Twórcy PayDay 3 mają problem, nie potrafią wydać patcha; „trójka” straciła już 90% graczy
Dobrze im tak. Powinni to spotkać wszystkie studia wydające gry ukończone w połowie.
Tak to jest jak się przez 10 lat wspiera dwójkę na którą wyszło z pierdyliard DLC, masa zawartości i nie ma co się dziwić że wybrakowana trójka nie przyciąga wyciętą zawartością za którą łaskawie będziemy mogli znowu zapłacić.
jeżeli nie grali dłużej niż 2 godziny. A na premierę pewnie ponad 2 godziny spędzili na dołączeni do gry. Więc STEAM nie względni zwrot.
W przypadku przekroczenia 2 godzin prośba dalej może zostać rozpatrzona pozytywnie i czekanie w kolejce jest dobrym powodem do uznania zwrotu.
Wszyscy wiemy, że refunda robi niewielki procent graczy. Nie ma co tu dzielić włos na czworo.
Odpowiadając na pytanie Veselara: skoro liczba graczy mocno spadła to raczej nie będzie komu sprzedawać DLC i rozwój gry zostanie wstrzymany. A potem nie będzie opłacało się utrzymywać serwerów
W obecnych czasach zbyt często jesteśmy świadkami, gdy gry w dniu oficjalnej premiery mierzą się z rozmaitymi problemami technicznymi.
Czyt. deweloperzy daja dupy przy tworzeniu gier
Nie pyknął klon poprzedniej odsłony mający sprzedawać kolejne tony dlc bez w zasadzie żadnych zmian, buta i arogancja, tak się kończy, za pewni siebie byli, a i tak zarobili ze sprzedaży gry.
Oni są porównywali z tymi chciwymi kłamcami od ARK, którzy leją na swoich graczy jak chcą, a ci jeszcze kupują, taki stan...
Większość ludzi oczekiwało klona dwójki z usprawnieniami w grze a dostało tak naprawdę wygoloną wersje Payday: The heist.
- Kompletnie nudne drzewko talentów, masa wyciętych skilli sprawiających frajde z gry
- Brak możliwości używania ECM, Wierteł i C4 na drzwiach, teraz musisz sobie karte znaleść, albo bawić się w dziwne hakowanie
- Cała masa nie wprowadzonych funkcji QoL, które były znane w dwójce.
- Konsolowe nieprzejrzyste menu.
- Rozłączające się serwery non-stop
- Zdobywanie poziomów, tylko i wyłacznie przez levelowanie broni i wykonywanie wyzwań typu ''Ukończ 200 razy heist''
- Preset mapy zostaje taki sam po restarcie gry, więc jeżeli dowiedziałeś się jaki jest kod to możesz połowe rzeczy pominąć.
I wiele więcej rzeczy o których można dowiedzieć się na reddicie. Nie rozumiem twórców, jak można mieć za sobą payday 2 i tak to sp****. Normalnie jakby jakaś kompletnie inna ekipa zajmowała się tą grą.