Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Mocne wejście TC Motorfest, objawienie WRC, rehabilitacja Forzy Motorsport - Motoprzegląd Drauga

16.09.2023 11:37
1
BlackTone
36
Generał

TC Motorfest miało takie mocne wejście że chyba nikt nie zauważył że gra miała premiere

16.09.2023 12:01
Herr Pietrus
2
odpowiedz
20 odpowiedzi
Herr Pietrus
230
Ficyt

Mocne wejście klona NFS z klimatem FH?
Przecież model jazdy jest bardziej przewidywalny, a sterowanie bardziej responsywna w NFS Heat niż w tym Motorfeście

16.09.2023 12:07
2.1
2
LukaszRei
57
Pretorianin

Co ty bredzisz? Model z Motorfesto jest o niebo lepszy od syfu z NFS. W sumie to mu już bliżej do FH.

16.09.2023 12:14
Mr. JaQb
2.2
Mr. JaQb
110
Legend

W sumie to mu już bliżej do FH.

To chyba graliśmy w inne FH i inne NFSy, model jazdy w TCM jest równie syfiasty co w ostatnim NFSie

16.09.2023 12:39
2.3
2
LukaszRei
57
Pretorianin

Mr. JaQb
No nie jest, miedzy tymi modelami jest przepaść. NFS niegrywalny syf, Motorfest to takie grywalne minum, któremu jednak bliżej do arcodowego optimum z Horizona.

16.09.2023 12:44
Herr Pietrus
2.4
Herr Pietrus
230
Ficyt

Model jest tak samo niedorzeczny i gumowy, auta nie chcą skręcać albo losowo tracą grip, rozbudowane ustawienia zawieszenia itp. to atrapa. Model niemal niczym nie różni się od modelu z NFS, bo to MUSI BYĆ skrajnie prymitywne arcade, żeby potem poprawiać statsy wozów setką modyfikacji na coraz wyższym levelu. Gdyby samochody od początku prowadziły się odpowiednio dobrze do swoich rzeczywistych osiągów i klasy, nie byłoby miejsca na MMO grind. Najmocniejsze wózki jeżdżą lepiej niż słabe, ale nadal na tyle źle, żeby je ulepszać, zresztą cała gumowa fizyka leżąca u podstaw modelu jazdy to zapewnia

Lepiej już jeździły wozy w pierwszym The Crew, były bardziej przewidywalne i dalej od modelu z Heat

16.09.2023 13:10
2.5
3
fftc
112
Generał

Motorfest i NFS dzieli przepaść w prowadzeniu pojazdów na plus dla tego pierwszego. Spędziłem w Heat i Unbound masę czasu (platyny w obu), bo to fajne gry, ale Motorfest to zupełnie inna liga. Te gry nie mają ze sobą nic wspólnego. Nad Motorfestem najwięcej płacze póki co fanbojka FH (która ma bezdyskusyjnie przyjemniejszy model jazdy) bo ciężko zmieścić w tych małych głowach, że można się z inną grą lepiej bawić, nawet jeśli jest gorsza od strony technicznej. Playlisty, mapa, progres, biją na głowę FH5. I to dla wielu osób jest kluczem do dobrej zabawy której nie odnajdują w FH.

16.09.2023 13:22
Herr Pietrus
2.6
Herr Pietrus
230
Ficyt

Nie cierpię FH, to arcade z dosyć słabym modelem jazdy i naciskiem na grind

16.09.2023 15:07
2.7
zanonimizowany1390111
2
Legionista

fftc

Człowieku, proszę cię

W Heacie jak ustawisz auto maksymalnie pod grip, to przynajmniej jako tako to działa i jest przewidywalne

W TCM z kolei, bez asyst nie da się grać bo model jazdy to totalny random i nie ma nic związanego z normalną jazdą samochodem lol

16.09.2023 17:59
Ognisty Cieniostwór
2.8
Ognisty Cieniostwór
42
Senator

XO909
Bzdura. Wystarczy zostawić ABS i kontrolę trakcji na tryb sport, a resztę można wyłączyć. Wtedy samochód nie wpada w poślizg jak nie robimy nic źle, ale jednocześnie nie jest przyklejony do drogi jak w Forzy. W sumie to mi się nawet grało lepiej w to The Crew niż w Forzę Horizon 4 i 5.

16.09.2023 19:33
Herr Pietrus
2.9
Herr Pietrus
230
Ficyt

Wpada, gdy tyko próbujesz mocniej skręcić. Oczywiście przeciwnicy nic sobie z tego nie robią i biorą zakręty 2x szybciej bez uślizgów. No tak, pod koniec zwalniają, gdy nie jesteś za daleko, bo chamski rubber banding, więc możesz wygrać...

16.09.2023 20:17
Ognisty Cieniostwór
2.10
Ognisty Cieniostwór
42
Senator

Herr Pietrus
To chyba graliśmy w inne gry. Jak nie gra się w to jak w Forzę pokonując większość zakrętów z wciśniętym gazem do dechy i normalnie zwalnia się przed zakrętami, to nie ma opcji, żeby samochody w TC Motorfest wpadały w samoczynny poślizg. Prędzej nie wyrobisz na zakręcie i walniesz w bandę.

