Patch 2.01 do Cyberpunka 2077 już jest, CD Projekt dzieli się listą zmian [Aktualizacja]
He?
Ponadto naprawiona zostanie usterka, która powodowała, że w misji „Skok na głęboką wodę” V ginął, wypadając z windy podczas jazdy na 42 piętro przy spadkach liczby klatek na sekundę.
Na czym to dokładnie polegało?
w misji „Skok na głęboką wodę” V ginął, wypadając z windy podczas jazdy na 42 piętro
Fakt, kilka razy tam zginalem. Udalo sie wjechac dopiero kiedy poszedlem od razu do windy i przez caly czas patrzylem sie na Jackiego w czasie jazdy komentujac ze wyglada w garniaku jakby ktos zalozyl psu ubranie.
Wreszcie naprawią radio :) Człowiek się już nastawił na nowa muzę podczas podróży a tu te stacje ledwie było słychać...
A naprawią to, że w momencie próby pominięcia kwestii dialogowych poprzez naciśnięcie klawisza „C”, V klęka do skradania? :D przed 2.0 nie było takiego problemu podczas dialogów.
Zdajesz sobie sprawę, że możesz już w opcjach zmienić przycisk do pomijania rozmowy, prawda?
Przytrzymanie zamiast naciśniecia tego przycisku nie powoduje kucania albo, tak jak napisał kolega wyżej, można zmienić przycisk w opcjach.
Ja czekam, żeby mi grę naprawili, bo przed patchem 2.0 działała xD
Jeśli macie karty od zielonych, proponuje ściągnąć DDU, odinstalować stare stery i zrobić czystą instalację nowych. Po patchu 2.0, CP przestał mi się w ogóle odpalać. Przez dwa dni, szukając rozwiązania, przeczytałem całe internety i jedynie to pomogło (a przy okazji zwolniło się jakieś 4GB SSD - tyle syfu tam było). Oczywiście nie gwarantuję, że wam pomoże, ale warto spróbować. Pozdrawiam.
mam rx od ati, robilem czysty uninstall/install, do tego instalowalem gre na nowo i dalej mam to samo.
Przed wyjściem patcha 2.0 przygotowałem komputer "na świeżo", czyli "format c:", nowa instalacja Windows, komplet sterowników i aktualizacji zgodnie ze sztuką. Wciąż potrafi mnie wyrzucić z gry w całkiem przypadkowym momencie, niekiedy po 5min gry, niekiedy po 30min lub po godzinie rozgrywki. Z utęskieniem czekam na łatkę 2.01 bo tak się po prostu kurrrrrrrcze nie da grać. Być może RTX4080, i9-11900K i 64GB RAM to nadal za mało...
Ludzie z reddita obchodzą wypłaszczanie ograniczając moc procka. Gra ma jakiś problem z ilością rdzeni.
Nadal od premiery gry u Redów nie było, nic zrobione jak należy. Panowie z CDPR! ZATAMOWAC wyciek pamięci VRAM! Od roku proszę, piszę, składam screeny, nagrania. W ogóle wyebane mają.. dobra gra, ale panowie, taka techniczna wada drażni dla osób, które lubią pograć więcej jak 3 godziny w ciągu sesji. Niby można grę uruchomić na nowo. Ale.... SERIO? Silnik gry nikt nie ogarniał. Testowali, bawili się, kombinowali i dostali nagle polecenie wydania gry. Wyszedł taki miks niedokończonych rzeczy razem z całkowitym brakiem optymalizacji kodu.
Teraz GO musi wydać patcha do artykułu. A jak na tak krótki artykuł to błędów tego typu sporo.
Ja mam problem z zadaniem "Nowe życie, stare parówki" tzn. Bill jest, nawet mnie zaprasza do rozmowy, ale brama od jego garażu jest zamknięta i nie da się nic z nią zrobić. Gram na XBOX SX. Ponadto mnóstwo glitchy, bugów, obraz miga, słaba optymalizacja itd. czyli standard, ale gra się zaje....cie :D
Mogliby wreszcie poprawić te glitche z przenikaniem postaci w ściany oraz z staniem postaci w powietrzu itp. Także ruch uliczny jest do naprawy.
