Premierowy zwiastun Lords of the Fallen i konkrety na temat zawartości gry
Dla porównania liczba bossów w:
Lies of P - 25
Bloodborne - 22
Dark Souls 3 - 25
Elden Ring --> zależy jak się liczy: 238 starć z bossami / 165 bossów
https://www.rockpapershotgun.com/elden-ring-boss-locations / https://www.reddit.com/r/Eldenring/comments/u7r3gs/all_bosses_checklist_updated_and_correct_165/
W pierwotnej wersji Dark Souls 2 była zbliżona liczba bossów - dokładnie nie pamiętam, ale to była liczba w przedziale 30-32. Potem doszedł Aldia - Scholar of the First Sin oraz bossowie z poszczególnych DLC.
Gra ma się obronić sama, gameplayem/historią etc, zwał jak zwał ale dokładna ilość broni i elementów pancerza mnie średnio obchodzi. Rozumiem, że może to być tylko element marketingowy, ale nie przekonują mnie takie grafiki z liczbami. Może to tylko moje odczucie ale trochę jakby się chwalili ilością czując, że reszty nie dowiezli, tak samo ciągłe wspominanie przez twórców że gra powstaje na UnrealEngine, co już zaczeło być żenujące. Mam nadzieję, że się mylę i liczę że będzie to kawał porządnej giery. Przy jedynce/prequelu(nie wiem czym w końcu starsza gra jest względem nowszej części) bawiłem się niezle chociaż gra przez wielu jest uważana za słabą. Kibicuję mocno i czekam na pierwsze recenzje.
Bloodborne miał najmniej bossów ale IMO najlepiej zrobionych z całej serii gier od From. ER ma ich najwiecej, z czego duża cześć to albo klony tego, co było już pokonane albo nieciekawie zrobione pojedynki, żeby tylko wydłużyć czas gry.
ER miał Malenie. I dlatego ER > all ?? Ogólnie ER miał około 60 unikatowych bosow, reszta się powtarzała ale wiele z tych walk zapada w pamięć. Dla mnie ER numer 1 bez wątpienia, np. Dark souls3 miało banalnych bosow (grałem bez dodatku) w całej grze zginąłem jakieś 100 razy a w Elden ringu ponad 700
I to jest sensowna liczba, bo w Elden Ring było ich zdecydowanie za dużo przez co był strasznie duży recycling.
Mam nadzieję, że nie będę zawiedziony i spędzę przy tej grze wiele godzin :-) https://youtu.be/x-vPh5IvrsY?si=8XjaT5jKpT97rLg5
Pachnie technicznych bublem (w końcu gra na UE5)
https://www.youtube.com/watch?v=IC57BtxijXs
exe gry nadal nosi nazwę LOTF2 ;)
Crashe to zwykle nie wina silnika tylko developera. UE jest akurat bardzo pobłażliwy w tej kwestii. Z ostatnich wieeelu gier które grałem, w tym wiele na UE, tylko z Wiedźminem 3 miałem problemy i crashe (który na UE nie jest). Wersja po nowym patchu z RT.
Kiedyś Unity a dzisiaj to UnrealEngine jest bublem na bakier z optymalizacją?
Czasy się zmieniają...
Czekamy na recki. Gra podobno została udostępniona influencerom(??) już kilka dni temu, ale chyba z zakazem publikowania wniosków z gry. Co nie wróży najlepiej.
Noża na gardle nie mam. Poczekać mogę. Jak się okaże że ta gra to padaka, to zabieram się na full za Lies of P
To jest gra, która jeśli chodzi o system walki jest lepsza niż zajebisty Lies of P.
To wnioski sam sobie wyciąg;)
Embargo na grę chyba schodzi jutro lub w dniu premiery. Myślę że od razu pojawi się recenzja.