Polski RoboCop z ceną i wymaganiami sprzętowymi; ani jedno, ani drugie nie jest niskie
Polska produkcja więc trzymam kciuki, ale mam wrażenie że po dobrze przyjętym Terminatorze Teyon znów wyda potworka.
Cena wskazuje, że gra będzie niemal AAA, a na pewno z wyższej półki niż Terminator. Trochę nie do końca na to wskazują trailery.
Sugerujesz że ktoś im ukradł klucze aktywacyjne do gry, które sami udostępnili?
Z tego co widzę, to w oficjalnych sklepach jest za 180zł.
Przecież Robocop nie nadaje się do gry komputerowej. Wszystko się tak powoli wlecze, że gra przypomina statyczne strzelanki, w których strzela się jak do kaczek.
ciekawe czy walna srenuwiatko.....nie moj klimat ale gameplaya obacze jak gra wyjdzie
Widzę swojego procka i kartę w minimalnych (1660) więc raczej odpuszczę...
[6]
wszystko nadaje się do gry jeśli się umie je robić...
Trochę ich poniosło myślą że ich gra to AAA
No ładnie
A już wymagania
Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 3070 z 8 GB pamięci VRAM / AMD Radeon RX 6800 z 16 GB pamięci VRAM
I co jak w 1080p
To śmiech na sali grafika twarzy i obiektów jak z przed 2010
Oni nie umieją widoczne optymalizacji a na dodatek w grafikę.
O ile przy Terminatorze byłem tolerancyjny tak tutaj już przesadzono.
Widocznie duże zmiany są w silniku gry lub jest całkiem inny. To nie grafika pożera tą moc.
Partacwo i tyle.
No tak UE5 wiec z miejsca ten badziew podnosi wymagania, sprzedaż komponentów musi się kręcić.
No co wy mówicie....przecież ta gra przy ostatnim klocku jaki postawiła Becia to Mesjasz Gamingu xD
Pewnie te minimalne wym.sprzętowe są zawyżone. Dajcie spokój, że 16gb ram jest potrzebne do dobrego działania. Pewnie tak wyglądająca gra na 8gb ram też będzie śmigać. Crysis z 2007 roku wygląda lepiej, a wymagał 2 gb ram i to także na systemach 64-bitowych, które obsługiwały dx10 i miały większe zapotrzebowanie na pamięć niż 32-bitowe windows. Robocop nie jest zbyt dynamiczną grą FPS, a do tego z staroświecką grafiką więc powinien działać dobrze też na starszych sprzętach typu i5-7600, 8gb ram, GTX 980 w 1080p.
No niestety nie.
1. Unreal 5
2. Zdolni inaczej devsi, ich paskudny Rambo za ładnie nie działał a nie śliczny Terminator na UE4 dalej chrupie
Niestety, ale w tych czasach rozwój własnego silnika do gier jest bardzo ciężkim procesem.
Już lepiej nawet te 5% zysków do EPIC odpalić lub ~2% do Unity i nieć spokój z wieloma aspektami developerskimi.
Co niektórym styki spaliło i uruchamia się durny patriotyzm, polska gra hurr durr trzeba kupić...
Do teraz nikt nie wie po co do tej gry zalecany jest 10700K oraz RTX 3070, jedyne co się nasuwa to skopana optymalizacja.
Wizualnie nic nowego, oklepane tępe AI, dostateczne animację.
Nie ma tu niczego "jaw dropping".
Terminator był zjadliwym średniakiem, który zyskał by więcej gdyby był liniową grą.
Natomiast RoboCop to symulator chodzenia połączony z celowniczkiem.
Poboczne aktywności policzymy na palcach jednej ręki
Dzięki bogu że pograłam w bete... znaczy demo, beta to tylko marketingowy slogan, polecam to innym zrobić bo wersja demo lata po sieci, a może ktoś zmądrzeje i zaoszczędzi.
Przegieli z wymaganiami minimalnymi. Komus nie chcialo sie nad optymalizacja popracowac...
Cultic nie wymaga aż tyle, a został wydany niedawno
porównujesz boomer shootera do gry na najnowszej wersji Unreala, która jest znana z wysokich wymagań?
Do minimalnych ponad 10 letni sprzęt, a do zalecanych kilkuletni. Albo dobra optymalizacja, albo gra dostanie downgrejt.
20 lat termu jakby komuś powiedzieć, że za 10 lat jego PC uciągnie jeszcze na minimalnych najnowsze gry, to by z zachwytu skakał.
Wtedy 2 letni PC, kupiony z wyższej półki już ledwo zipał.
Nie ma tu zaskoczenia. W latach 1993-2007 grafika 3d co 2-3 lata zmieniała się mocniej na plus niż obecnie co 10 lat stąd przykładowo najmocniejszy komputer z 1997 roku słabo radził sobie z grami AAA z 2000, a wymiękał całkowicie przy grach z 2001. Od premiery Doom 1993 do czasu, gdy pojawił się Crysis 2007 mieliśmy bardzo dynamiczny rozwój grafiki 3d, ale to w końcu wyhamowało, a przynajmniej co raz mniej było to widoczne gołym okiem.