Najważniejsze mody do Cyberpunk 2077 zostały zaktualizowane do wersji 2.0
Moderzy beda zarabiac na tej grze kupe kasy . Oczywiscie nie Polscy bo nie rozumieja systemu a głowa im sie pali jak w Cyberpanku na mysl. " Jak mozna zarabiac na modzie ?" I Bumm , awaria systemu .
"Najważniejsze mody do Cyberpunk" ;)
Pierwszy link do Nexus-a a reszta do pobrania z gryonline...
Owszem, niektórzy moderzy robią np. remake graficzne gier, które są płatne, ale po 1 to mniej niż 1% modów, a po drugie jest to bardzo źle oceniane przez społeczność. Jak by nie patrzeć to zarabianie na cudzej pracy, bo ktoś zrobił grę, a ty ją tylko pudrujesz. W zasadzie to jest to chyba nawet nielegalna modyfikacja własności intelektualnej.
Reasumujac
1 Najpierw pokazujesz ze umniesz robic mody i znasz sie na tym
2 Dajesz nadzieje ze zrobisz moda dla tych co go zrobic nie potrafia
3 Czekasz na zlecenia od ludzi co sie na tymznają i maja pieniadze , na konkretne rzeczy z całego swiata .
Popularny jest Patronite ale też te systemy napiwkowe (czyli klasyczne co łaska).
Obecnie jedyne źródło utrzymania moderów to ew. donate'y, a mody i tak są darmowe.
Techland np. robił konkursy, w których było do wygrania po 5000dolków na modera.
CDPR zdaje się zatrudniał jakąś częsć moderów, ale raczej nie wszystkich i raczej do konkretnych zadań.
Jako budowanie portfolio to faktycznie można sobie otworzyć jakąś tam ścieżkę w karierze, bo nie tylko CDPR, ale też Bethesda zatrudniała pojedynczych moderów. Ale nikt im za to nie zapłacił, te mody właśnie zadziałały jak swego rodzaju portfolio i dowód umiejętności.