Cities Skylines 2 byłoby genialną grą, gdyby nie jej opłakany stan - pierwsze recenzje
Jak dosyć często zdarza się wam przy głośnych tytułach wystawiać zbyt wysokie oceny mimo ich stanu, tak tym razem jesteście z RiGCZem.
7/10 i wyżej za grę w której nie ma wielu mechanik z podstawki i jest w tak niezoptymalizowana, że na RTX 3060 na najniższych ustawieniach ma ledwie 40 klatek to jest grube nieporozumienie.
Gra w opłakanym stanie 8/10 XD
Coś ludzie muszą się zastanowić, albo z wyciąganiem wniosków do click-baitów, albo z ocenianiem produktów.
Wszyscy recenzenci mówią o problemach optymalizacyjnych. Co je dobre. Ale jeden odejmuje 1 punkt inny 3 od oceny za to.
Same podstawy gry i wprowadzone zmiany, co widać na gameplaych są świetne i tym czego oczekiwali fani, więc gdyby nie te problemy byłby to świetny sequel. Zwłaszcza, że zmiany w systemie stref, zmienny popyt na strefy czy zmiany w systemie dróg to nie jest coś co można było modami ogarnąć. Tj. były mody na to ale nie oferowały tak kompleksowych rozwiązań. Lub, jak interestion marking tool wymagały sporo pracy nad każdym prawie skrzyżowaniem.
Nie ma to jak wydać grę która nie będzie zadowalająco działać u 95% użytkowników
Optymalizacja w dzisiejszych czasach praktycznie nie istnieje.
Konsole za 2500zl słabe
PC za 7000-8000 zł też słaby
Co jakaś gra wychodzi to działa kiepsko
Jedyna gra jaką pamiętam że świetną optymalizacja przy tym ładnie wyglądająca to Doom 2016 i kontynuacja
Byłem zaskoczony że tyle potworów na ekranie a gra nadal dział ładnie.
I to grałem na GTX 750 ti dziś ta karta to cieninizna
Co z tego że dziś w czystej wydajność mam kartę o 700% wydajniejszą skoro grafika wcale nie wygląda sporo lepiej a optymalizacja i tak dobija tę kartę.