Recenzja Lords of the Fallen - pokutne biczowanie po każdej śmierci
Kolejna gra gdzie optymalizacja leży na premierę. Serio ogarnijcie się. Wstrzymajcie się te pół roku z wydaniem i zróbcie co w waszej mocy żeby to dobrze latało.
Kolejna gra gdzie optymalizacja leży na premierę. Serio ogarnijcie się. Wstrzymajcie się te pół roku z wydaniem i zróbcie co w waszej mocy żeby to dobrze latało.
Nawet jeśli ma pewne plusy?
świetnie zrealizowany pomysł z dwoma światami;
design uniwersum gry, który wyróżnia ją spośród konkurencji;
kilkanaście faktycznie odmiennych klas postaci do wyboru;
robiąca wrażenie oprawa wizualna.
Oraz przyzwoity poziom trudność według niektórzy recenzenci?
Jedyny problem to nijaka fabuła i skopana optymalizacja.
Minusów jest więcej, sorry.
Noi klops xD, czekam na obniżkę. Nie dam pełnej kasy za niedorobiony produkt, bez jaj co oni wyprawiają. Miała być mocna końcówka roku, będzie, ale chyba na sylwestra jak się nawale .
Jedynie po Spidermanie 2 można się spodziewać jakości i dopracowania. Reszta leży .
"Wstrzymajcie się pół roku z wydaniem i ogarnijcie" Może dla ciebie, gracza jest to takie proste, ale sprawy są trochę bardziej skomplikowane. Oczywiście twórcy chcieliby mieć nieskończony czas na dopracowywanie gry, ale czasem budżet nie pozwala na dalsze finansowanie okresu developerskiego i trzeba grę po prostu spieniężyć, aby mieć budżet na dalszy rozwój i poprawianie gry. Są też naciski z góry, nie mówię, że to przypadek LOTF, ale także się to zdarza. Dla graczy gry to pasja, zapominają oni, że gry to biznes, chodzi tutaj o monety.
O kolejna gra korzystająca z UE mająca problemy ze stutteringiem i dropami fps? Nowe, nie znałem XD
Uczciwie zaznaczam jednak, że twórcy już teraz zapowiedzieli wydanie odpowiedniej poprawki, która ma ten problem naprawić.
Noż qrwa... Dzięki Hexworks, że połatacie zle zoptymalizowaną grę PO JEJ WYDANIU. Cieszę się bardzo. A tak się chwaliliście tym UE5, taki był ładny, amerykański... Widzę, że nie tylko mnie drażni mnie fakt wydawania nie ukończonego produktu. Przecież nagminne łatanie ledwo co wydanych gier powinno być dla wydawców powodem do wstydu a stało się normą w branży. Jak powiedział kolega wyżej, zepnijcie tyłki i przesuncie premierę o te kilka miesięcy i wydajcie coś w co da się grać, a nie że 3080 nie daje rady.
Ja się nie tylko spodziewałem, ale i dostałem hit. CI Games forever.
Jedna recenzja jakości gry nie czyni. Jestem już po lekturze kilku i okazuje się, że jest to bardzo fajna produkcja, której brakuje "jedynie" doszlifowania technicznego.
Kolejna gra na UE5, która ma niemal identyczne problemy techniczne jak poprzednie.
System walki do bani - IMO najważniejsza rzecz w soulslike
Design świata do bani - IMO zaraz za walka najważniejsza rzecz w soulslike
Skopana technicznie
Bieda fabuła
i 7
Nadal na GOLu oceny od 5 do 10?
"do bani, bieda" Oho, znawcę mamy XD
Fakt, powinno być na luzie 8, a po fixach spokojnie 8.5. A tak poza tym, to chyba CI (pun intended) się gry pomyliły, bo - chcąc zachować w miarę rozsądny balans pomiędzy obiektywną/subiektywną opinią - system walki sprawia wrażenie co najmniej dobrego, a design świata (tu już duża subiektywność) znacznie lepszy niż taki ER.