No tak, pod koniec zwalniają, gdy nie jesteś za daleko, bo chamski rubber banding, więc możesz wygrać...

I tak nie jest tak źle jak w Forzy, bo tam możesz wygrać każdy wyścig nawet jak jesteś na ostatnim miejscu pod sam koniec wyścigu. Jak w The Crew odjadą ci dalej na jednym z dwóch najwyższych poziomów trudności, to dosyć ciężko jest ich potem dogonić.

17.09.2023 02:14
2.11
zanonimizowany1390111
2
Legionista

Ognisty Cieniostwór

Oczywiście, że grało ci się lepiej niż w Forze, bo jesteś znanym fanboejm PS lol

Model jazdy w TCM nawet nie stał obok FH5 i jest to obiektywna prawda - samochody wpadają w poślizg nawet jak wejdziesz w zakręt bez gazu i w samochodzie AWD z silnikiem z przodu, jak by to był snap oversteer w aucie z napędem na tył i centralnie umieszczonym silnikiem

Twoje wypociny o AI, to już w ogóle czyste kłamstwo - znanym problemem jest, że pierwsze miejsce odjeżdża zbyt daleko, a reszta jest dosyć łatwa

17.09.2023 12:45
Ognisty Cieniostwór
😂
2.12
Ognisty Cieniostwór
42
Senator

XO909
Chyba mnie z kimś pomyliłeś. Ja gram obecnie na wszystkim oprócz Nintendo. Ostatnio nawet wychwalałem pierwszą część Forzy Horizon, którą niedawno ukończyłem na X360. Gdyby 4 i 5 były podobne do niej, to byłby świetnymi grami, ale niestety dostały masę uproszczeń (na czele z kretyńskim AI), przez co gra się w te gry gorzej nawet niż w NFS Payback, który nawet ze swoim słabym modelem jazdy daje więcej frajdy od ostatnich części Forzy.

W The Crew Motorfest gra mi się lepiej wyłącznie dlatego, że jest to po prostu lepiej zaprojektowana gra. Jak się ogarnia ustawienia samochodu, to model jazdy daje mnóstwo frajdy, a same wyścigi są dużo ciekawsze. Jedyną bolączką jest słabe uczucie prędkości, ale z tym akurat wiele ścigałek ma ostatnio problemy, więc nie jest to żaden wyjątek.

post wyedytowany przez Ognisty Cieniostwór 2023-09-17 12:46:29
17.09.2023 19:23
😜
2.13
zanonimizowany1390111
2
Legionista

Ognisty Cieniostwór

Nie wiem czy jesteś multikontem Olekreka, Whisper of Ice, Trzynastki i nie obchodzi mnie to, bo pamiętam twoje wypociny bardzo dobrze lol.

"Lepiej" zaprojektowana gra, ale jakimś cudem ma te 14 punktów procentowych mniej na opencritic, ciekawe dlaczego ?

FH5 jest dużo bardziej zaawansowaną grą od FH1, pod w zasadzie każdym względem, a AI jest tak samo kretyńskie jak w każdym innym arcade racerze, łącznie z TCM lol

Moc FH polega na wykorzystaniu kreatywności graczy dzięki rozmaitym systemom, szczególnie teraz po premierze eventlab 2.0

Coś czego nie ma w żadnej zręcznościówce, łącznie z TDU, TCM i czymkolwiek innym

Ta sandboxowść to mocna strona FH i tego powinni się trzymać

17.09.2023 20:02
Ognisty Cieniostwór
😂
2.14
Ognisty Cieniostwór
42
Senator

XO909
Niezłą masz odklejkę, bo nie jestem żadnym multikontem. Jest to moje drugie konto, bo pierwsze zostało zbanowane, no ale skoro jesteś taki spostrzegawczy, to powinieneś o tym wiedzieć. Skoro pamiętasz moje wypociny ze starego konta, to dawaj je tu, pośmiejemy się razem. Jakbyś jednak miał problemy, to podpowiem tylko, że mój stary nick zaczynał się na "D" i miałem 59 poziom.

Co do sandboxowości w wyścigach, to dla mnie ma to znikome znaczenie, bo dużo ważniejsze są wyścigi. No a te ciekawsze są w nowym The Crew, bo nie są tak monotonne jak w Forzy Horizon 5.

Nie wiem też w jakich aspektach (poza grafiką i większą liczbą samochodów) FH5 jest lepsza od jedynki, skoro w 5 AI jest gorsze, a w grze nie ma jakiegokolwiek poczucia progresu, bo gra nie stawia przed graczem żadnych wymagań. Praktycznie całą grę można przejść jednym samochodem otrzymanym za darmo z losowania na starcie gry, a samych wyścigów nawet nie trzeba wygrywać. Że nie wspomnę o tych wszystkich pokazach, które w nowszych Forzach są tak oskryptowane, że nie da się ich przegrać, a w jedynce często są one trudniejsze od normalnych wyścigów. Efekt jest taki, że we wszystkich najważniejszych aspektach jedynka wręcz masakruje nowsze części.

