Długi gameplay z Assassin’s Creed: Nexus prezentuje najważniejsze elementy gry
To wygląda... bardzo słabo? Nie względem gameplay'u, bo nigdy do grania na VR mnie nie ciągnęło to nie wiem, ale porównując do np. Horizona w VR to dupy nie urywa.
Przypominam, że to wersja na Quest 2, czyli nie potrzebujesz PC by grać, to i tak niezły wyczyn.
Graczem VR nie jestem. O tyle musze przyznać, że pomysł na umiejscowienie Assasyna w VR brzmi ciekawie.
Przede wszystkim jestem ciekaw, jak organizm będzie reagował na takie skoki wiary, czy zabójstwa z wysokich budynków. Na pewno będzie to ciekawe doświadczenie, tak wejść na najwyższy budynek i spojrzeć w dół, i skoczyć.
Pamiętam jak dzisiaj, że jak wspinałem się na najwyższy budynek w pierwszym Assassynie, to robiło nie małe wrażenie, że przy spoglądnięciu w dół i skoku dosłownie ręce się pociły. W VR takie doznania mogą być naprawdę ciekawe.
Jeśli mechanika wspinania się po budynkach będzie dopracowana, to ta gra naprawdę ma potencjał. Potencjał który leży głównie w odczuwaniu tej gry, wyobrażam sobie siebie, jako osobę z jakimś tam lękiem wysokości, gdzie próbuję ją w jakiś sposób przezwyciężyć.
W poniedzialek przyszedl moj Quest 3. To jak poszla technologia w VR to jest szok. Mam q2 i hp g2 , ktore bede sprzedawal. Quest 3 oba te headsety po prostu miazdzy dzieki swoim soczewkom. Ostrosc w calych 105 stopniach, a nie tylko srodek ostry a reszta nieostra. Ogladanie gry VR na nalesniku mija sie z celem. Calkowicie czytelny desktop i mozna ogladac filmy na wielkim jak w kinie ekranie. W cenie dobrego monitora. Naprawde czuje, ze Quest 3 to jest pierwszy headset, ktory moge polecic z czystym sercem. Bardzo duzo swietnych gier do ogrania na start bo ma wstecznosc z poprzednimi headsetami. No i gry mix reality. Glupia gra, ze strzela sie do kosmitow
https://www.youtube.com/watch?v=BM0CZUHrbcw daje tyle radosci. Obcy chowaja sie za twoja sofa, biurkiem etc etc. Sciany pokoju coraz bardziej ulegaja zniszczeniu i pojawia sie obcy swiat. Juz samo skanowanie pokoju powoduje odczucie jakbys byl w jakims filmie sc fi. W koncu w tym skonstnialym srodowisku gier w koncu cos nowego. Nowe sposoby grania. Przepraszam za moj entuzjazm, ale od dawna gry mi nie przynosily takiego funu. Szkoda, ze na najwiekszy polski site o grach o Quest 3 cisza.
Cisza, bo to nie Sony i nie wysyłają nam urządzeń do recenzji na Day 1 :) Ale spoko, jest, czeka na unboxing w weekend i będzie długa recenzja, taka jak przy PSVR2.
Wczoraj tez wyszedl patch 2.9 do DCS World. Dodal DLAA, DLSS, NIS, FSR i SSS. Jako, ze headsety najczesciej kupuja maniacy symulatorow jazdy samochodem, samolotow to fajnie by bylo jakbyscie tez tu ocenili.
https://www.youtube.com/watch?v=CLzevA8gqV8&t=149s - polecam tez ten trick jezeli lacznosc bedzie po kablu. Duzo lepszy obraz. Chociaz ja nie mam 4090 wiec uzywam parametru 700.
Jak bezprzewodowo lacznosc z kompem to polecam Virtual Desktop - duzo lepszy obraz niz air link. A takze ma sie kontrole nad kolorami i ostroscia, gdzie przy air linku nie mozemy praktycznie nic ustawic.
No i oczywiscie w ODT ustawic jakosc linka na Quality.
Nie mam RTX 40xx więc nie widzę jakichś zmian na plus... Testowałem na reverbie i oprócz artefaktów jakby rozlewającej się farby z samolotów z klucza mam to samo generalnie. Niby licznik pokazuje stałe 45fps nawet bez motion reprojection, ale jak kręce beczki to i tak czuć, że nie jest super płynnie, muszę włączyć MP. Przy zmianie na Performance i ultra performance tak samo z płynnością, tyle że MFD już z postrzępionym tekstem.
Screen Space Shadows muszę wyłączać, bo z tym światło słońce/cień całej sceny przełącza się w losowych momentach
Spece od VR w DCS World podpowiadaja aby ustawic w apce oculusa :
72 Hz, maksymalna rozdzielczosc
W grze DLSS perfomance i stosunek na 56%
https://www.youtube.com/watch?v=EMYXwZFhe88
Ustawienia w grze polecam z tego filmiku.
Do tego ustawienia w ODT - link na quality i wklejenie 700 bitrate (recznie pozwala tylko 500, dlatego trzeba wkleic i przyjmie nawet 940)
To co opisujesz to jest blad z SSS + DLSS. Nie mozna niestety uzywac DLSS+SSS. Jest co prawda obejscie w postaci ustawienia cieni na Flat only.No, ale to taka proteza i SSS traci caly sens. Niestety na ten moment ja wylaczylem SSS.
No, ale ja tez osobiscie wylaczylem DLSS z powodu mniej czytelnych zegarow/ekranow. No, ale bardzo mi sie spodobalo TAA. Naprawde fajnie prostuje linie. Widac to zwalszcza na lotniskowcu. Jak sie patrzylo wczesniej na mostek to byla tragedia.
Ludzie tez zaczeli kombinowac z podmianka wersji DLSS na nowsza. W MSF tez jest problem z DLSS i zegarami/ekranami. DLSS niestety jest bardzo czuly na fps. I jak za maly to masz artefakty/ghosting. Najlepiej to widac na drzewach w grze.