Zresztą zagraniczni recenzenci (typu Fextralife), którzy w większej niż GOL mierze opierają content o znajomość gier około-soulsowych zdają się potwierdzać ocenami ~8.0
Design świata do bani - IMO zaraz za walka najważniejsza rzecz w soulslike
Nawet jeśli w plusie jest wymieniony te? Inne recenzji też wspomnieli o te?
świetnie zrealizowany pomysł z dwoma światami;
design uniwersum gry, który wyróżnia ją spośród konkurencji;
robiąca wrażenie oprawa wizualna.
System walki do bani - IMO najważniejsza rzecz w soulslike
Natomiast inne recenzji:
PPE.pl
Świetny, wymagający i zarazem na swój sposób taktyczny system walki. Patrz, ucz się ruchów, uciekaj i atakuj.
komputerswiat.pl
Świetnie zrealizowana walka
Mechanika rozgrywki bliska ideału
Jedyny problem gra to skopana optymalizacja i nijaka fabuła (mało oferuje).
Edit:
Zdajesz sobie sprawę ze to minusy wymienione w recenzji a nie moja opinia?
Już kumam. Ale dotyczy to kwestie techniczne, które mogą zostać naprawione. Czas pokaże. Jedno jest pewne, że nie warto kupić ta gra w tej chwili, lecz później.
Ogladalem recenzje od Fextralife I Ziostorma, ten drugi dal 8.5/10 czyli raczej subiektywna opinia. Moze patch na day 1 cos zmieni z optymalizacja. Sam mam dylemat ktora gre wybrać jako fan gatunku: LOTF czy Lies of P czy moze uderzyc w innym kierunku I zakupic Baldurs Gate choc mam mieszane uczucia.
Nie jestem fanem soulsów, ale czy przypadkiem problem z hitboxami, płynnością i czytelnością w czasie walki nie sprawia, że gra z tego gatunku jest na granicy grywalności ?
Wiem, że to niepopularna opinia, ale pierwsze LotF podobało mi się bardziej niż którekolwiek Soulsy. Przede wszystkim są nasze, mają ten klimat europejskiego fantasy i jaśniejszą, lepiej przedstawioną fabułę. Nową część na pewno sprawdzę w przyszłości.
Kolejna super gra, którą krzywdzą pseudo eksperci. Odnoszę wrażenie, że na siłę próbujecie się przyczepić do czego kolwiek aby pokazać jacy to nie jesteście ekstra dziennikarscy testerzy i krytycy. Gra ma świetną grywalność, ekstra klimat i na prawdę, aż chce się w nią grać. To że ma kila małych niedociągnięć to jest drobiazg nie wpływający istotnie na fun z grania w nią. Pierwszy pach do gry pewnie załatwi sprawę tych drobiazgów.
To że tobie wystarcza byle co i nie widzisz problemów gry, to nie znaczy, że gra jest faktycznie dobra i nie ma problemów. Recenzja akurat zaskakująco dobra jak na GOL-a, słusznie skupia się na tak ważnych aspektach tego typu gier jak walka, konstrukcja świata i płynność rozgrywki. Fakt że gra ma niedociągnięcia w jej najważniejszych aspektach nie świadczy o niej dobrze.
Czyli postawienie głównie na grafikę, która miała robić WOW... tymczasem dla mnie była przesadzona w ilości detali i wodotrysków co chwilę. Stąd nie chciało mi się nawet oglądać gameplayu i poczekać do premiery.
Kolejna gra gdzie optymalizacja leży na premierę.
I to kolejna na tym "wspaniałym" UE5. Serio, coraz bardziej jestem przekonany że ten silnik tylko przyspiesza tworzenie gier i nie wpływa na ich dopracowanie i działanie.
