Zobacz 10 minut czystego gameplayu z WRC od Codemasters; właściwa gra powinna wyglądać lepiej
Graficznie bida z nedza, jak na mozliwosci UE. Bardzo slabo. Audio tez nie powala...
Choć sam model jazdy na pierwszy rzut oka wygląda obiecująco – co podkreśla większość komentujących na platformie YouTube
Wyglada bardzo kartonowo. Jak tak patrze, to widze DiRT 4. Szczegolnie w momentach gdy samochod w ciasnych zakretach natychmiastowo prostuje sie do kierunku jazdy.
Obstawiam 6/10, ewentualnie 7/10 w recenzjach. Mysle, ze takie WRC na 8/10 dostaniemy za rok lub dopiero za dwa lata.
Audio akurat jest tutaj najmocniejszą stroną, te silniki rzeczywiście tak brzmią w rzeczywistości i "nie porywają" emocjami tak jak starsze WRC sprzed 10 lat. Natomiast graficznie jak na możliwości UE to się zgodzę, szału nie ma a gra widać, że miejscami jest bardziej szczegółowa a miejscami mniej.
przecież to graficznie wsygląda o niebo gorzej niż Dirt Rally 2
Nie ogarniam po prostu czemu tak ohydnie to wygląda
Miałem duże nadzieje, ale już mi się ulotniły. Kolejna gra do kosza. Dziwnie pojazd się zachowuje, spóźnione wejście w zakręt i jakby nigdy nic, odbicie w prawo i można jechać dalej.
Jedyne co mocnego w tym widzę to audio, bo naprawdę brzmi dobrze i to zawsze będzie dla mnie największa motoryzacyjna poezja dla uszu. Lecz reszta niestety kiepsko, ale przecież EA trzyma na tym łapę więc wiadome jakie wytyczne dostał Codemasters...
PS aż serce mi ściska jak pomyślę że za dwadzieścia lat na rajdach będzie słychać tylko bziiii jak zostaną same elektryki...
No będzie słychać to samo co w formule 1 , czyli nic. Wystarczy pooglądać sobie f1 sprzed 20 lat jak to wtedy brzmiało.
Szkoda gadać.
A to WRC już spisałem na straty,nie ma tu absolutnie nic na czym można zawiesić oko.
Albo gość jest kozak, albo wszyscy oczekujący symulacji na miarę li tylko Rally 2.0 będą mocno zawiedzeni... takie przynajmniej odnoszę wrażenie, Oczywiscie mozę być mylne.
Mógł też grać z asystami.
Mnie to nie wadzi, ale wiem, że rzeszy ludzi już może. :)
Ten gość co tutaj jechał to Jon Armstrong. Zwycięzca eSports WRC a także realnej serii European Rally Championship 3 czy też wicemistrz Juniorskiego WRC. Ma spore doświadczenie zarówno wirtualne jak i za kółkiem sporej ilości prawdziwych aut w tym Rally 2, R2, R5, Rally 4 Rally 3 Mini Cooper WRC itd. Kolejny z kierowców co jeździł większą ilością różnych aut i współpracuje z Codemasters to Ryan Champion. Obydwoje są od konsultacji fizyki i nie tylko ponieważ chociażby wspomniany Armstrong jest projektantem gry czy też "game designerem".
On potrafi nie dość że jeździć i mieć rekordy świata, stąd na pewno ta pewność siebie na video to na 100% ma to doświadczenie by wnieść coś co prawdziwe do gry. No i fizyka asfaltowa to jest pierwsza rzecz za którą się wzięli żeby była bardziej przyczepna bo ten brak przyczepności z DiRT Rally 2.0 akurat nie miał nic wspólnego z rzeczywistością. Trzeba dodać że te auta mają takie coś takiego jak aerodynamika która jest tu odwzorowana w stosunku do każdej poprzedniej gry rajdowej w tym wspomnianego Dirta czy też "Drivetrain inertia" które także tutaj będzie miało znaczenie na każdą część jazdy i prowadzenia auta.
Nie wykluczone też że z kamery od tyłu były włączone asysty lub ktoś jechał na kontrolerze, chociaż wydaje mi się że to było bez asyst a dla nich kierownica dobrze ustawiona i doświadczenie Armstronga sprawiają że to kaszka z mleczkiem.
Zresztą trudność a realizm nie idzie w parze na prawdę. Nie sztuką jest prowadzić rajdówkę żeby ją utrzymać. Sztuką jest ją wykorzystać w 100% by móc mieć dobre czasy czy też ogólnie wynik i równowagę / powtarzalność w tym zwłaszcza jeśli mówimy o tych wszystkich specjalnie przygotowanych rajdówkach, to nie jest to samo co jazda zwykłym autem czy KJS, te auta mają specjalne zawieszenie, opony i całą masę innych rzeczy co pomagają by czuć się pewnie lub z ogromną ilością przyczepności.