Wyciekły plany wydawnicze firmy Bethesda, na liście remastery Fallout 3 i Obliviona
Remaster obliviona? XDDDD
AUĆ!
Czyżby skyblivion miał być zamknięty?
Gdyby pogłoski o remasterze Fallout 3 były prawdziwe, to fajnie by było dostać brakujący dubbing do DLCków. (tak, wiem, raczej się to nie stanie).
Dziwi brak remastera New Vegas - IMO zasługuje bardziej niż trójka.
1. Ponieważ większość czasu słuchamy w grze DJa TheeDoga, a dubbingujący go w polskiej wersji Skiba wyprzedza jakościowo Erika Todda Dellumsa o kilka długości.
2. Ponieważ Tamara Arciuch i Krzysztof Kolberger dają fantastyczny pokaz umiejętności dubbingowych.
3. Ponieważ Jarosław Boberek jako dr Braun to po prostu złoto.
(i tak, wiem, są też potknięcia jak Grzegorz Wons, ale na szczęście te postacie mówią na tyle mało, że nie psuje to ogólnego odbioru gry).
A co Tobie nie podobało się w polskim dubbing Fallouta 3? Który aktor wg. Ciebie nie odtworzył swojej postaci poprawnie?
Jak można grać w Fallouty po polsku i to jeszcze z dubbingiem
Srak.
Mam nadzieję, że udało mi się wyjaśnić.
Który aktor wg. Ciebie nie odtworzył swojej postaci poprawnie?
Kazdy. Jak slysze te koslawe polskie dubbingi robione przez aktorow teatrealnych i ewentualnie grajacych w tasiemcach TVNu to mnie cofa. Do tego jeszcze czesto nagrane przez wspanialych polskich dzwiekowcow (bardzo czesto PL dubbing ma efekt "przyklejenia" do obrazu i postaci, a nie tego ze postac mowi. Taki lektor tylko ze dla kazdej postaci inny).
To co w Polsce uwazane jest za top voiceactingu, to w stanach dostalbys na castingu moze role genericNPC#17 z dwoma linijkami teksu i charczeniem.
Skiba... lol.
New Vegas niech Bethesda zostawi w spokoju. Jestem w 99% pewny ze tylko by gre bardziej zepsuli swoimi zmianami.
Nev Vegas zrobiło inne studio, ale IP jak najbardziej należy do Bethesdy.
Fallout 3 ma okropny dubbing, jeden z tych, przez które polskie pełne udźwiękowienie w grach dorobiło się tak złej sławy (słusznie zresztą). Kwestie są często źle przetłumaczone, a aktorzy brzmią tak, jakby odwalali chałturę po ciężkim dniu w teatrze. Nie wspominając o tym, że polski język pasuje jak pięść do nosa na amerykańskim, post apokaliptycznym pustkowiu.
(i tak, wiem, są też potknięcia jak Grzegorz Wons, ale na szczęście te postacie mówią na tyle mało, że nie psuje to ogólnego odbioru gry).
Dlaczego? Uważam, że akurat Wons świetnie zagrał.
Natomiast w dalszej części gry, gdy już nie musi grać takich emocji, jest już naprawdę ok.
Który aktor wg. Ciebie nie odtworzył swojej postaci poprawnie?
Kazdy.
To jest statystycznie niemożliwe, żeby KAŻDY z kilkudziesięciu aktorów biorących udział w nagraniach do gry brzmiał gorzej, niż w wersji angielskiej. To tylko świadczy o tym, że jesteś zwykłym hejterem dubbingu i dyskusja z Tobą nie bardzo ma senss.
(...) Taki lektor tylko ze dla kazdej postaci inny
To tylko Twoja opinia, nie poparta żadnym konkretem i z którą nie zgodzi się wielu ludzi.
Do tego jeszcze czesto nagrane przez wspanialych polskich dzwiekowcow
Rozumiem, że Wiedźmin 2, który był nagrywany w tym samym studiu co Fallout 3 (Start International Poland) też ma skopane nagrania? Czy jednak forsujesz tezę, że jedno studio nagrywa jedne rzeczy lepiej, a inne gorzej?
Skiba... lol.
Erik Todd Dellums... lol
New Vegas niech Bethesda zostawi w spokoju. Jestem w 99% pewny ze tylko by gre bardziej zepsuli swoimi zmianami.
