FSR 3.0 od AMD debiutuje w pierwszych grach: Forspoken i Immortals of Aveum
Szkoda że do tych gier ale i tak jestem ciekaw jak to wypada bo spodziewałem się dopiero w następnym roku.
W sumie mam ograć Cyberpunka 2077 więc jakby dodali do tej gry to było by spoko.
Nie wiem czyj to był genialny pomysł, by wrzucić tak innowacyjną technologię do gier o których praktycznie każdy już zapomniał, mieli idealną okazję by ukazać ją sporej liczbie graczy np. w Starfield, liczę że to się szybko zmieni bo podobno działa bardzo dobrze.
Ludzie... toż to są na razie próby i testy. Dajcie im się rozkręcić.
1) Przecież to oczywiste, że lepiej pokazać to najpierw na mniej popularnych i względnie starczych grach. Jakby to było dajmy na to w nowym Starfieldzie i gra się sypała ze względu na optymalizację i to że ktoś ma za słaby komputer, to jak dojrzy działanie tej technologii?
2) Do tanga trzeba dwojga - nie tylko AMD decyduje gdzie to będzie użyte, ale też dany deweloper musi to zaimplementować w swojej grze.
dziwne. to czemu dlss 3 bylo pokazywane w cyberpunku czy flight simulator? takie oczywiste ze nie powinno sie tego robic a jednak nvidia tak zrobila? wytlumacz to
i czemu fsr 3 mialoby sie sypac ze wzgledu "optymalizację i to że ktoś ma za słaby komputer"? to oni nie wiedza co wydaja? jakos dlss 3 nie mial czegos takiego.
"takie oczywiste ze nie powinno sie tego robic a jednak nvidia tak zrobila? "
Nie napisałem, że nie powinno się tego robić, tylko że tak jest lepiej tzn. Łatwiej, mniej komplikacji i bezpieczniej.
Inna firma, inna polityka i być może nie inny poziom relacji z partnerami biznesowymi tzn. z twórcami gier - oni też muszą w to wkładać pracę i to czy chcą nie jest takie oczywiste, bo nie mają pewności czy się im ta praca zwróci.
czemu fsr 3 mialoby sie sypac ze wzgledu "optymalizację i to że ktoś ma za słaby komputer"?
Nie napisałem, że maiło by się przez to sypać, tylko jeśli by się sypało (samo w sobie) , to jakiekolwiek pokazywanie efektów tej technologii nie miało by sensu. Co to wtedy za promocja?
YEY!!! przeskalowywanie z niskich rozdzielczosci!
W koncu nawet optymalizacja pozwalajaca na odpalenie klatkujacej, technicznie i estetycznie brzydkiej grafiki na czyms co nie tak dawno klasyfikowalo by sie na superkomputer (wydajnosciowo i coraz bardziej elektrycznie) to rozpieszczenie klientow, zwlaszcza przy gorach pieniedzy ktore od nich wyciagaja...
Poczekajmy na różne wyniki testów.
Jak wypada FSR na shaderach vs DLSS na tensorach. (w wielkim uproszczeniu)