Piękna strzelanka do przetestowania za darmo. Na Steamie grało ponad 77 tys. osób jednocześnie
Nie jest to jeszcze szczyt możliwości UE5, ale tak, ta gra wygląda niesamowicie. Te detale strojów postaci czy terenu, oświetlenie. To wszystko cieszy oko.
Co do samej gry to powiedziałbym, że to takie Destiny w TPP. Mam tylko jeden problem z tą grą, AI przeciwników jest marne, no i nie ma tutaj zadnego wyzwania. Powinni podkręcić poziom trudności.
Raczej nie. Po prostu co kilka miesięcy wychodzą takie potworki. Każdy liczy, że może ludzie zainteresują się na dłużej.
Mnie sie Destimy 2 znudzilo jak mi pewnego dnia wycieli polowe gry ze ktora (w wiekszosci) zaplacilem.
Potem mi sie znudzilo jak dodatek za 40Euro zredukowali do mapy plus story mode na 2 godziny, a za dungeony trzeba bylo zaplacic osobno.
Gra mem, wyciskacz pieniedzy od uzaleznieonych od niej i jej (super dobrego - nie oszukujmy sie) gameplayu. U mnie na szczescie rehab zadzialal.
Nigdy wiecej nic od Bungie. Not even once.
ale wiesz ze koniec koncow i tak destiny bedzie lepsze nie oszukujmy sie tak samo jest z wowem...
zagrałem i wygląda mi to na taki nowy warframe.... ale już czuję się zmęczony po becie.... chyba tylko fabuła jakoś trzyma przy grze a tak nic innowacyjnego tu nie widzę.... ta linka np. tak na siłę dodana, nie działa też jak trzeba.... bajer bez celu..... dla mnie kolejny klon w ładnieszym opakowaniu
Gra, aż krzyczy, że jest próbą wrzucenia do klasycznego koreańskiego mmo shootera rozwiązań z warframe. Na misjach dropimy MODY, które potem można wrzucić do broni i descendantów. Oczywiście musimy pilnować by nie skończyła się nam POJEMNOŚĆ, ale częściowo ten limit można obejść przez odpowiednią POLARYZACJĘ. Gdy wbijamy poziomy MASTEREK broni i lvl DESCENTANTA, oraz PIERWSZY RAZ KOŃCZYMY NODY MISJI to dostajemy ogólny exp i jak wbijamy odpowiednią ilość to możemy podnieść nasz MASTERY RANK.
MODY oczywiście można UPGRAJDOWAĆ. Zabierają wtedy więcej pojemności, ale są mocniejsze(choć balans jest bardzo mmowy).
Są też mody do descendantów, które zmieniają działanie jakichś zdolności i są one konkretnie przypisane do danego descendanta.
Są 3 startery. Ale potem można tworzyć sobie następnych descendantów i tych jest chyba ponad 10(na tą chwilę). Każda postać ma 4 skille i pasywkę.
Tak w gruncie rzeczy gra ma 3,5 różnicy względem warframe. Po pierwsze bronie się dropi non stop. Lvl broni ma większe znaczenie niż wsadzone do niej mody więc wzrost siły jest tutaj bardzo sztuczny.
Po drugie jest mniejsza mobilność postaci, a ta linka to za mało. Jakby była dłuższa, szybsza, nie miała cooldownu to byłoby spoko.
Po trzecie, mele jest sprowadzone do destinowskiego "uderz mocno a potem uderzaj słabo, aż ci się zregeneruje mocne uderzenie".
No i pół. Setting oczywiście jest inny.
Co do komentarzy reszty.