18.09.2023 08:26
2.15
zanonimizowany1390111
2
Legionista

Ognisty Cieniostwór

Aha, czyli głębia mechaniczna i różnorodność, która zapewnia grze żywotność przez wiele lat się nie liczy, ale:

- kilka wyścigów samochodami, które prowadzą się tak samo średnio

- w których AI bezczelnie rubberbanduje niczym w starych NFSach, wpiepsza się na gracza i ściany i pobocze oraz magicznie odjeżdża na pierwszym miejscu

- i w których wystarczy dojść do top 3, albo po prostu zmniejszyć trudność do minimum, bo bonus do ekspa i kredytów prawie nie istnieje

To są dla ciebie te interesujące wyścigi ?

LOL

Progresja, dźwięki samochodów i dostosowanie części wizualnych to w zasadzie jedyne co ta gra ma ponad FH

AI jest takie samo w FH1, jak w następnych częściach, a ogromny progres dokonany w technikaliach, włącznie z fizyką jazdy oraz ogólnej różnorodności gry, też dużo zmienia

Nie dziwię się, że tego nie rozumiesz, bo po prostu chcesz kończyć gry, a potem brać się za następne, a FH jest z góry nastawiona na długożywotność

PS: Narzekasz na monotonność, a FH1 jest obiektywnie najbardziej monotonną częścią serii - nie ma rywali, super7, eliminatora, gier na placu zabaw, leaderboardów dla w zasadzie wszystkiego, rozwiniętego systemu ulepszeń i tuningu itd.

Po prostu LOL

18.09.2023 14:47
Ognisty Cieniostwór
2.16
1
Ognisty Cieniostwór
42
Senator

XO909
Aha, czyli głębia mechaniczna i różnorodność, która zapewnia grze żywotność przez wiele lat się nie liczy, ale:

- kilka wyścigów samochodami, które prowadzą się tak samo średnio

- w których AI bezczelnie rubberbanduje niczym w starych NFSach, wpiepsza się na gracza i ściany i pobocze oraz magicznie odjeżdża na pierwszym miejscu

- i w których wystarczy dojść do top 3, albo po prostu zmniejszyć trudność do minimum, bo bonus do ekspa i kredytów prawie nie istnieje

To są dla ciebie te interesujące wyścigi ?

Właśnie scharakteryzowałeś Forzę Horizon 5. Brawo ty xD

W The Crew Motorfest masz playlisty z różnymi samochodami z różnego okresu, masz nawet monster trucki i inne takie i wszystkie prowadzą się inaczej. No ale skąd ty możesz o tym wiedzieć, skoro pewnie nawet w to nie grałeś, bo jesteś tak uprzedzony do innych wyścigów, że olewasz wszystko, co nie ma forzy w tytule.

Progresja, dźwięki samochodów i dostosowanie części wizualnych to w zasadzie jedyne co ta gra ma ponad FH

AI jest takie samo w FH1, jak w następnych częściach, a ogromny progres dokonany w technikaliach, włącznie z fizyką jazdy oraz ogólnej różnorodności gry, też dużo zmienia

Progresja to najważniejsza część, bo to ona daje motywację do dalszej gry. Skoro gra daje mi wszystko co najlepsze w pierwszej godzinie gry, to ja nie widzę sensu aby dalej w to grać.

W jedynce wyścigi miały określone wymagania jak np. włoski samochód ze statystykami na poziomie 700, co powodowało, że musiałeś szukać aut z określonej wąskiej grupy. Samo to powoduje, że aby skończyć grę trzeba używać minimum kilkadziesiąt różnych samochodów.

Oczywiście żeby przejść dalej trzeba było wyścigi wygrywać. W FH5 nie ma ani wymagań względem samochodów, ani wymogu wygrywania wyścigu, bo każdy jest zaliczany po zdobyciu 3 miejsca. W FH4 było jeszcze gorzej, bo tam wystarczy dojechać do mety, co jest dla mnie kuriozalne.

Nie dziwię się, że tego nie rozumiesz, bo po prostu chcesz kończyć gry, a potem brać się za następne, a FH jest z góry nastawiona na długożywotność

No a po co się gra w gry? Jak gra jest dobrze zaprojektowana, to nie trzeba grać w nią kilkaset godzin żeby wszystko zobaczyć. Liczy się jakość, a nie ilość i ta jakość jest po stronie pierwszej Forzy Horizon.

PS: Narzekasz na monotonność, a FH1 jest obiektywnie najbardziej monotonną częścią serii - nie ma rywali, super7, eliminatora, gier na placu zabaw, leaderboardów dla w zasadzie wszystkiego, rozwiniętego systemu ulepszeń i tuningu itd.

Dobry żart. W jedynce musisz jeździć różnymi samochodami z różnymi osiągami, z różnego okresu i często też muszą mieć określone pochodzenie lub markę, w efekcie czego sama gra cie zmusza do przetestowania kilkudziesięciu samochodów. W piątce dostaniesz na starcie najlepszy samochód i możesz nim przejść całą grę.

Poza tym grałem w tego samochodowego battle royala w któreś z części i nie wiem, co w tym trybie jest takiego zabawnego? Przecież to jest nudniejsze od zwyklego wyścigu.

