„Przewrotny, mroczny i groźny” świat Bloodlines 2; zobacz screeny
Via Tenor
Tak dla przypomnienia, Bloodlines 2 działa na UE5, tak że ten… ;)
Swoją drogą The Chinese Room to chyba kiepski wybór by grę tworzył zespół co ma na koncie same symulatory chodzenia.
Do sequela kultowej pierwszej części należałoby wziąć kogoś, kto ma obycie grach RPG.
No ale w razie wtopy, to ja nie będę stratna, a Paradox ;).
A ja bym na start nie skreślał The Chinese Room. Po takim Hogwarts Legacy czy różnych mniejszych grach, bardziej jestem w stanie zaufać tego typu twórcom, niż "doświadczonym" studiom jadącym na schematach.
Przecież HL to pusty nudny gniot z błędami.
zobacz grafiki koncepcyjne
Jak można siedzieć w branży i takie głupoty wypisywać, już któryś raz to widzę, to nie są żadne grafiki, a zwykle lokacje zrobione na silniku gry, to jest grafika koncepcyjna --->
Więc jak można pisać, że to jest grafika?
Czyli stara miejscówka powraca (ściany z cegły, charakterystyczne metalowe drzwi). Dobrze wiedzieć, że nie wyrzucili pracy poprzedników do kosza, a przynajmniej nie w całości. To powiedziawszy, chyba wolałem poprzednią aranżację, bo teraz lokum naszego wampirka przypomina bardziej pracownię malarza, niż mieszkanie (może tym właśnie jest?). Wygląd oświetlenia też m bardziej pasował w poprzednim buildzie.
Walić materiał promocyjni, niech to wyjdzie bo już od dawna czekam i nie wiem na kiedy brać urlop
Oby dorównała Bloodlines z 2004, to była jedna z najlepszych gier wszechczasów gdyby nie bugi. Boję się trochę, że znów dostaniemy crapa jak Starfield czy Spiderman 2 bo czasy się zmieniły