Mało który PC poradzi sobie z Cities: Skylines 2, poniżej 20 klatek na niskich to norma nawet na RTX 3060
Czyli gra wychodzi we wczesny dostęp ale nie napiszą tego osobom które ową gre kupią przez najbliższe 2 lata przynajmniej
To już trzecia gra w tym roku, którą rzeczywiście miałem zamiar kupować na premierę, ale ostatecznie również trzecia, którą jednak sobie odpuszczę. Nie zamierzam płacić pełnej ceny za grę, i być jej beta, a nawet alpha testerem. Ha tfu, wiedzieli że gra będzie w kiepskim stanie, czego najlepszym dowodem jest przełożenie premiery wersji na konsole na 2024 rok. Ale na PC nie przełożyli, wydadzą nie grywalnego bubla, pewnie liczą na to że fani zdołają im pomóc w naprawie/optymalizacji.
To co wydają, powinno być early accesem i kosztować adekwatnie do stanu - połowę ceny pełnej gry, bo to nie jest pełnoprawna produkcja, tylko żałosny pół produkt.
I po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że hype jest złym doradcą. Napalenie się na daną produkcję to duży błąd. Z tego miejsca pozdrawiam wszystkich pre-orderowców. Steam Refund będzie skwierczał w najbliższym czasie, coś czuję.
Dla mnie to już są kpiny. Czy prawie wszyscy na koniec roku podpisali jakiś aneks, że gry mają być nie optymalizowane?
Twórcy zdają się być w pełni świadomi problemów trapiących Cities: Skylines 2. W ostatnich dniach wypuścili nawet spore uaktualnienie, które miało naprawić większość problemów z wydajnością. Z jednej strony cieszy fakt dużego zaangażowania w poprawę wydajności gry. Z drugiej jednak strony szkoda, że w ogóle do takiej sytuacji doszło.
Zdają się sprawę ale i tak to mają gdzieś i wypuszczają niedorobioną grę. Choć jeszcze rozumiem że gra może kiepsko działać na 4GB czy 6GB tak już na nowszych kartach to już lanie wody do wiadra i udawanie głupka.
Twórcy zdają się być w pełni świadomi problemów trapiących Cities: Skylines 2. W ostatnich dniach wypuścili nawet spore uaktualnienie, które miało naprawić większość problemów z wydajnością. Z jednej strony cieszy fakt dużego zaangażowania w poprawę wydajności gry. Z drugiej jednak strony szkoda, że w ogóle do takiej sytuacji doszło.
Zdają się sprawę ale i tak to mają gdzieś i wypuszczają niedorobioną grę. Choć jeszcze rozumiem że gra może kiepsko działać na 4GB czy 6GB tak już na nowszych kartach to już lanie wody do wiadra i udawanie głupka.
Czyli gra wychodzi we wczesny dostęp ale nie napiszą tego osobom które ową gre kupią przez najbliższe 2 lata przynajmniej
Dla mnie to już są kpiny. Czy prawie wszyscy na koniec roku podpisali jakiś aneks, że gry mają być nie optymalizowane?
Po co optymalizować jak DLSSy załatwią sprawę. Rozwiązania, które mają usprawniać i ułatwiać tworzenie gry tak rozleniwiają developerów, że oni myślą, że technologia wykona za nich pracę.
no dokładnie. Niektórzy cieszą się z tego dlss. Tak samo z rt. Np. taki alex cieszy się, że dlss staje się powolutku zamiennikiem optymalizacji stając się jedną z sztuczek optymalizacyjnych. Więc czemu nie, dla nich dlss już może być standardem w optymalizacji.
Podobnie z rt, sztuczka renderowania grafiki, która ma jedynie pomóc deweloperom jedynie w szybszym tworzeniu grafiki dla gier. Oczywiście wiemy jakie są konsekwencje automatyzacji tworzenia grafiki. Ba, co więcej właśnie dla rt powstał dlss, sztuczka optymalizacyjna powstała w celu zniwelowania zasobożerności sztuczki renderowania rt. Istny cyrk na kółkach, a ludzie jak naiwne i głupie dzieci cieszą się i jeszcze przyklaskują temu przyzwalając na coraz gorszą patologię...
Nie tylko coraz taniej produkują, ale również coraz więcej zarabiają. A gracze w dodatku kupują w ciemno te preordery i skupują wszystko z sklepików z mikrotransakcją w wielu grach w tym singleplayer, kupią każdą dużą grę na premierę, każde dlc za zaporową cenę jak na głupie dlc, mimo że wycięty z podstawki. Doprawdy, nie ma takiej grupy konsumenckiej, która pozwala na tak anty-konsumenckie praktyki, że od dawna ta grupa jest targetem największych anty-konsumenckich praktyk. Nikt nie potrafi tak zadziwić olewaniem swoich praw konsumenckich jak gracze.
Tylko CP2077 z trybem RT overdrive czyli path tracingiem wyglądał faktycznie lepiej bo w każdym momencie dysponował realistycznym oświetleniem ale gra i tak musiała mieć wszędzie zrobione oświetlenie po staremu żeby jakoś wyglądać
Wypuszczają tą grę z premedytacją, wiedząc że leży i kwiczy optymalizacja, ale po co przekładać premierę jak kasa się tylko liczy. Paradox to od dawna tylko na czepanie hajsu nastawiony. A gracze też są winni temu że godzą się na takie praktyki. Wypuszczanie niezoptymalizowanych gniotów za pełną cenę, ale przecież włączcie sobie wspomagacze typu dlss lub fsr i jakoś to będzie. Raczej nie po to kupuje się tak drogie komputery by z tego korzystać.