Poza jednym błędem jak obaliłem gościa podnoszącego sztangę i wyleciał w kosmos a ja w teksturę to po ok. 30 godzinach grając od nowa w CP2077 nie spotkałem ani jednego buga. Za to AI kierowców jest popsute. Jadąc lekko uderzyłem samochód przede mną a ten jak wyrwał to nie dość że przejechał przechodniów to uderzył w 5 innych samochodów a potem się zaklinował i walił ciągle w ścianę cofając się i do przodu aż wybuchł. Okey można powiedzieć randomowe zdarzenie a kierowca to wariat ale widziałem to już 3 razy i za każdym razem to samo. To jednak jak grałem na premierę AI kierowców było lepsze albo bardziej racjonalne. Poza tym jak wyżej wszystko super !
może kierowca, na skutek uderzenia, doznał awarii jakiegoś wszczepu, ewentualnie cyberpsychoza. tak trzeba sobie to tłumaczyć :D
Moderzy na Nexus już naprawiają AI kierowców. Bo faktycznie jest gorzej. Za to przeciwnicy na najwyższym poziomie trudności już lepiej walczą. Ma wrażenie też, że więcej jest teraz błędów w podstawce (przykładowo Jackie w pozycji T po hotelu zapierniczał z walizką). A w samym dodatku nie uświadczyłem żadnego problemu.
Na ps5 grając od nowa zaskakująco niewiele błędów i zero crashy.
Jedyny glicz po 35g to gdy na początku gry Jackiemu przykleiły się pistolety do rąk.
Przy Starfieldzie i Baldurze - CP technicznie jest ok.
Ps. Sam nie wierzę, że to napisałem i to jeszcze na trzeźwo.
Dalej znalazłbym całą masę bugów w CP77, ale postęp jest, zwłaszcza ruch drogowy lepiej działa, mimo wszystko jak się popatrzy w oddali co się dzieje to dalej może nie zadowalać.
Starfield, hmm mam wrażenie, że ma mniej bugów na godzinę niż CP77.
CP77 to głównie: migające światła w aucie, cutscenki dość bardzo niespasowane z otoczeniem np. ciągle wstająca i siadająca postać Jackiego podczas rozmowy z Dex'em (a nie chce mi się wymieniać wszystkiego co zobaczyłem)
Nieraz w aucie strasznie migało mi światło, ale to może na raytracingu. Nieraz widywałem dziwne tekstury na ziemii migające.
Przede wszystkim widuję ciągle wiszące w powietrzu nieprzytomne postacie i elementy otoczenia. Rozpadanie się postaci od granatu też potrafi bardzo dziwnie wyjść, ale dobrze, że jest.
Chodzenie postacią - daleko temu do GTA czy RDR2 i mam wrażenie, że w wielu sytuacjach wolę chodzenie/skakanie/skradanie ze starfielda.
CP77 też dużo częściej potrafi wyjść do pulpitu niż wymienione gry.
Mimo wszystko dzieje się tak bo gra jest dużo bardziej kompletna od BG3 i Starfield'a. Scenki w BG3 czy Starfieldzie to głównie widok na twarze - bez np. palenia cygara, auta którym da się pojeździć o które opiera się postać w cutscence i zostało przesunięte przez inne auto,...
co jest bugiem jest też często wynikiem tego, że jest tam dodatkowy ficzer.
Ciekawe czy błąd, który uniemożliwia rozpoczęcie gry usunęli - nie da się ruszyć samochodem.
Liczę też że usuną błąd związany z samochodami, gdy leży na boku i skręcisz kołami to się przewraca na koła
Mogliby się skupić na rozbudowie i odpuścić fixy na konsole. Gra wygląda mega na PC, nie wiem jak można w to grać na PS
Oczywistym jest fakt, że jedyną słuszną platformą do grania to PCMR za 13 000zł. Na pewno Redzi to dostrzegają i uważają, że walić graczy konsolowych, chrzanić tą wielomilionową społeczność, która zakupiła nasz produkt i nam zaufała, musimy wspierać PCMR! Przecież, każdy gracz ma PC, który dźwignie CP2077 na maxa w 4K z Overdrive. A sami Redzi robią gry z pasji do pięknej grafiki a pieniądze są nieistotne!
Alex jak zwykle albo klapki na oczach albo ma szczescie bo ja grajac coż, troche gliczy napotkałem, głównie graficznych. Troche błędów z zadaniami też sie znajdzie ale to drobniaki i zazwyczaj wczytanie na nowo zapisu naprawia sprawe.