Co do pozostałych elementów, to ty w ogóle grałeś w tą jedynke, czy tylko na yt sobie pooglądałeś? Przecież masz tam rywali oraz bonusy za ich pokonywanie w wyścigach, a po zdobyciu odpowiedniej liczby punktów festiwalu jest pojedynek, po którym zdobywa się jego samochód.

No a tuning wygląda identycznie jak w piątce. Może jest ciut więcej szczegółowych ustawień, ale samo ulepszanie samochodów i podstawowe ustawienia są identyczne.

19.09.2023 09:16
2.17
zanonimizowany1390111
2
Legionista

Ognisty Cieniostwór

Jprdl, takiego bezczelnego zakłamywamia rzecywistości, to ja jeszcze nie widziałem

1. Nie, opisałem TCM i dobrze to wiesz, każda osoba, która podeszła do tej gry nahajpowana, czy nie (łącznie ze mną, specjalnie kupiłem Ubi+ dla tego czegoś) tutaj się ze mną zgodzi

2. Nie, progresja, to nie jest najważniejszy element gier wyścigowych, szczególnie takich jak FH5, gdzie poza kampanią masz multum kontentu, który możesz nawet sam tworzyć (patrz: EventLab, Super7 etc.)

Wymuszanie na graczu używania samochodów, których może nawet nie chcieć i nie lubić, to też nie jest szczyt jakościowego dizajnu, ale jak coś takiego lubisz, to od tego masz m.in. playliste festiwalową

3. Znowu kłamiesz, w FH5, żeby wyścig był w pełni zaliczony, musisz ukończyć go na pierwszym miejscu.
Ba, zawody z m.in playlisty festiwalowej mają nawet wymagania co do trudności, żeby dostać nagrody. Opisujesz TCM i FH1, gdzie wystarczą 3cie miejsca, albo obniżenie poziomu trudności do minimum

4. Już ci wyjaśniłem, że ta sama "jakościowa" zawartość jest w FH5, tylko niekoniecznie dla każuali, którzy masową przechodzą gry byleby tylko w coś nowego grać

FH5 to dosłownie FH1, po dekadzie ewolucją, z milionem nowych, wartościowych funkcji, trybów etc.

5. Kolejne kłamstwa, FH5 przechodzi się rozwijając wszystkie festiwale na maksa, a to można robić dosłownie na milion sposobów, nie związanych nawet z wyścigami na mapie (patrz na funkcje, które wymieniłem)

I nie, trybu rywali nie ma w FH1, sam chyba nie grałeś w nowsze części, jeśli nie wiesz co to jest

Tuning w FH1 w ogóle nie istnieje, a nawet podstawowe ulepszenia nie mają nawet połowy opcji z FH5, łącznie z ubogą personalizacją wyglądu

Ogólnie powiem tyle, twój krytycyzm wychodzi z tego, że jesteś motywowany wyłącznie zewnętrznie i przez, a nowsze FH są nastawione przede wszystkim na wewnętrzną motywacje

Jak ktoś nie stoi nad tobą z batem i nie napierd4l4, że możesz robić coś tylko w jeden spodób, to ci się nie podoba i tyle XD

19.09.2023 13:45
Ognisty Cieniostwór
2.18
1
Ognisty Cieniostwór
42
Senator

XO909
1. Nie, opisałem TCM i dobrze to wiesz, każda osoba, która podeszła do tej gry nahajpowana, czy nie (łącznie ze mną, specjalnie kupiłem Ubi+ dla tego czegoś) tutaj się ze mną zgodzi

Jak widać jednak nie wszyscy, bo ja i wiele innych osob dobrze się bawiło w TCM.

2. Nie, progresja, to nie jest najważniejszy element gier wyścigowych, szczególnie takich jak FH5, gdzie poza kampanią masz multum kontentu, który możesz nawet sam tworzyć (patrz: EventLab, Super7 etc.)

Gdybym miał 15 lat, to może takie coś by mnie bawiło, no ale nie mam, więc dla mnie te wszystkie społecznościowe dodatki mogłyby nie istnieć. W jedynce nie miałem już do nich dostępu, bo serwery zostaly wylączone i w ogóle mi to nie przeszkadzało.

Wymuszanie na graczu używania samochodów, których może nawet nie chcieć i nie lubić, to też nie jest szczyt jakościowego dizajnu, ale jak coś takiego lubisz, to od tego masz m.in. playliste festiwalową

Jakie znowu wymuszanie xD
Masz określone wymagania, w których musisz się zmieścić, ale nie musisz jechać tylko jednym konkretnym samochodem. Poza tym testowanie róznych samochodow i ściganie się wieloma z nich to jest esencja gier wyścigowych. Problem jest tylko taki, że najnowsze Forze robią wszystko, aby gracz olał 95% z nich, bo już na starcie rozdają za nic najlepsze samochody.

3. Znowu kłamiesz, w FH5, żeby wyścig był w pełni zaliczony, musisz ukończyć go na pierwszym miejscu.

Co z tego, skoro gra uznaje wyscigi za zaliczony jeśli zdobędziesz 3 miejsce. Nie ma to kompetnie żadnego znaczenia, czy go wygrasz, czy nie.