Silnik zawsze będzie tylko zbiorem narzędzi dla twórców. Postęp, jaki niesie za sobą UE5 to miecz obosieczny, bo zauważalnie obniża próg wejścia w tworzenie gier, co przekłada się na niższy poziom umiejętności developerów z doświadczeniem <5 lat w branży. Można pokusić się zresztą o porównanie do konsol - najbardziej dopracowane i dopieszczone gry wychodzą w późniejszej fazie rozwoju i tak też pewnie będzie wraz z iteracją UE5 oraz szerszym przyswojeniem go w środowiskach deweloperskich. Nadal większość studiów pracuje na UE4 i nie ma co się dziwić - wszystko przez lata było szlifowane pod UE4 i przejście na UE5 nie oznacza magicznego skoku w jakości z dnia na dzień.
wszystko przez lata było szlifowane pod UE4 i przejście na UE5 nie oznacza magicznego skoku w jakości z dnia na dzień.
Było tak szlifowane, że Callisto Protocol z ogromnym budżetem nadal wyszedł w tragicznym stanie na UE4. O Jedi Survivor nie wspominając.
Co generację Unreal Engine to słyszę. Że to nowe, że deweloperzy dopiero się uczą. Tymczasem przez cały cykl życia danego numerka jest więcej gier z tragiczną optymalizacją na tym silniku, niż faktycznie dopracowanych. UE5 w szczególności wystartowało fatalnie i nie spodziewam się wielkich zmian nawet pod koniec życia obecnej generacji konsol - większość devów AAA i tak będzie korzystać z własnych silników i tworzyć gry wyglądające - a przede wszystkim działające - o wiele lepiej niż najlepsze gry na Unrealu. Potem wyjdzie UE6 i cyrk zacznie się od nowa...
Podejrzewam, że nie mieli wystarczające czasu, by w pełni opanować silniku UE5. Nie wystarczy tylko rok. Potrzeba długie laty praktyki i eksperymenty. Minie sporo czasu, zanim programiści w pełni opanują UE5 i nowe technologii PC.
Ale jak ciągle wyjdą nowe wersji Unreal Engine i ... nowe skrypty i technologii dla PC, to raczej nie nadążą się za wszystkiego. Ciągle te nowości i zmiany w wyścigu... Wydawcy gier nie lubią czekać za długo.
Ja uczyłem się na kursie tworzenie stron HTML, ale niektóre wiedzy (nie wszystkie) można już wyrzucić do kosza, bo są już nieaktualne, np. Flash czy starsze wersji HTML nie są już wspierani. Trzeba się uczyć coś nowego przez cały czas, a nie zawsze mam na to czasu i na tym polega problem.
Własny silnik REDengine u CD-Projekt (to dla przykładu) to coś nowego dla świeżo zatrudnieni programiści z myślą o nowa gra i w efekcie mamy "zepsuty" Cyberpunk 2077 w dniu premiery. Złe zarządzenie ludzi nie jest jedyna przyczyna. Ale z upływem czasu programiści powoli nadrabiali lekcje i w efekcie mamy dopracowany Cyberpunk 2077 w wersji 1.6 i 2.0. A teraz muszą przechodzić na Unreal Engine 5 i historia lubi się powtarzać. Inne firmy też tak samo mają.
Kapitalizm i biznes nie zna pojęcie "cierpliwość". Nie ma miejsca na dodatkowe czasu dla nauki. Jak nie tworzysz coś na czas i pozwalasz konkurencji wyprzedzić twój ruch, to jesteś skończony i wylądujesz na ulicy! Czas i ograniczony budżet działa na niekorzyść niektórzy.