Mnie się taki błąd pojawił, że mam cały czas te zakłócenia od reliktu, oczywiście poprzedni działający zapis gry, bez tego błędu to jest jakieś kilka godzin gry do tyłu, bo inne też go zapisały, a gdy wczytałem to gra niewiedząc dlaczego, zresetowała mi punkty w drzewku, ale jak je podliczyłem to kilka ich brakowało w stosunku do poziomu i musiałem zacząć od nowa.....
Mam dokładnie ten sam problem. Na początku nie ogarnąłem i gralem z tym błędem jeszcze przez 4 godziny, aż w końcu pomyślałem, że coś jest nie tak. Pojechałem nawet do ripperdoca myśląc, że to mój czip szwankuje, ale po zakupie nowego glitch nie ustał.
Szybki reaserch i się okazało że to powszechny błąd po aktualizacji 2.0. Od 3 dni nie gram, bo strasznie mnie to irytuje. Nowego zapisu nie zrobię, bo mi się nie chce grać od początku.
Cóż, pozostaje nam czekać na łatkę 2.1.
Miałem to samo, błąd pojawia się po rozmowie z Johnym i wybraniu jednej z opcji dialogowych. Zorientowałem sie po kilkunastu godzinach, że to chyba nie jest zabieg stylistyczny na potrzeby fabuły xD.
Znalazłem rozwiazanie tego problemu, nie trzeba zadnym modem czy fixem tego usuwac. Nie trzeba tez zaczynać gry od nowa.
Jedyne co trzeba zrobic aby ekran wrócił do normalnosci, to rozmowa z Brendanem (automatem z przekąskami) i wykonanie dla niego 2 questów. Ekran wtedy wraca do normalnosci.
Po 2.0 nie mialem problemow, problemy pojawily sie po sciagnieciu dodatku. Mozliwe ze mam akurat pc, pod ktory redzi najlepiej zoptymalizowali gre, najbardziej przecietne i popularne podzespoly. Czasem ogladam cos u kogos zwiazanego z CP i jestem zaskoczony tym jakie maja bugi. Mam 197h i bugi ktore pamietam to, Jacki chodzacy przez szafki i pistolet w jego glowie :D Teraz po dodatku najczesciej przeciwnicy nagle gdzies znikaja pod mape, albo w jakies skalki, cos do mnie wolaja ale nie da sie ich zabic. Musze odejsc z lokacji wrocic aby walka sie zakonczyla. Gra zamknela mi sie 3 albo 4 razy, natomiast nigdy nie bylo to podczas gameplayu, a jedynie jak przestawialem cos w opcjach zwiazanego z dlss. Nigdy wczsniej tak nie mialem.
Mogą naprawić to, że teraz w trybie performance cienie V wyglądają jakby były robione w erze PS1. No i to, że jak się broń wyciągnie, to cień kamizelki widocznie odstaje poza obrys postaci
Cyberpunk 2077, można by rzec że gra przed aktualizacją była wybitna, aczkolwiek po zakupie dodatku i pobraniu aktualizacji 2.0 twórcy poszli nie w tę stronę co trzeba, rozumiem że dalszy rozwój postaci po zakończeniu głównego wątku był konieczny.. to w mojej subiektywnej opinii rozbudowa umiejętności postaci to jakaś pomyłka. Umiejętności nie wpływają tak kluczowo na styl rozgrywki jaki chcemy osiągnąć w trakcie gry.. są bo są, czy wykupimy tę umiejętność a nie inną nie ma większego znaczenia, ponieważ dodają one jedynie nie znaczne bonusy i nie kierunkują na wybrany styl rozgrywki, poza umiejętnościami Relic które ''mniej więcej'' dodają jakieś ciekawe efekty. Kolejny temat który chciałbym poruszyć to komplety brak optymalizacji w rejonie Dogtown z dodatku, ciągle doładowujące się tekstury generują ogrom bugów i lagów uniemożliwiając rozgrywkę. W obszarze z dodatku po prostu nie da się grać, w Night City jest nie znacznie lepiej, ale problemy dotknęły również ten region. Podróżując pojazdem przez nie doładowane tekstury podróż można skończyć pod mapą... dosłownie pojazd wpada pod mapę, i oglądamy 2 minutowy ekran ładowania aby cofnęło nas do autozapisu tylko po to żeby za 100 metrów znowu wpaść pod mapę przez wybrakowane tekstury. Zaznaczę również że przed aktualizacją przeszedłem grę dwa razy i tego problemu nie było. Dodam że gram na RTX 3070ti oraz i5 8400k. W podstawce gry mogłem się cieszyć płynną rozgrywką na poziomie 60fps z włączonym Reytracingiem, po dodatku i aktualizacji 2.0 jest to nie możliwe. Wniosek nasuwa się jeden, szczerze odradzam zakup gry na ten czas.. jedynie mam nadzieję że twórcy podejdą do problemu poważnie i w krótkim czasie naprawią zaistniałe niedociągnięcia, ponieważ ubolewam nad tym że tak świetna i bogata fabularnie gra cierpi z powodu problemów "wieku dziecięcego" jak by to był beta test, albo jakiś żart ze strony CD projekt red
8400k xd
u mnie ta gra żre całego i5 13400, który jest o kilka klas wydajniejszy od twojego procka, a ty z czymś takim wyskakujesz.