Opisujesz TCM i FH1, gdzie wystarczą 3cie miejsca, albo obniżenie poziomu trudności do minimum

To zabawne, że zarzucasz mi kłamstwo samemu kłamiąc. Dla twojej wiadomości w FH1 wszystkie wyścigi musiały być wygrane. Drugie miejsce nie daje nic poza punktami festiwalu.

4. Już ci wyjaśniłem, że ta sama "jakościowa" zawartość jest w FH5, tylko niekoniecznie dla każuali, którzy masową przechodzą gry byleby tylko w coś nowego grać

Weź sie najpierw dowiedz, kim jest każual zanim zaczniesz kogos tak nazywać. To są właśnie tacy luzie jak ty, którzy grają w to, co jest popularne bez jakiejkolwiek refleksji.

Co do tej mitycznej jakości FH5, to poza modelem jazdy niezmienionym od jedynki kompletnie jej nie czuć. Pomijam już fakt, że to po prostu FH4 przeniesiona z wysp brytyjskich do Meksyku. Te gry dosłownie niczym się od siebie nie różnią i wynudzają tak samo szybko.

FH5 to dosłownie FH1, po dekadzie ewolucją, z milionem nowych, wartościowych funkcji, trybów etc.

Nope. To są całkowicie inne gry, które dzielą jedynie ten sam model jazdy.

5. Kolejne kłamstwa, FH5 przechodzi się rozwijając wszystkie festiwale na maksa, a to można robić dosłownie na milion sposobów, nie związanych nawet z wyścigami na mapie (patrz na funkcje, które wymieniłem)

Mówisz o tych festiwalach, które pzrechodzą się same, bo wystarczy po prostu dojechać do mety? xD

I nie, trybu rywali nie ma w FH1, sam chyba nie grałeś w nowsze części, jeśli nie wiesz co to jest

Grałem, ale obie wynudziły mnie dosyć szybko.

Tuning w FH1 w ogóle nie istnieje, a nawet podstawowe ulepszenia nie mają nawet połowy opcji z FH5, łącznie z ubogą personalizacją wyglądu

Podstawowe ulepszenia samochodów to praktycznie kropka w kropkę to samo od jedynki. Z kolei wygląd samochodu to sprawa drugorzędna, ale jesli już się tego uczepiłeś, to FH5 nie ma pod tym względem podjazdu do NFS, czy nawet TCM.

Ogólnie powiem tyle, twój krytycyzm wychodzi z tego, że jesteś motywowany wyłącznie zewnętrznie i przez, a nowsze FH są nastawione przede wszystkim na wewnętrzną motywacje

Jak ktoś nie stoi nad tobą z batem i nie napierd4l4, że możesz robić coś tylko w jeden spodób, to ci się nie podoba i tyle XD

No nie, po prostu lubię jak granie ma jakis cel. Jeźdzenie dla samego jeźdżenia w grze mnie nie bawi, bo zamiast tego lepiej wyjść z domu i pojeździć normalnym samochodem. No a jak gra rozdaje za darmo najlepsze samochody na początku gry, to nawet nie ma motywacji, aby ścigać się dla samej kasy w celu kupienia najlepszego samochodu.

W FH1 pzrez całą grę zbierałem kasę, aby na sam koniec kupić sobie Bugatti Vayron Super Sport, które jest zdecydowanie najszybsze z całej gry i przejechać nim kilka wyścigow. To dało mi znacznie więcej frajdy, niż takie wylosowane Ferrari na początku gry w FH4, czy FH5. To tak jakby na starcie action RPG dopakować postać na kodach i przejść tak całą grę. Niby można, bo nadal pozostaje fabuła, ale wtedy umyka cała frajda z budowania coraz silniejszej postaci. Za dzieciaka takie granie mnie bawiło, ale teraz nie widzę w tym żadnego sensu.

19.09.2023 23:10
2.19
zanonimizowany1390111
2
Legionista

Ognisty Cieniostwór

Gdybym miał 15 lat, to może takie coś by mnie bawiło, no ale nie mam, więc dla mnie te wszystkie społecznościowe dodatki mogłyby nie istnieć. W jedynce nie miałem już do nich dostępu, bo serwery zostaly wylączone i w ogóle mi to nie przeszkadzało.

Boże, ale ty jesteś żałosny z tymi swoimi obelgami - Super7 to jest dosłownie Bucket List z pierwszej FH, ale tworzony przez graczy, EventLab z kolei zwiększa replayability do maksimum, bo możesz tworzyć trasy niczym z Trackmanii i wiele innych rzeczy

Ba, zawody w twoim ukochanym TCM są zrobione niczym w EventLab lol

Nazywasz FH przehajpowanymi, a potem masz czelność oceniać skrawek ich zawartości wyłącznie przez swoją subiektywność - to jest po prostu żałosne

Jakie znowu wymuszanie xD
Masz określone wymagania, w których musisz się zmieścić, ale nie musisz jechać tylko jednym konkretnym samochodem. Poza tym testowanie róznych samochodow i ściganie się wieloma z nich to jest esencja gier wyścigowych. Problem jest tylko taki, że najnowsze Forze robią wszystko, aby gracz olał 95% z nich, bo już na starcie rozdają za nic najlepsze samochody.