Nie wszystkie gry dostają wystarczające dużo czasu na poprawki i optymalizacji. Niestety.
dokładnie tak jest jak
głownie narzekanie na performance na PC ale widziałem gameplaye na plejce i działało płynnie, raczej będę zadowolony, czekam x)
On PS5, the framerate frequently stutters, textures pop in, visual effects like weather are awkwardly blurry, enemy AI is wonkily unpredictable between runs, and there's a horrible film grain on by default to cover the cracks. Initially a bug meant I had to play without sound at all, though this was fixed. Later, a castle area had a frame rate so bad it was practically unplayable
https://www.eurogamer.net/lords-of-the-fallen-2023-review
Będzie Pan zadowolony.
Nie spodziewałem się więcej niż 7.0 w recenzjach, ale przyznam, że kolejny raz kiepska optymalizacja powstrzymuje mnie przed zakupem. Za dwa lata będzie za darmo na Epic, to się ogra
Przeczytałem recenzje na golu i jest słabo, taka ocena 7 to dość przeciętna gierka, ale czytając recenzje na innych forach to przeważnie oscyluje 8 a 8,5 czyli wychodzi na bardzo dobry lub dobry produkt . Problem z optymalizacja pewnie poprawia pierwszym patchem i będzie gitara. Tak sobie myślę i jakim cudem kastrat - forza z downgadem graficznym z nie najlepsza optymalizacja dostało 8 ??? WTF co myślicie o tym ?
Od lat powielany temat, że oceny punktowe nie mają sensu, a przynajmniej tam gdzie wiele osób ocenia gry z wielu gatunków.
Bo to jest subiektywne, ale musi być też obiektywne... bo wady nie zawsze zakryją zalety... bo zalety nie zawsze zakryją wady... bo jak gra ma średnią ocenę przez cośtam, to nie znaczy, ze nie jest warta przejścia... bo się nie urodził taki co by wszystkim dogodził... i tak dalej i tak dalej.
Ocenił to ocenił i nie ma co drążyć tematu.
Liczyłem na coś więcej może lepiej poczekać aż cena spadnie bo to taki typowy średniak.
A jak ten system magii się sprawuje, z tego co widziałem to można swobodnie wplatać magię w kombosy, a w dodatku można przypisać parę czarów pod różne przyciski - trzymając, dajmy L2, przechodzimy w tryb range I mamy wtedy różne czary do dyspozycji.
Dla mnie to najciekawszy aspekt i chciałbym coś więcej przeczytać. Jeżeli działa to tak jak na papierze, to to byłby soulslike, który w końcu ma ciekawy system czarów.
W DS czy Eldenie, używanie magii niedowc, że jest żmudne - przeklikiwanie się przez czary to tragedia, to w dodatku buildy czysto magiczne są niestety mniej złożone - ot, klikasz sobie przycisk castowania i uników, nie ma zróżnicowania siły czarów, ciężko je wymieniać dynamicznie itd.
Liczę na to, że w kolejnych grach From coś nad tym popracuje, bo magia jest widowiskowa i aż chciałoby się mieć jakieś kombosy itd, ale już może tu będziemy mieć namiastkę?
Czyli na koniec roku zostaje tylko Warhammer rogue trader :)
niedopracowany system walki (dziwne hitboksy i animacje);
No i to od razu wyjaśnia rozbieżność ocen, sczególnie wśród ELYTY graczy soulslików, gdzie IFRAMES się liczy :D
Znów UE z problemami. Wracają czasu UE3. Jak to jest, wszędzie reklamują EU łatwy w obsłudze, łatwy w kodowaniu, łatwy w optymalizacji w locie.
Za 1-2 lata powrót i znów deweloperzy będą używali swoich silników.
A nie pomyślałeś że to wina deweloperów? Pierwsze gry na jakimś silniku zawsze są zbugowane bo są robione najszybciej. Ue5 wyszło całkiem niedawno a gierki już gotowe, po prostu zabrakło budżetu na testy i optymalizacje giereczek. Gierki zoptymalizowane wyjdą pewno za rok.
BTW mnie nie dziwi w jakim stanie jest jest LOTF bo co nieco wiem o kulisach powstawania tej gierki.
