Assassin's Creed: Mirage z obsługą DLSS, ale nie dzięki Ubisoftowi
Optymalizacja jest bardzo dobra. Nie ma po co tego używać i pogarszać sobie obraz.
Niech Oni ( Ubisoft ) zrobią coś z wieszaniem się gry - Mirage wiesza mi się na twardo i muszę wychodzić z gry i używać menedżera zadań, żeby zamknąć grę, Valhalla też mi się wiesza ale przynajmniej wychodzi do pulpitu, Mirage zatrzymuje się i nic się nie da zrobić poza menedżerem. Rekord to minuta od rozpoczęcia gry po której ta się zawiesiła:
I9 9900K
32BG RAM DDR4 3000 MHz
RTX 4080
SSD 2TB
W 10 Pro 64 bit
Via Tenor
Denuvo czy nie, bez DLSS mam ok 120 fps na ustawieniach ultra w 1440p, więc optymalizacja jest dobra i gra chodzi lepiej od Valhalli i jeszcze mi się nie wywaliła do pulpitu a Valhalla potrafi to robić np. 5 razy na ok. 4 h gry.
Zgadnijcie kto to napisał? :)
Mała podpowiedź:
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=16344613&N=1#post0-16346246
Zarówno Lies of P, jak i AC Mirage mają wsparcie dla DLSS od dnia premiery. GoL ma problem nawet z kopiowaniem informacji od innych.
Moder dodał wsparcie dla FG, który za dużo nie zmiania w dwóch dobrze zoptymalizowanych grach.
Przecież Mirage obsługuje DLSS od samego początku.
DLSS i Frame Generation to dwie różne rzeczy.
Tytuł i sam artykuł wprowadzają w błąd.
Frame generation to część biblioteki DLSS od wersji 3.0, w AC Mirage widocznie była wersja 2.X i ktoś po prostu podmienił pliki .dll, tak samo jak przy Starfield
do tego musicie mieć jednak kartę z serii RTX 40
Aby odpalić technologię która pogarsza obraz w grze która wygląda chyba gorzej niż Origins z 2017 roku, jaka logika.
Nie wygląda gorzej, wyjmij oczy z tyłka. Tak samo? Możliwe. Lepiej? Raczej nie.
Naucz się dokładnie czytać bo napisałem słowo klucz chyba.
Które niczego nie zmienia w kontekście całej wypowiedzi.