Za to musisz to robić w TCM:)

Ogólnie to znowu pudło - nie dostaniesz meta samochodów od ręki w FH, nie spełnisz wymagań playlist festiwalowych i innych funkcji gry "najlepszymi samochodami", każde auto można ulepszyć tak, żeby było "najlepsze"

Do tego osoba początkująca niekoniecznie sobie poradzi z najszybszymi samochodami, w szczególności z wyłączonymi, wszystkimi asystami - trudność i progres automatycznie dostowują do skilla gracza, dosyć sprytny system ogólnie

Co z tego, skoro gra uznaje wyscigi za zaliczony jeśli zdobędziesz 3 miejsce. Nie ma to kompetnie żadnego znaczenia, czy go wygrasz, czy nie.

Uznaje jeśli po prostu dojedziesz na metę, ale nie dostaniesz fistaszka na mapie, jeśli nie zdobędziesz pierwszego miejsca, nie wspominając o nagrodzie w postaci Loli Grupy C - rzadkiego i drogiego samochodu w grze i w realu

Tak poza tym, czym to się różni od FH1 gdzie możesz po prostu włączyć wszystkie asysty i zmniejszyć trudność do minimum ? Ta progresja dotyczy równie bardzo trudności, co także szybkości samochodów, a tylko to drugie jest w FH1

Weź sie najpierw dowiedz, kim jest każual zanim zaczniesz kogos tak nazywać. To są właśnie tacy luzie jak ty, którzy grają w to, co jest popularne bez jakiejkolwiek refleksji.

Weź nie pi3rd0l człowieku, bo w tej kłótni, ani razu nie zastanowiłeś się dlaczego nowsze FH są tak popularne i zamiast tego próbujesz wciskać wszem i wobec, że twój whooy upośledzony styl grania to jedyny słuszny, jak można być tak ograniczonym ?

Co do tej mitycznej jakości FH5, to poza modelem jazdy niezmienionym od jedynki kompletnie jej nie czuć. Pomijam już fakt, że to po prostu FH4 przeniesiona z wysp brytyjskich do Meksyku. Te gry dosłownie niczym się od siebie nie różnią i wynudzają tak samo szybko.

Nie wcale, ogromny postęp w grafice i udźwiękowieniu, brak barier, bardzo zniszczalne otoczenie, dynamiczna i różnorodna pogoda dodatkowo zależna od miejsca na mapie, lepsza symulacja uszkodzeń i zużycia opon dla hardkorów, pory roku, zwięrzęta, pełny coop od początku, do końca, forzavista, multum funkcji gameplayowych itd.

Ba, postęp techniczny i gameplayowy dokonał się nawet pomiędzy FH4, ale tylko na tyle, na ile stary silnik pozwalał, ale nie będę się produkował dla twojego ignoranckiego, każualowego assa lol

Podstawowe ulepszenia samochodów to praktycznie kropka w kropkę to samo od jedynki. Z kolei wygląd samochodu to sprawa drugorzędna, ale jesli już się tego uczepiłeś, to FH5 nie ma pod tym względem podjazdu do NFS, czy nawet TCM.

Nie, nie są identyczne - dyferencjały, skrzynie biegów, nowe mieszanki opon itd. robią sporą różnicę, nie wspominając, że całkowity brak tuningu bardzo dużo odejmuje w wolności twórczej FH1 lol

I tak, wiem, sam o tej personalizacji wspomniałem

Ogólnie to powiem tyle, FH5 jest długożytną grą o kolekcjonowaniu i bawieniu się samochodami na milion sposobów, to sandbox, niczym symulatory, w których też nie ma normalnych kampanii, bo wystarczy głębia mechaniczna

Ty chcesz po prostu grę wyścigową, którą skończysz, a potem zapomnisz i rozumiem to podejście, ale nie jest nawet bliskie obiektywnemu spojrzeniu na FH5

20.09.2023 20:42
Ognisty Cieniostwór
2.20
1
Ognisty Cieniostwór
42
Senator

XO909
Zabawne jest to jakie wnioski wyciągasz na podstawie tego, co piszę. Co jest żałosnego w tym, że nie łykam jak pelikan wszystkiego, co gra oferuje i nie potrzebuję do zabawy jakiś społecznościowych pierdół? Ja chcę się po prostu ścigać i w dupie mam to, że mogę sobie projektować tor, czy robić cokolwiek innego poza ściganiem.

Nazywasz FH przehajpowanymi, a potem masz czelność oceniać skrawek ich zawartości wyłącznie przez swoją subiektywność - to jest po prostu żałosne

Nie ma obiektywnych opinii geniuszu.