- problemy techniczne (stuttering, spadek płynności animacji do jednocyfrowych wartości);
To praktycznie przekreśla sens zakupu a jeszcze ma dojść Denuvo...
W chwili od 12:49 potwierdzone jest Denuvo więc nie ma się co łudzić - gra będzie działać tragicznie po premierze.
To praktycznie powtórka z pierwszej części. Gra zaczęła działać dobrze dopiero gdy trafiła na GOG.
Denuovo? A co to za jezyk? Ja odpalam playstation i normalnie gram.
Na tłiterze potwierdzili, że nie będzie Denuvo.
Którego swoją drogą nadal nie usunęli z pierwszej części.
I potwierdzam że jest odczuwalna różnica w wydajności - testowane na dwóch piecach (wersja Steam z CD Action oraz GOG, którego nie zrefundowałem z powodów różnic).
Na 100% dam szansę bo to polska gra / dodatkowo minusy :)
- problemy techniczne (stuttering, spadek płynności animacji do jednocyfrowych wartości); (problemy indywidualne)
-szum wizualny w wielu lokacjach, który nie pozwala się skupić i psuje czytelność; (subiektywny minus)
- niedopracowany system walki (dziwne hitboksy i animacje); (jeśli tak jest to duży minus)
- bardzo nierówny design lokacji; (sprawdzę sam)
- nijaka fabuła i historie poboczne. (dobrze że jest bo w grach od FS poza sekiro i ostatnim ac6 fabuła nie istniała)
Ale to nie jest polska gra przecież. Pierwsza wersja tak. A ta gra nie jest polska
Niemiecki oddział, ale może czegoś nie wiem.
Co ciekawe też Sniper'y i Enemy Fronty - bazują na Cry Engine, a LoTF na UnrealEngine. Trochę wg tych silników wygląda podział Polska/Niemcy.
To była LoTf 1 to była w pewnym momencie chyba główna gra przynosząca dochód i cała masa reszty studiów zwłaszcza polskich miały jakieś większe problemy.
Ogólnie mało fajnie wygląda sytuacja rozwoju CryEngine, ale może UE5 zbyt ambitnie podszedł do zadania i będą napawiali przez długie lata next genowy silnik w tempie naprawy błędów CP77.
Część wad bardziej mnie zachęca do spóbowania gry, ciekawe.
Ciekawe bo jeden z jutuberów który to już ogrywa z dobre 5 dni twierdził na początku że system walki i poruszanie się postaci jest trochę dziwne ale po 30 godzinach gry już nie upatruje tego jako wadę. Po prostu trochę inaczej się gra niż w DS bo to nie jest gra From Software ale to nie znaczy że walka jest zła. Jest trochę inna. To chyba dobrze co?
Witam z marką gry-online mam do czynienia od bardzo wielu lat uwielbiałem ten serwis i tvgry przez lata . Nieprzeszkadzało mi nigdy nic ale to co się odwala od kilku lat u wielu recenzentów jest po prostu złe. Chcę być miły ale
no k@\wa ma@.??Grałem w większosc soulsow.Większość ograłem w 100% .I zawsze do każdego podchodzę obiektywnie w ocenie gdzie u recenzentów tego niewidze.
Moi drodzy oprócz problemów technicznych gry które karcic i piętnować trzeba zawsze na plus. Ale reszta no hipokryzja i kłamstwo oraz brak jaj do krytyki dużych gier.Być może gra jest taka jak napisaliście a być może nie ocenie jak bedzie można grać na steam. Jednak już teraz można powiedzieć że albo macie podwójne standardy albo do dużych gier dajecie recenzentów fanbojów. Dlaczego pomimo (technikali) wiele z zarzycanych tej grze minusów można dać grom od fromSOFTWER a mimo to tam nieoceniacie tak surowo? ??