Zależy, czy robiliby remaster stricte graficzny (wtedy raczej byłbym spokojny), czy grzebaliby w gameplayu i mechanikach (wtedy pewnie byłoby dużo gorzej).
Fallout 3 ma okropny dubbing,
To tylko Twoje zdanie, z którym nie zgadza się mnóstwo ludzi. Wystarczy poczytać np. komentarze pod tym filmem: https://www.youtube.com/watch?v=3v7a5MTRitQ
jeden z tych, przez które polskie pełne udźwiękowienie w grach dorobiło się tak złej sławy.
Dorobiło się złej sławy? A gdzie konkretnie się jej dorobiło? Wśród hejterów dubbingów? Jakieś źródło tych rewelacji? Statystyki? Coś innego na potwierdzenie? Spójrz na komentarze pod filmem, który wstawiłem wyżej.
Kwestie są często źle przetłumaczone
Wiem, że to dla Ciebie będzie szok, ale żadna dobra lokalizacja nie powinna mieć przetłumaczonych kwestii 1:1. Może kiedyś to zrozumiesz. Zdajesz sobie w ogóle sprawę, że nad tłumaczeniem Fallouta 3 pracował Ryszard Chojnowski?
a aktorzy brzmią tak, jakby odwalali chałturę po ciężkim dniu w teatrze
Dalej mówimy o Falloutcie 3? To podaj konkretnych aktorów i linie dialogowe, które tak brzmią.
Nie wspominając o tym, że polski język pasuje jak pięść do nosa na amerykańskim, post apokaliptycznym pustkowiu.
Tak, tak. Wiem. W Metro grałeś po rosyjsku, w Plague Tale po francusku, a w Final Fantasy po japońsku. I oczywiście z wyłączonymi napisami, bo przecież każdy wie, że napisy na dole ekranu niszczą immersję i tylko leszcze je włączają.
Jak można grać w Fallouty po polsku i to jeszcze z dubbingiem
W Fallout 3 - krótko bo potem StarForce DRM uprzykrza granie tak mocno, że człowiek sięgał po angielską wersję. Dzięki cenego - twoje stosunki z orkami i ich miłością do zamordystycznych DRMów zaszły jednak za głęboko.
W Fallout Tactics - pasuje choć brak głosu sierżanta Hartmana trochę doskwiera
Jakoś sobie nie potrafię wyobrazić Bethesdy robiącej remake czegokolwiek. Chyba że udało im się wynaleźć narzędzie które automatycznie skonwertuje wszystkie questy i mapę ze starego silnika na """nowy""" creation engine. Jeszcze dać Hindusom od Starfielda zrobić ostatnie poprawki i voilla można wydawać rimejk.
Lepiej niech się za to nie zabierają bo ten fanowski Skyblivion ich ośmieszy jakością i ilością włożonej pracy.
Skyblivion to totalny remake, nawet dubbing powstaje od nowa. I jego premiera jest zaplanowana na 2025 rok, ale ze to fanowski projekt, to nigdy nie wiadomo.
Drobny remaster Obliviona ma jak najbardziej sens i rację bytu. Do tego jeżeli faktycznie ukazałby się już w przyszłym roku. Kluczowa jest kwestia, ile by sobie za niego zażyczyli, jako że przecież można ograć Obliviona w wersji z X360. Myślę jednak, że wydawcy nabrali trochę szacunku po wypadkach Rockstara z GTA (jako nieudlonym remakiem) oraz RDR (jako wydanie tego samego co było X lat temu, za nową cenę AA).
Skyrim Special Edition to taki przykładowy remaster, jedyne różnice to ustawienie 64 bitowego środowiska - jeden przełącznik w kompilatorze i ulepszone postprocesy
Wszystkie bug ze starej wersji są identyczne w nowej ;)
"Remaster" Fallouta 4 to żadna tajemnica, już dawno był zapowiadany "update next-gen": Podobno ma trafić do nas w tym roku (jeśli na 8 rocznicę - to w listopadzie) i być za darmo. Chociaż znając Bethesdę i ich politykę wyzysku wcale bym się nie zdziwił jeśli wydadzą to jako odrębny "Fallout 4 Remastered Anniversary Collection" za jedyne 59 dolców.
Ale wiesz, że tu mowa o remasterze Fallouta 3, z X360 i PS3? Pierwszy Fallout po przejęciu marki przez Bethesdę?