Ogólnie to znowu pudło - nie dostaniesz meta samochodów od ręki w FH, nie spełnisz wymagań playlist festiwalowych i innych funkcji gry "najlepszymi samochodami", każde auto można ulepszyć tak, żeby było "najlepsze"

No nie. Jak ulepszysz na maksa początkowy samochód i jeden z najlepszych, to ten drugi bedzie od niego dużo lepszy. Bardzo dobrze to widać w FH1, gdzie dopakowane Bugatti Veyron Super Sport zostawia daleko w tyle wszystkie inne samochody.

Do tego osoba początkująca niekoniecznie sobie poradzi z najszybszymi samochodami, w szczególności z wyłączonymi, wszystkimi asystami - trudność i progres automatycznie dostowują do skilla gracza, dosyć sprytny system ogólnie

Absurdalna teza, bo początkujący raczej nie zaczynają gry z wyłączonymi asystami. Raczej grają na zalecanych ustawieniach, przy których gra jest banalna.

Tak poza tym, czym to się różni od FH1 gdzie możesz po prostu włączyć wszystkie asysty i zmniejszyć trudność do minimum ? Ta progresja dotyczy równie bardzo trudności, co także szybkości samochodów, a tylko to drugie jest w FH1

A co mnie to obchodzi, że można sobie obniżyć poziom trudności lub włączyć wszystkie asysty. Ja tak nie gram. Zawsze gram na najwyższym możliwym, na którym gra nie jest banalna i wymaga czegoś od gracza, ale jednocześnie nie jest frustrująca. W każdej grze wygląda to inaczej, ale nigdy nie schodzę poniżej normalnego poziomu z minimalną liczbą asyst. Np. w Forzę zazwyczaj gram na średnim bez asyst (choć na trudnym też daje radę wygrywać), a w Grid Legends na expercie, bo nawet trudny jest za prosty. Gra grze nierówna.

Weź nie pi3rd0l człowieku, bo w tej kłótni, ani razu nie zastanowiłeś się dlaczego nowsze FH są tak popularne i zamiast tego próbujesz wciskać wszem i wobec, że twój whooy upośledzony styl grania to jedyny słuszny, jak można być tak ograniczonym ?

Ograniczony to jesteś ty, bo nie możesz znieść tego, że ktoś może mieć inne zdanie na temat twojej ukochanej gierki. Poza tym, po czym wnioskujesz, że mój styl grania jest upośledzony? Od kiedy to w Forzę Horizon (i jakąkolwiek inną grę) można grać w jedyny słuszny sposób? Przecież każdy ma swój indywidualny styl. To yak jakby czepiać się gracza w Fifę, że woli grę defensywną i ataki z kontry od ataku pozycyjnego xD

Nie wcale, ogromny postęp w grafice i udźwiękowieniu, brak barier, bardzo zniszczalne otoczenie, dynamiczna i różnorodna pogoda dodatkowo zależna od miejsca na mapie, lepsza symulacja uszkodzeń i zużycia opon dla hardkorów, pory roku, zwięrzęta, pełny coop od początku, do końca, forzavista, multum funkcji gameplayowych itd.

Te gry dzieli tyle czasu i części serii, że dziwne by było gdyby jej w jakimś stopniu nie rozbudowali. Niemniej nie są to na tyle duże zmiany, żeby nie twierdzić, że nie rozwija się tak szybko jakby mogła. To już nawet w Fifie z roku na rok jest więcej zmian w gameplayu niż między FH4, a FH5.

Ogólnie to powiem tyle, FH5 jest długożytną grą o kolekcjonowaniu i bawieniu się samochodami na milion sposobów, to sandbox, niczym symulatory, w których też nie ma normalnych kampanii, bo wystarczy głębia mechaniczna

Ty chcesz po prostu grę wyścigową, którą skończysz, a potem zapomnisz i rozumiem to podejście, ale nie jest nawet bliskie obiektywnemu spojrzeniu na FH5

No nie chcę spędzić pół życia w jednej grze, więc co w tym dziwnego? Ogólnie to nie lubię gier usług i nie kręci mnie wykonywanie tych wszystkich tymczasowych aktywności dostępnych przez jakiś czas i nie ma tu znaczenia gatunek ani marka. Poza tym lubię też stare gry i często zamiast grać w jakieś nowości wolę odpalić jakiegoś klasyka, więc tym bardziej nie widzę sensu w kolekcjonowaniu wszystkich samochodów w każdej kolejnej Forzy, czy innej grze tego typu.

16.09.2023 12:03
Cyprian_(Nie)Przyjaciel
3
odpowiedz
14 odpowiedzi
Cyprian_(Nie)Przyjaciel
9
Legionista

"Gdyby połączyć fizykę z FH5 z klimatem, kreatywnością i różnorodnością, którymi odznacza się The Crew Motorfest, mielibyśmy fenomenalne sandboksowe wyścigi. A tak jedna gra jest świetna i może dalej rozpierać się na tronie, a druga, choć bardzo dobra, zostawia słony posmak niewykorzystanego potencjału"

XDDDD Od kiedy Forza na tronie jest? zwłaszcza 5? 5 to najgorsza, najnudniejsza odsłona wprowadzajaca tyle innowacji wzgledem 4 ze nie trzeba miec rąk by tego liczyć
(bo ich nie ma)

ta gra jest bardziej nadmuhana i nahypowana przez dziennikarzy czy community niżeli NFSMW 2005

16.09.2023 12:11
Fessin5
3.1
1
Fessin5
2
Junior

Rel

16.09.2023 12:11
3.2
1
GreedFire
31
Centurion

Faktycznie klupiłem 5 tylko dlatego, że były w końcu dźwięki aut a nie odkurzacza no i grafika. Pograłem na L4 2 miesięcznym i tylko dlatego. Po tym okresie gra stała się tak strasznie nudna, że odechciało mi się nawet dla funu w niej jeździć autami.