Taki Elden Ring ma u was 9.5 a ta gra tylko 7 ???!! NIezebym uwłaczał eldenowi grałem zaliczyłem i płakałem jak skończyłem gre przez kilka dni bo to bylo piękne a każdy centymetr gry chłonełem jak gąbka wode.Na wiele lat zapamiętam nocron albo cudowną ranni z która wziełem zakonczenie ery księżyca.Ale ale tak jak było cudowne tak miało w ch@@ wad.Choćby 1-stary pamiętający czasy 1 dark souls system cech nierozbudowany od lat
2- Ociężały interfejs przerobiony z konsol na pc
3-od piz@@\^ podobnych umiejętności i czarów z dark souls a o lighting bolt kaplana niewspomne
4-ten sam model sterowania prawie co w dark souls ( a przecież niby nowa marka) i nadal drewniany (nie to samo w poprzedniczka ale no elfia panna to niejest)
5-wciąż ta sama durna kamera (z której ile osob juz sie nie smialo jak carbot animation albo viva la dirti inni)
6-tez nadal malo fabuly gł i pobocznej (w stosunku do takich gier jak baldursy divinity czy mass effect)
A to tylko niewszystko no kurcze kocham was chłopaki i dziewczyny z gryonline ale ale to jest niesprawiedliwe w pizd@# .Przeciez pomimo wielu tych niedogodnosci uwielbiam eldena i inne gry from ALE nigdy bym niedal im 10 albo 9 ! niemówie nie w nowych ich grach ale w tych co mają.
Podsumowując niewolno do jednej gry być pobłażliwym a dla innej nie to chore....?? elden zasługuje na dobra ocena jak 8 czy 8+ ale nie wyzej i pewnie gdybyście byli bardziej sprawiedliwi to ta gra pewnie też choć jeszcze wiadomo kilkanaście godzin do premiery ogra się zobaczy ?? na wlasne paskudne oczy.Wciąż lubię redakcje ale kiedy widzę takie niesprawiedliwe wyroki i inne standardy dla innych twórców to mi serce pęka eh pozdrawiam serdecznie i miło ? a reszcie was mówie jak się podoba niepatrzcie na recenzje a kupcie se bawcie się dobrze
"Już poprzedniej grze zarzucano nieczytelność rozgrywki z uwagi na ciągle latające efekty cząsteczkowe. W tegorocznej odsłonie serii nie tylko z tego nie zrezygnowano, ale i podkręcono. Wizualny szum, na jaki naraża nas gra, sprawia, że przy dłuższych sesjach jesteśmy autentycznie zmęczeni nadmiarem bodźców. Ten zarzut dotyczy również designu przeciwników. Za dużo. Po prostu."
Haha człowieku może znajdź sobie inne hobby, a nie jeszcze za pisanie recenzji się bierzesz
Cóż, jak każda produkcja powstała na Unreal Enginie ma spore problemy ze stutteringiem, którego nie da się ograniczyć i wyeliminować.
Kłamstwo.
Ja tylko przypominam, że nie ma w ogóle co czytać komentarzy na temat gier CI Games w polskim internecie, bo nie wiadomo czy piszą je gracze, czy agencja reklamowa: https://bezprawnik.pl/marketing-szeptany-ci-games/
Jak to się dzieje że wolę opinie niektórych ludzi na YT i cenie sobie ich zdanie bardziej niż recki z gry-online...
Czyli co, gra skończy podobnie jak „jedynka” z 2014? Szybko zapomniana i niezauważona? Sytuacja jest bardzo podobna. Czy po prostu konkurencja jest tak duża, że ciężko jest ją przebić a sama gra jest niezła. Twórcy powinni przestać robić kolejne klony ulubionych gier i zacząć tworzyć nowe rozwiązania.