Nie tylko, artykuł mówi, cytuję:
[quote]Wyciekły dokumenty z nadchodzącymi planami wydawniczymi Bethedy. Wymieniono w nich m.in. Dishonored 3, Ghostwire Tokyo 2, remastery gier Fallout 4 i Oblivion oraz Doom Year Zero./za269f3[/quote]
Ta gra bazująca na marce to może Prey.
A bethesda ma tyle fajnych gier, że nie musi się bawić w durne odświeżenia.
O tym wiadomo od dłuższego czasu...
Niby spoko, ale jak to nadal jest ten sam silnik pamiętający jeszcze dinozaury to tak no... Wyjdzie to taki tani potworek jak gta trilogy edition...
Starfield idealnie pokazuje, że ten silnik to przeżytek. Co z tego, że jest zmodernizowany jak nadal to te same drewniane animacje, postacie wyglądają jak z minionej epoki, zero w nich życia. Otoczenie to jakiś żart jasne puste planety są przyjemne dla oka, ale jakakolwiek woda, roślinność to jest tragedia...
Pomijam te dziadowskie (nie spodziewam się innej jakości) remastery to cieszy bardzo Dishonored 3 i Ghostwire Tokyo 2.
Dishonored 3 Arkane wreszcie zrobi porządną grę! Świetna wiadomość!
Remastery?
Na ultra-nowoczesnym silniku od Todda?
Chyba niczego śmieszniejszego dziś już nie przeczytam.
Wolę już chyba porządny remaster Oblivion, gdzie zwiedzanie świata jest mocną stroną niż TES VI z takimi ułomnościami jak Starfield, gdzie eksploracja nie istnieje, bo nic nie znajdziemy na wielkich, pustych, ogromnych obszarach poza tym co mamy z góry oznaczone, a generyczność wskoczyła na nowy poziom blisko Mount Everest. Pozbyli się przy Starfield największego atutu w swych grach jakim była eksploracja świata.
Wiedzminie wierzysz ze obyloby sie bez zmian? Ja np nie chce zeby dzisiejsza Beth grzebala przy Morrowindzie czy Oblivionie (albo New Vegas).
Bo ci partacze te gry zepsuja.
Kilka osób tutaj pisało, że nad Bethesda wisiało widmo bankructwa, dlatego wspięli się na wyżyny przy produkcji TES III. Ich los w razie wtopy mógł potoczyć się jak Origins Systems lub Black isle.
Nie wiem czy ktoś wie, ale pewna grupa programistów odpowiada za najgorszą, ale także najlepszą odsłonę Devil May Cry. Po tym jakim crapem była dwójka Capcom dał jeszcze jedną szansę tym ludziom i zrobili takie cudo jak Devil May Cry 3. Morał z tego taki, że na ludzi działa motywująco jak strata (w tym przypadku dobrej pracy i zarobków).
Remaster u Bethesdy to punkt pobierania opłaty za mody.
Wystarczający next-gen w F4 miałem z modów i jeśli już mieliby coś zrobić to wprowadzić niektóre mody jako standard - trochę jak w Wiedźminie 3.
Dishonored 3 bez Raphaela Colantonio raczej będzie porażką. Jak dużą to czas pokaże, ale od momentu jego odejścia z Arkane to za dobrze się tam nie dzieje.
Oblivion i Fallout 3 remastery chętnie przygarnę. Cieszy mnie też fakt, że mimo mieszanego odbioru to wyjdzie Ghostwire Tokyo 2.
Colantino nie pracował już w D2 i DOTO, które były spokojnie lepsze
No nie wiem czy to aby na pewno Colantonio nie miał wpływu na Dishonored 2. Gra powstała w oddziale studia w którym pracował nad Prey i na dodatek przed odejściem nadzorował zmianę kierownictwa. Już 2 kolejne gry całkowicie porzuciły ideę Immersive sim.
Chętnie zagrałbym w remaster Fallout 3
W emailu pojawia się również wzmianka o projekcie Hibiki
Skojarzyło mi się z Danem Hibiki :p
Ale ten to od Capcomu
Może jak ukończą i wydadzą Indianę, to Machine Games się zabiorą za nowego Wolfa
A po co dalej masakrować tę markę po New Colossus?
