AC Mirage z trailerem wersji PC; wymagania sprzętowe wydają się adekwatne do grafiki
Wymagania znośne,pozostaje jeszcze kwestia stabilności bo u Ubi różnie z tym bywa.
Wymagania nie za wysokie, czyżby Ubisoft dobrze zoptymalizował Assasyna?
AC Origins też miało nie za wysokie wymagania jak na 2017 a chodziło tragicznie. Ten silnik to jest syf niestety.
W 2017 może i tak, podobnie Unity swego czasu, ale teraz mamy lepszy sprzęt. Wiem, że mogą to zepsuć, bo np. Breakpoint na premiere działał ZNACZNIE gorzej niż Wildlands, ale tutaj raczej nie dopakowali grafiki (tam było w teorii parę poprawionych efektów)
Dlatego wolą co roku na tym samym syfiastym silniku wydawać serie. Bo wtedy mają już połowę rzeczy gotowe. Capcom i RE engine też nie lepsze. Ile to już 7 lat ciągle ten sam silnik ?
Super, znowu rozwój gry hamowany przez biedaków z 3 świata grających na ps4/xone
To Prawda!
ale jakoś muszą odpalić na PS i Xone !
Dopóki gry będą robione głównie pod konsole dopóty będziesz miał niższą jakość grafiki w grach ! ... kasa musi się Sony i Microsoftowi zgadzać !
jeszcze do niedawna Polska też była tym biedakiem z 3 świata 20 lat temu to nawet z 4 świata mało kogo było stać na PC czy Play Station 1 a posiadanie PS2 to już w ogóle było science fiction ,2 wypłaty było liczyć na PS 2 jeśli byłeś tym szczęściarzem i miałeś pracę ,bo wiadomo mało kto miał z młodych
Jak masz za dużo w dupie i ci przeszkadza że gra wychodzi też min na PS4 czy XBOXONE gdzie i nawet teraz gry potrafią dobrze wyglądać.
To może łaskawie rusz dupsko i zrób sobie sam lepszą grafikę taką jaką oczekujesz.
JohnPauloII - to idź grać w Starfielda, to prawdziwy NextGen, ledwie działa na 4090, ale przynajmniej widoki akie, że się ocierają o fotorealizm...
...troll harder, chociaż z tym nickiem i poziomem trollingu wróżę tyleż burzliwą ,co krótką karierę.
Poczekajmy na implementacje Denuvo. AC Valhalla podobnie miała "lekkie" wymagania a jak było po premierze to wiadomo nijak z oficjalnymi wymaganiami.
No, i da się zrobić czytelną tabelkę z wymaganiami sprzętowymi bez żadnych baboli? Da się. Aż dziwne, że to Ubisoft pokazuje, jak się to robi
Noo jeszcze będzie DRM przecież (a jakie to nie wiem) więc zobaczymy jak to ostatecznie wyjdzie!:)
Wiemy.
Denuvo i VMP :)
Na moim laptopie jako tako chodzić będzie. I7 7700HQ 16GB RAM GTX1050Ti 4GB VRAM 512GB SSD.
Ten twój mobilny i7 oraz GTX 1050ti są daleko daleko od stacjonarnych odpowiedników.
Miałem podobnego lapka z tą kartą, procek dawał radę, ale ta grafika - generalnie lipa. Bardzo zle wyceniona karta, współczuję.
Wymagania wyglądają przyzwoicie. Pytanie jak będzie z optymalizacją. W poprzednich częściach zawsze najgorzej było z tym w dużych miastach a wygląda na to, że tutaj będzie to główna oś gry więc oby to dopracowali.
Widze pełno buty pychy,próżnosci zarozumialstwa,coz ten kraj to co najwyzej druga liga,bo duzo biednych dalej w tym kraju mieszka.Ze ty i tamten macie smykalke do kasy nie znaczy ze reszta tez taka ma.Pieniadz robi siano z mozgu
No tak średnio bym powiedział, tak średnio...
Patrząc na to że oprawa się za dużo nie zmieniła o ile w ogóle to raczej nie ma się z czego cieszyć.
Wymagania CPU też najczęściej z czapy, ale co mnie zaciekawiło to umieszczenie kart intela.
Wymagania CPU podyktowane są oczywiście implementacją Denuvo, VMprotect i resztą syfa od Ubi.
Wymagania cieszą, ale to Ubisoft. Wiemy że będzie Denuvo i VMP...
Nie będę ukrywała, nie cieszy mnie gra napchana takim bagnem..
Valhalla dla 1080p High 60fps miała 6gen Intela/1Gen Ryzen oraz Vega64/GTX1080
Nijak to się miało do rzeczywistości bo Ubisoft nie potrafi dopieścić gry technicznie to raz.
Po drugie gra katowała jeden rdzeń, co niby naprawili bo...
Po trzecie po jednej z aktualizacji obcięli wydajność o ~50% bo gra nie potrafiła korzystać odpowiednio z CPU oraz GPU, a to dlatego że inżynierka w UbiLol to żart.
spoiler start
O wszystkim pisano w necie np. na DSOG
spoiler stop