"Reboot serii po wydaniu jednej gry to jedna z najdziwniejszych decyzji w growym światku..."
nie dość, że sama decyzja jest dziwna to jeszcze mówienie o LotF jako serii po wydaniu jednej części też ;) podwójne kuriozum :)
Pograłem chwilę na konsoli i kupiłem też wersję pc - taka to słaba gra. Moim zdaniem gra trzyma poziom soulsow i jest lepsza chyba pod każdym względem od LoP. Przynajmniej takie pierwsze wrażenia po 3 godzinach zabawy.
Nie zapomnij kupic wersji na Nintendo 3DS.
Ja gram na ps5 i jest sztos, na razie nie mam sie do czego przyczepić
Również kupiłem, myślę, że 150 z kodem to dobra cena, zwlaszcza, ze cena moze wystrzelic w gore. Tak patrząc to gierka centralnie pode mnie, nie jestem maniakiem Eldena, dobra zabawa mi wystarczy.
Na https://www.cdkeys.com/ , kod dostałem na emaila do wykorzystania do końca roku, bez kodu gierka jest za 197 zł.
Denuvo DRM było tylko w wersji przedpremierowej, aby a w razie przecieku, pewni ludzie nie skorzystali.
Premierowa wersja będzie pozbawiona jakiegokolwiek DRM, o czym twórcy pisali kilka miesięcy temu, kilka dni temu oraz kilka godzin temu.
Day 1 patch wprowadzi Multipalyer oraz poprawki wydajności dla PC oraz PS5.
Po gameplayach widać że to będzie perełka dla fanów soulsów, więc żal się nie skusić. W tym klimacie mało jest jakościowych produktów, a drobne bugi będą pewnie szybko usunięte na czas premiery albo niedługo potem. 7.0 za jakieś pierdoły i niewielkie niedociągnięcia, gdzie zabugowany jak cholera i drewniany starfield dostaje 8.5 to cyrk.
Ciekawe kiedy CI Games sie capnie i wrzuci Denuvo,tak jak do swojej pierwszej gry o tym tytule
https://store.steampowered.com/app/265300/Lords_Of_The_Fallen_2014/
Ogladam gameplaye.Niezle lagi na poteznych 4090 kach ma ta gra.Dawac Denuwo by jeszcze dobic do i tak kiepskiej optymalizacji bedacej norma w grach.Co nie znaczy ze Unreal Engine 5 nie zachwyca w tej grze oprawa
PS
Gra hula juz po sieci
Wujek kupił. Pożyczę i zobaczę o co szum.
Edit: albo ja mam dość soulslike'ow albo z grą jest coś nie tak
Jak można dać grze jednocześnie ocenę 7.0 i tyle poważnych zarzutów wypunktować w minusach...
Czy autor słyszał kiedyś o konsekwencji?
Ta gra to nawet na 7/10 nie zasługuje tylko na 4/10 albo 2/10
Wystarczy obejrzeć streamy Fighting Cowboya albo LobosJr, żeby zauważyć że zagrywają się oni w tą grę bez ustanku. A oni, tak się składa, są dla mnie bardzo miarodajni i zjedli zęby na Soulsach. I żadnych spadków FPS nie mają. Zresztą, nawet ja, na sprzęcie sprzed trzech lat mam wszystko na ultra 2560/1440 i zero przycięć. Walka jest bardzo dynamiczna i efektowna, w przeciwieństwie do Dark Soulsów.
Może w końcu przesyt tymi specyficznymi grami?
Dość że dla ludzi o specyficznych potrzebach podczas grania to jeszcze coraz gorsze te gry.
To już pierwsza część miała choć minimalnie unikalny styl. Tutaj jest niczym kolejny identyczny klon soulslike. Cały design postaci i lokacji na jedną modłe. Kopiuj/wklej i lecimy. W dodatku strasznie irytuje mnie ten graficzny przesyt tego co dzieje się na ekranie, wszystkie jest za dużo. Za dużo detali, efektów i dramy wizualnej.
Gra jest dobra, a nawet bardzo dobra aczkolwiek ma swoje bolączki ale jak ktoś nie lubi soulslike to nie ma tu czego szukać,