Gameplay trailer drugiego sezonu Diablo 4 pokazuje nowe wyzwania, którym stawimy czoła
Największym wyzwaniem jest znaleźć powód do dłuższej gry, kiedy na niepłacących nie czeka żadna nagroda.
Bo chyba nikt nie nazwie tego czegoś nagrodą:
Bardzo fajny armor. Taki w klimacie lvl 5 i bicia dzikow za miastem w World Of Warcraft.
Jakbys przyszedl w czyms takim do Lilith to by zmienila zdanie na temat swoich "dzieci", olala cale Sanktuarium i wrocila do Inariusa na bunga-bunga.
Nie licząc czapki to zdecydowanie wolę ten armor niż sezonowy pokazany na trailerze.
Szkoda, że nie zrobiliscie newsa o trailerze do sezonu gdzie niedość, że obliczenia były złe to jeszcze mapka BEFORE AFTER dungeonow była na odwrót. Oczywiscie usuneli po paru godzinach, bo nie maja nawet działu QA
Przecież to wygląda na zwykłego NPC z gry. Jeszcze lepiej wyglądają te płatne zbroje jak świecące świeczki na czerwono a chełmy to już wiem z jakiej gry czerpał ispiracje Blizzard.
Nie sądzę, aby to było inspiracją. Podejrzewam, że często biorą za bazę prawdziwe historyczne hełmy, bo to najłatwiejsze źródło. Taki kształt zasłon, wcale nie jest jakiś nietypowy dla zamkniętych hełmów.
Postacie jakie będą rządzić w sezonie to druid, czarodziej, łotr potem długo nic necro dłłłłłłłłłłłłłuuuuuuuuuggggggo nic barb. barb dostał takiego nerfa że jest praktycznie nie grywalny jak chcecie wyjebać grę z dysku po godzinie grajcie barbem na nowym sezonie.