W ostatnich czasach wszystko musi być maksymalnie upolitycznione i reprezentować jakąś (jedyną słuszną) ideologię.
Chcesz żeby Blazkowicz w nowej grze bronił biednych pokrzywdzonych transów przed nazistami którzy nie używają ich prawidłowego zaimka they/them?
Tam się co odjebało że podobno stracili licencje bo to nie była pełna licencja.
Fallouta 3 na technologii ze starfielda bym pograł. W ogóle śmieszna sprawa, dzisiaj open beta the first descendant, gierka na UE5. Działa gorzej niz starfield, wygląda gorzej niż starfield. Podczas gdy starfield trzyma 60 fps bez mydła na fhd to descendant spada nawet do 20 podczas zadymy wyglądając przy tym jakbym zdjął okulary. No świetna optymalizacja, zresztą poprzednia gierka na UE5 co grałem czyli remnant 2 też jakoś wybitnie sobie nie radził.
Skąd takie informacje? Filmik sprzed 2 miesięcy i plany do 2025. https://skyblivion.com/update/skyblivion-roadmap-2023/
wow Remaster obliviona super. Dla mnie gra lepsza od Skyrima serio, wole klimaty Obliviona od surowego klimatu skyrima no i GUI ekwipunku nie wymaga modów nic bo jest proste/idealne.
huh, mnie tam nie przeszkadzał GUI eq w skyrimie. Jak dla mnie w obu grach tak samo komfortowe, ale może dlatego że jestem wprawiony i tylko tak mi się wydaje, choć nigdy nie czułem problemów, no ale nie wiem. A jakie są różnice? ;p
No i widzicie? Niby Starfilc średni, a na remastery od Todda kłamczuszka towarzystwo napalone jak szczerbaty na suchary!
Prędzej, biegiem po pre-ordery!
Ja się tam najlepiej bawię w tej grze obok BG3 ze wszystkich gier wydanych w tym roku.
Znowu grałeś na jutubie?
O cyberpunku też nasrales z 500 postów na forum od premiery, a nawet sekundy nie pograłeś.
Prawdziwy gracz zawsze daje się dymać i kupuje tylko preordery. Nie staraj się, jak twój ulubieniec Morawiecki. Kontrolować kto co kupuje.
No patrz, i za rok-dwa zagram w połataną wersję, z dodaną częścią contentu, z DLC przedłużającym krótką kampanię. W sumie to beta-testerom finansującym to wszystko kosmiczną sprzedażą należą się ode mnie podziękowania... ale przy Starfilcu to chyba naiwność graczy naprawdę poszła już za daleko - bo tutaj nie ma cienia szansy na zmiany podejścia Bethesdy.
A wiesz, czemu mnie to obchodzi? Bo aj bym chętnie zagrał w dobrze zrobioną space-operę RPG w kosmosie, kocham setting S-F. Niestety, sprzedaje się to, co się sprzedaje, a reakcja rynku nadziei na zmiany nie daje.
Poza tym to tania manipulacja, masa grających osób pisze to samo. A głupiego AI nie muszę doświadczyć osobiście, żeby je ocenić, podobnie "kosmicznej grafiki i wydajności.
No fajnie.
Ja ograłem na premierę, miałem ze 2 bugi, bawiłem się wyśmienicie.
Odpaliłem niedawno i tak w zasadzie nie żałuję że grałem na premierę, bo żadnych znaczących zmian nie zauważyłem, poza chamskim momentami zmniejszaniem zasięgu doczytywania full tekstur - tak gra wyglądała gorzej niż na premierę :)
Można czekać jeszcze i 15 lat, bo wyjdą nowe karty i sobie ograsz po taniości w 4k na uber detalach i w międzyczasie zrzędzić
Remake Obliviona to zła wiadomośc dla Skyblivion.
Pewnie będzie ban. Tyle lat pracy pójdzie na marne.
Remake oznacza też pewnie ograniczenie moddowania, szczególnie jeśli powstaje na Unrealu.
Chyba, że powstaje na starym silniku Gamebroyo/Creation, co nie ma większego sensu bo można sobie samemu taki Remake zrobić przy użyciu moddów.
Myśle że Skyblivion dostanie zielone światło od Bethesdy pod warunkiem, że do wymaganych do uruchomienia moda - Skyrima i Obliviona, dołączy jeszcze Oblivion Remaster ;)
Mogą zaproponować mu dwie opcje
Wydadzą w tym samym czasie, dzięki czemu nikt nikogo nie posądzi o plagiat.
