, otwarci ludzie - nowe możliwości. AmerykaXD!
I zakończmy te Never Ending Story.
https://www.youtube.com/watch?v=2WN0T-Ee3q4&ab_channel=RHINO
Za rok, może dwa, jak Nvidia pozwoli.
19GB do pobrania bo poprawili 3 rzeczy na krzyż / aż mi sie nie chce tego pobierać