Hej,
Tworzę jednoosobowo hack'n'slasha w stylu Diablo ;).
Główne rzeczy, które cechują gierkę to:
- elementy roguelike - domyślnie permadeath + możliwość zdobywania permanentnych ulepszeń dla wszystkich kolejnych postaci
- nastawiona na szybkie sesje - gra jest podzielona na przygody, do których zawsze wybiera się nową postać i które trwają ok 1-2h
- każda przygoda będzie miała tryb challenge, w którym bez perma-ulepszeń trzeba będzie poradzić sobie z podziemiami, za co będzie odpowiednia nagroda, typu odblokowanie nowej postaci lub NPCa
- docelowo dużo postaci do wyboru i nastawienie na replayability
Strona w sklepie Steam już istnieje: [link]
Zachęcam do odwiedzin i do obejrzenia trailera/gameplay'u + zagrania w dostępne już demo ;).
Wszelkie sugestie i komentarze bardzo mile widziane! Jeśli widzicie coś, co można w grze poprawić albo co fajnie by było dodać - mówcie śmiało.
Hehe, no cóż, taka idea ;). Większość hack'n'slashy opiera się na grindowaniu i level-upowaniu do maksimum, w moim chciałem zrobić bardziej takie jednorazowe pełne sesje, ale spięte w całość kampanią. Dlatego perma-śmierć nie powinna być zbyt bolesna, gdyż postać tak czy siak będzie żyła jedną przygodę, czyli 1-2h. A z innych elementów rogue są permanentne ulepszenia, gdyż każda kolejna przygoda będzie trudniejsza, więc wszystkie postaci będą musiały być coraz mocniejsze, żeby dać radę.