Mam niewiele lepszą kartę, 3080, z wyżej wymienionym prockiem i zero przycięć na ultra w WQHD.
Ja tylko dodam, że bottleneck Twojej karty graficznej to 40% przy rozdzielczości fullhd, 33% przy wqhd i około 20% przy ultrahd ( zakładając że masz procesor w stocku, odrobinę może ratować podkręcenie procesora ale wiadomo, wiele to nie da). Podstawowa wersja gry ze względu na starsze generacje konsol była dość dobrze zoptymalizowana albo może inaczej, okrojona w aspekcie wizualnym - dlatego też na sprzęcie komputerowym całkiem dobrze hulała ponieważ nawet stara konsola musiała to uciągnąć, dodatek natomiast wymaga już lepszego sprzętu. Karta graficzna jest jak najbardziej okej, ale nawet ona nie działa w pełni swoich możliwości przy Twoim procesorze, nie wspominając już że procesor nie ma prawa ogarniać dogtown, stąd Twoje ścinki, ekrany ładowania, doładowujące się tekstury. Niestety ale czas na wymianę procesora.
są bo są, czy wykupimy tę umiejętność a nie inną nie ma większego znaczenia, ponieważ dodają one jedynie nie znaczne bonusy i nie kierunkują na wybrany styl rozgrywki
No właśnie jest dokładnie na odwrót.
Wsparciem dla atutów są umiejętności (pozyskiwane poprzez działania) i wszczepy (które bardzo mocno zmieniają "charakterystykę" postaci). Razem pozwalają na intensywną "specjalizację" w wybranej dziedzinie: skradanie, netrunning, broń biała, karabiny, broń ciężka itp. Przebudowa mechanizmów rozwoju postaci to jedna z największych zalet "nowego" CP2077.
Jak juz te wszystkie patche porobią i ponaprawiają co sie da tak żeby gra była kompletna na dobrym technicznie i grywalnie poziomie to chyba sie w końcu skusze na tego Cyberka... W wieśka 3 zagrałem dpiero 5 lat po premierze i nie zaluje czekania. Razem z dodatkami i wszystkim plynniutko, masą modów itp gra była najlepszą z jaką kiedykolwiek sie spotkałem oceniajac w klasowo podobnych kryteriach "okołoRpg-owych"
Ciekawe kiedy naprawią wersję na Xboxa bo chyba mamy ten sam problem co miał Dead Space. VRS albo skopany FSR powoduje straszne smużenie obrazu. Najlepiej to widać nocą na ulicach NC ale ogólnie jest to mocno zauważalne. Do tego chyba brak AA bo krawędzie wyglądają jakby nic ich nie wygładzało. Na PS5 gra wygląda perfekcyjnie, a przynajmniej na tyle ile pozwala sprzęt bo spadki płynności też ma ale w ogólnym rozrachunku wersja na plejaka wygląda bardzo dobrze.
Oni tego projektu nie porzuca bo po super przyjęciu 2.0 + dodatku gra będzie przynosiła jeszcze z 2 lata dochód. Więc dożyjemy i wersji 3.0
Liczę, że doszlifują do przyzwoitego stanu nową zawartość, ale nie ma się co łudzić na kolejne tak duże zmiany. Lecą robić kolejne projekty na Unreal.
