Nowy Hellboy wygląda jak komiks i wciąga, ale niedomaga technicznie; w części rekompensuje to niska cena
Ciekawa gra ale wkurza mnie że coś jest nie tak z nią niby jest szybki ruch uderzeń działa płynie ale sam hellboy idzie jakby miał 15fps albo mniej podobnie jak NPC
mi to kompletnie nie pasuje.
Nie wiem czy to błąd czy tak ma być
ma ktoś podobny problem?
Rozumiem, że może się podobać bo odwzorowuję kreskę komiksu, ale do mnie nie trafia.
Wolał bym, aby taka gra była bliżej filmowego pierwowzoru i mam tu na myśli dwie pierwsze części. Artystyczna wizja Guillermo del Toro była bardzo plastyczna i klimatyczna.
W realistycznej grafice byłoby słabo a tak, mamy styl Mignoli, który Sam brał udział przy tworzeniu gry.
Twoja stara 1993 - Dla mnie, dziwnie wygląda sprint, tzn. najpierw jest taki dziwny zryw do przodu i dopiero szybszy bieg.
Ogólnie, postać jest duża i ciężka, posiada też kamienną dłoń, więc gdyby był bardzo szybki to też byłoby dziwnie a tak, czuć tę masę.
mam wrażenie, że mu bardziej chodziło o płynność poruszania się bohatera i jak to odbierane jest przez widzenie wyświetlanych klatek, a nie o sam ruch.
Trochę nie kumam, zręcznościówka rouglike ze słabym systemem walki i opinie pozytywne? Za co? Za niską cenę i sentyment do bohatera chyba tylko. Zresztą poczytałem opinie i sporo ma poniżej godziny na czas napisania recenzji... Na filmikach walka wygląda tragicznie (nie mówię o randomach z youtube, ale oficjalne od producenta na Steam).
A ja nie rozumiem, co jest tak złego w tym systemie walki?
Pograłem wczoraj ze dwie godziny i dla mnie jest ok - walimy głównie kamienną ręką, strzelamy z pistoletu lub z czegoś mocniejszego, co jakiś czas odpalamy umiejętność specjalną. Mniejsi wrogowie są potrzebni żeby odnawiać tarczę bo tylko z nimi możemy parować i blokować ciosy, i tyle. Moim zdaniem, system walki oddaje ciężar i posturę Hellboya i gdyby był szybszy to już by nie był zgodny z komiksowym pierwowzorem.
Główny problem, to mało treści - mało zróżnicowane czy ciekawe wizualnie levele oraz mała ilość różnych wrogów. Do tego cutscenki też biedne, postacie nawet ustami nie ruszają.
I w tym wszystkim system walki jest spoko, na dłuższą metę nieco monotonny i czasem niezrozumiałe są zasady, bo boss pierwszy mi z dupy odnowił sobie całe zdrowie, jak miał dwa paski już tylko.
Więc pierwsze wrażenie jest jak najbardziej pozytywne i tylko pytanie, jak długo to potrwa, zanim się znudzi.
Z małą różnorodnością wrogów się zgodzę ale każdy świat ma innych, ja dotarłem do drugiego, tylko nie wiem, czy samych światów nie będzie za mało, bo wydaje się, że tak może być.
Co do filmików przerywnikowych to nie jest to gra AAA, więc zrobili to tak jak umieli i na ile wystarczył budżet, gra nie może przecież konkurować np. z takim Spider Manem.
hm, wolałbym raczej zwykłą i mroczniejszą oprawę graficzną. Tak to trochę zbyt komiksowo/kreskówkowo jak dla mnie. Były lepsze wykorzystanie kreskówkowości/komiksowości jak np. borderlands i inne gry. Tutaj jest zdecydowanie przesadzone i niezbyt mi pasuje do świetnego filmowego hellboya.
Będę grać w grę :) Cena spoko. Jak to, niska cena na PS5? Powinno być z 200zł żeby było elitarnie