AMD uruchamia nową technikę dla kart RX 6000; to praktycznie darmowe klatki na sekundę
No właśnie dziś zainstalowałem ok godzinę temu dobrze że się ugieli bo mam rx6800
Darmowe klatki, ale nie jest to chyba technika która wspomoże brak mocy. Wymaga od karty źródła min te 60 fps
mikro81
w sumie najlepiej działa jak się ma 60Fps minimum ale nie oznacza że nie działa jak ma 30 FPS.
Ta technika nie nadaje się do sieciowych gier kompletnie.
Ale z padem działa to dobrze.
Powiem tak grałem z tym w Cyberpunk 2077 z najwyższymi ustawieniami Raytracing i to działa gra zdaje się płynniejsza ale ja wolę grać bez Raytracing bo jest mi zbędny i tak gra ładnie wygląda.
Będzie można grać z włączonym RT na Radeonach z tą techniką czy dalej będzie pokaz slajdów w porównaniu do zielonych? Oczywiście piszę też o włączonej technice FSR 3.0 + ten ich generator.
FSR 3.0 nie ma jeszcze w cyberpunk 2077
Ale można włączyć FSR 2.1 + frame generation w panelu AMD działa to w prawie każdej grze pod dx11/12
Pod tym względem AMD przyj... NVIDIA w jaja
Ale jeśli chodzi ci o patch tracing to tak działa płynniej ale u mnie na 1080p jest 40-50 FPS przy włączonym FSR
Ale zaznaczam że mam kartę z serii 6000 więc na 7000 powinno być lepiej
Dodam że mam TV odświeżane 60Hz ale jest w miarę płynnie oczywiście.
Ale mi się zdaje że NVIDIA będzie musiał coś zdziałać bo coraz gorzej to wygląda dla niej
U AMD można praktycznie mieć w większości grach frame generation
niestety nie działa to na kartach NVIDIA
działa tylko z grami z FSR.3.0
Tu masz jak działa z Patch tracing na karcie 7900
https://youtu.be/7drR_kQDjhI?si=IFfu7R-1itw1u1Wf
Czyli nadal daleko w tyle za nvidia, ale da przynajmniej sie grac, a nie tylko youtube. Takie wyniki to kreci 4060/4060ti a tu mamy 7900 XTX za kilka tysiecy wiecej + brak Ray Reconstruction.