Albo zaproponują mu pracę w Bethesdzie
Widze że na tej liście zabrakło jednego tytułu, bo ja mam tak szybki internet że czasem odbieram wieści z przyszłości i kiedyś dotarła do mnie wiadomość z 2050 o Skyrim Ebony Edition
i znowu skok na kasę Fallout 3 Remaster poprawią tekstury 3 dni roboty 2 osobowej załogi ,dla mnie kompletnie bez sensu jest wydawanie remasterów ,jeśli już to tylko REMAKE budowanie wszystkiego od podstaw ,poza tym remastery powinny być jeśli ktoś ma orginał w formie łatki za darmo
Fallout 3 potrzebowałby mieć dodane więcej giwer i questów pobocznych. Remastery raczej nie są od tego ale jeśli zmienią na nowszy silnik, to żeby został chociaż mroczny klimat oryginału, bo to jest w tej grze najlepsze.
Remaster Starfielda by sie przydal. Ewentualnie remake zrobiony przez Obsidian.
Albo nawet lepiej... przez Larian.
Gra sci-fi o rozmachu i production value Baldura 3... byloby super.
Zakładając, że od czasu powstania tego dokumentu plany się nie zmieniły, a jedynie wystąpiły obsuwy to remastery i zwłaszcza Dishonored 3 poproszę. Martwi mnie natomiast brak Wolfa 3 i obecność Dooma. Slayer już swoje zrobił i nie powinien wracać przez co najmniej 10 lat, bo więcej tego samego nawet w formie prequela więcej szkody niż pożytku moim zdaniem zrobi. Mam nadzieję, że to jednak Quake będzie następną grą od id software. Nie wiem w jakiej formie, bo wydany niedawno remaster dwójki i zawarty w nim dodatek Call of the Machine mocno namieszał
spoiler start
bo połączył uniwersum Quake 2 z uniwersum Quake. W skrócie finałowy boss z Q1 jest także tym, który stworzył rasę stroggów z Q2
spoiler stop
i reboot w klimatach stricte Quake'a 1 nie jest już tak prawdopodobny jak wcześniej.
No fajnie, zremasterują Obliviona, a sama gra dalej będzie nie grywalna przez swój przegięty do granic lvl scalling. Ta gra potrzebowała by remaku, a nie remastera, i przebudowanie mechanik progresowania postaci od postaw.
hm, ciekawe, że oblivion i fallout 3, a nie starsze części jak new vegas i morrowind.
NV nie jest starsze niż F3.
Oblivion remaster? Cóż, twórcy Skyblivion się ucieszą :)
Co do nowego Dooma zaś, to zamiast powtórki z Dooma 2016 i Eternala chciałbym bardzo coś na modłę mojego ukochanego Dooma 3. Choć to pewnie marzenie ściętej głowy...
Trochę faktów (odnośnie Obliviona i F3) bo część osób niemających pojęcia o scenie moderskiej i różnicy miedzy remasterem a remakem wypisuje totalne brednie i dostaje za to plusy.
1. To REMASTER a nie REMAKE, czyli Bethesda nie tworzy odnowa tej samej gry tylko wkłada ładniejsze tekstury i poprawia działanie silnika. Dokładnie to samo miało miejsce ze Skyrimem, gdzie Skyrim Special Edition dostał oprócz tekstur np.obsługę większej ilości pamięci.
2. Nie zagrozi to w żaden sposób scenie moderskiej, ponieważ tak jak to jest obecnie, zwyczajnie będą dwie wersje i osobne kategorie na nexusie czyli Skyrim i Skyrim Special Edition. Żaden z modów nie będzie zagrożony, co najwyżej pojawią się nowe do ulepszonej wersji.
3. Bethesda nigdy nie użyje silnika innego nić obecny pudrowany trup, ponieważ straciło by dużą cześć wpływów i żywotność gry, może kiedyś przebudują ten silnik ale to mało prawdopodobne.
No to możecie zacząć zbierać kasę na zakup nowego sprzętu jak powiedział Todd.
Ile razy wam trzeba powtarzać, że od lat w tej branży nie ma czegoś takiego jak "wyciek". To zwykły marketing.