“2.0 and Phantom Liberty are the last big updates,” Amatangelo told PC Gamer. “We’ll do a little something more, but those are the last big ones.”
[link]
Oby nie porzucili, ale ten Unreal zwłaszcza, że daje dobre narzędzia do tworzenia metropolii.
Kwestia może roku i zaczną w końcu wychodzić porządne open worldy na UE5.
Jeśli będzie tak dobrze jak było w tym demie od Matrix'a to jest duża szansa, że małym kosztem CP77 będzie przegoniony, a nawet GTA musi się mieć na baczności.
obstawiam, że buga z quickhackami nie naprawią... teraz Contagion robi 1dps. Do około 40lvl było spoko a tu ni z tego ni z owego ten konkretny quickhack właściwie nie zadaje obrażeń. Lipa, bo build zbudowany wokół netrunnera i w zasadzie jest średnio grywalny
Hmmm... Jestem netrunnerem. Atak wirusowy u mnie działa tak, jak przedtem. Platforma: PC.
Mógłbyś dokładniej opisać problem? Przetestuję wieczorem.
w sumie nie ma co opisywać :)
Problem zaczął się w sumie z nienacka - przy wykonywaniu jednego z randomowych przestępstw NCPD quickhack Contagion, który na tamten moment był Tier 4 zaczął zadawać 1dps. Z początku myślałem, że może przeciwnicy mieli jakieś odporności, ale okazało się że to nie w tym tkwi problem... i w sumie do tej pory nie wiem w czym.
Próbowałem w sumie wszystkiego - wgrania wcześniejszego sejwa (sprzed kilku leveli), zmiana Cyberdecka, zmiana quickhacka na Tier 5 i później na Tier 3, Tier 2, ale nic to nie dało. Wszystkie inne quickhacki zadają tyle dps ile powinny, nawet Overheat w połączeniu z Contagion powoduje eksplozje więc od strony "technicznej" niby wszystko gra.
EDIT:
Błąd "wykryty". Zresetowałem całe drzewko umiejętności, wkładając tylko kilka pkt w Inteligencje - na tyle żebym mógł odpalić na kimś Contagion i o dziwo zadaje w końcu obrażenia.
Problem w tym, że nie wiem jaka umiejętność/perk zbugował mi tego hacka i czy to było zamierzone przez devsów czy faktycznie jakiś bug, który gryzie się z netrunnerem
Też siedze na PC.
Gralem rok temu na wersji 1.6 i przez ponad 50h gry taki problem się nie pojawił.
kolejny błąd doszedł a mianowicie stałem się nieśmiertelny...!!! czy tylko u mnie tak się dzieje? :(
Raz, ale tylko raz zdarzyło się, że przeciwnik stał się nieśmiertelny i musiałem wczytać grę.
O, jeszcze parę miesięcy i wyjdzie wreszcie wersja 1.0 gry. Fajnie :)
U mnie to ważyło na steam 8.8 gb.
Przydałoby się oddzielny suwak w dźwięku do samych pojazdów. Czasami radia nie słychać gdy się jedzie głośnym pojazdem. A gdy przyciszę suwak efektów to większość rzeczy się ściszy. Na pewno przydałoby się ubogacić edytor postaci aby było więcej opcji. Więcej lepiej wyglądających fryzur, więcej kolorów paznokci, więcej tatuaży, ciekawsze blizny i wszczepy na twarzy, więcej piercingu, etc. Za mało tego jest. Więcej oczu albo chociażby możliwość modyfikacji oczu bardziej szczegółowa jak w grach mmo. Już nie pamiętam ale trochę rzeczy by się przydało poprawić. Drobnych jak Misty która często ma ucięty dialog gdy prosimy o postawienie tarota i to jej przesunięcie po blacie aby stanąć we właściwym miejscu.
Naprawić się niestety nie da tego aby decyzje oraz ścieżki życia miały większy wpływ na grę. No trudno.
Patch dzisiaj wleciał. Na PS5 5.4Gb + osobno patch do PL 13.4Gb, a na Xbox Series X 24Gb.
Co mi po tych dodatkach i paczach jak na ps4 se nie pogram????????????