To już trzecia gra w tym roku, którą rzeczywiście miałem zamiar kupować na premierę, ale ostatecznie również trzecia, którą jednak sobie odpuszczę. Nie zamierzam płacić pełnej ceny za grę, i być jej beta, a nawet alpha testerem. Ha tfu, wiedzieli że gra będzie w kiepskim stanie, czego najlepszym dowodem jest przełożenie premiery wersji na konsole na 2024 rok. Ale na PC nie przełożyli, wydadzą nie grywalnego bubla, pewnie liczą na to że fani zdołają im pomóc w naprawie/optymalizacji.
To co wydają, powinno być early accesem i kosztować adekwatnie do stanu - połowę ceny pełnej gry, bo to nie jest pełnoprawna produkcja, tylko żałosny pół produkt.
I po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że hype jest złym doradcą. Napalenie się na daną produkcję to duży błąd. Z tego miejsca pozdrawiam wszystkich pre-orderowców. Steam Refund będzie skwierczał w najbliższym czasie, coś czuję.
Ja raz się dałem skusić aby dać komuś pieniądze przed premierą i już nigdy więcej tego nie zrobię. Człowiek się uczy na błędach, lepiej kupić po roku (albo jak komuś się chce czekać to i po trzech), nie dość że połatana to tańsza i w wersji GOTY.
I choć obecnie, po wszystkich patchach uważam, że to jest jedna z najlepszych gier FPS, to na premierę pograłem z 20h i porzuciłem tytuł z powodu fatalnego stanu gry. Przeszedłem ją dopiero rok później.
I tutaj trzeba sobie zadać zasadnicze pytanie, czy ucierpiałbym, gdybym nie kupił CP2077 na premierę, skoro i tak rok czekałem na to by być w stanie w ogóle ją przejść?
Czy ucierpię, jeśli nie kupię Cities 2 na premierę, tylko powiedzmy za rok, w niższej cenie, z pakietem DLC? No właśnie
Jestem fanem Citiesków i w pierwszej odsłonie spędziłem ponad 10 000 godzin. Sam zakupiłem edycję kolekcjonerską cs2 .Lecz nawet jako fan niestety muszę przyznać Ci rację kolego. Aktualny stan sequela to jest jakiś ponury dowcip. :(. Pozdrawiam z kanału NerdTV4K
No to kolejny skopany port na pc, 4060 i 4060ti oferuje tylko ~10% wzrostu realnej mocy w porównaniu do poprzednika, to nie ma nawet wydajności rtx 3080 i rtx 3080 ti kolejno. Te fake klatki ze skalowaniem obrazu z dużymi opóźnieniami nie wiele dadzą jeśli realne fps bez skalowania będą wynosić nie więcej niż 25 przy 1080p.
2 letnie 60-dzisątka czyli RTX 3060 powinna trzymać stałe 60 fps w 1080p na wysokich bądź ultra,to na Ps 5 możemy się spodziewać 30 fps 720 p verry low ,ale odlot 3 lata po premierze konsola już na śmietnik
No cóż, zawsze można wypróbować grę w ramach abonamentów Xbox Game Pass + GeForce NOW (bo z tego co wiem, gra będzie dostępna na obu usługach)...
Czyli nici ze stabilnego stanu CS1. Ludzie dalej będą grać i aktualizować mody...
Hmm lepiej dac sie wydymac oszustom z Paradox, czy wydymac ich i sciagnac gre z torrenta ?
Tak jak traktuja was, potraktujcie ich.
Colossal Order jest twórcą gry a nie paradox. Paradox jest wydawcą.
Ani jedno, ani drugie, po co marnować czas na zasysanie crapa? Chyba, że szukasz tylko usprawiedliwienia...
Zgadzam się.
Rany her pituś napisał cos z sensem - czyli jednak jest to możliwe.
Koniecznie róbcie preorder, zostało naprawdę mało czasu.
to norma nawet na RTX 3060
LOL! A 3060 to niby jakiś demon prędkości???
Szkoda tylko, że bottleneck'iem dla tej gry jest CPU, to nawet by clickbait mógł by się udać.
Bzdura.
Będzie identyczna sytuacja jak z Kerbal Space Program 2, dwójka będzie ciężką, zabugowaną kobyłą gorszą pod prawie każdym względem od jedynki wspartej modami, gra skończy w najlepszym razie z kilkukrotnie mniejszą liczbą mieszanych ocena na steamie i obietnicą developerów że za parę lat może coś z tego będzie
A oglądają gameplay, czasem musiałem zerknąć na interfejs albo policzyć kratki w strefach, żeby być pewnym, że to CS2. Tak mała różnica w grafice.
Jakiś absurd.
Bardzo szczegółowy test wydajności. Poza tym jak gra działa opisane są też opcje, które powodują problemy.
https://www.youtube.com/watch?v=wyNiXYC9eoM
Mało który PC poradzi sobie z Cities: Skylines 2, Mało kto zatem kupi City Skylines 2 :)
Plagiat artykułu?