16.09.2023 12:19
Mr. JaQb
📄
3.3
2
Mr. JaQb
110
Legend

Od kiedy Forza na tronie jest?

Od premiery FH1

zwłaszcza 5? 5 to najgorsza, najnudniejsza odsłona wprowadzajaca tyle innowacji wzgledem 4 ze nie trzeba miec rąk by tego liczyć

Nie trzeba wielu innowacji, gdy jedyną konkurencją jest poprzednia odsłona

16.09.2023 12:26
Cyprian_(Nie)Przyjaciel
3.4
Cyprian_(Nie)Przyjaciel
9
Legionista

kolego, najlepsza forza byla 3, i faktycznie
to moze byc juz walka o tron

a i Nie trzeba wielu innowacji, gdy jedyną konkurencją jest poprzednia odsłona
xDDD to zes dowalil, to jakby ciagle tego samego kotleta odsmazac, by wyciagac od dzieci kase za dlc i premki (ktore i tak nie daja dlc)
tak właściwie 4 tez odsmazyla kotleta od 3, ale cos od siebie dodala

16.09.2023 12:30
Cyprian_(Nie)Przyjaciel
3.5
Cyprian_(Nie)Przyjaciel
9
Legionista

nie rozumiem, czemu tak duzo osob broni FH5

Modele z czasów FM1, Monotonność, brak innowacji, nudne playlisty by wbic nowe auto, brak progresu i ekonomii, a to dopiero wieszchołek góry lodowej problemów

16.09.2023 17:23
3.6
1
zanonimizowany1390111
2
Legionista

Cyprian_(Nie)Przyjaciel

Spinanie się o mniej, niż 10% listy samochodów mającej stare modele, szcególnie, że TCM robi to samo, to przesada

Monotonność to tym bardziej dziwne oskarżenie, bo nie było nigdy wcześniej gry wyścigowej tego typu, z taką różnorodnością zawartości lol

17.09.2023 10:58
Cyprian_(Nie)Przyjaciel
3.7
Cyprian_(Nie)Przyjaciel
9
Legionista

XO909

Jakie mniej niz 10% xDDD
W FORZIE COO DRUGI MODEL JEST WZIETY Z POPRZEDNICH GIER
jest to patologiczne zachowanie twórców i w mojej opinii, takiego recyklingu powinni zaprzestać
jesli chodzi o TCM, no to i tak oni je lekko refreshują
a Forza?? no nic, model z gry na gre bez edycji

a co do drugiego fakt nie było...po czasie forzy horizon 3

post wyedytowany przez Cyprian_(Nie)Przyjaciel 2023-09-17 11:00:08
17.09.2023 11:04
Cyprian_(Nie)Przyjaciel
3.8
Cyprian_(Nie)Przyjaciel
9
Legionista
Image

pozatym
xD

17.09.2023 19:32
3.9
zanonimizowany1390111
2
Legionista

Cyprian_(Nie)Przyjaciel

Weź zjedz snickersa i nie pi3rd0l lol

17.09.2023 23:53
Ognisty Cieniostwór
3.10
Ognisty Cieniostwór
42
Senator

Forza Horizon 5 to poza grafiką i liczbą samochodów totalny regres względem jedynki. AI jest jeszce głupsze, bo robi wszystko aby gracz wygrał każdy wyścig. Gra rozdaje najlepsze samochody za nic na samym początku gry, przez co nie ma jakiegokolwiek poczucia progresu. Nie stawia też zadnych wymagań od gracza, bo nawet nie trzeba wygrywać wyścigów, żeby przejść praktycznie całę gre. Efekt tego jest taki, że po kilku godzinach nie ma jakiejkolwiek motywacji do gry.

Forza Horizon na tronie była tylko na początku. Poźniej było już tylko odcinanie kuponów i stopniowe pogarszanie serii. Chyba nigdy wcześniej nie grałem w tak przehajpowaną ścigałkę jak FH4 i FH5.

post wyedytowany przez Ognisty Cieniostwór 2023-09-17 23:59:44
18.09.2023 08:33
3.11
zanonimizowany1390111
2
Legionista

Ognisty Cieniostwór

Człowieku pi3rd0lisz, ludzie od początku premiery FH5 narzekali, że poziom trudności jest nierówny, a jedne wyścigi są bardzo łatwe, podczas gdy inne są whooy trudne, na tych samych ustawieniach AI, czego sam wielokrotnie doświadczyłem

Gdyby FH nie było na tronie, to TCM nie byłoby jego bezczelnym plagiatem, gdzie jedna piosenka jest nawet podebrana, z soundtracku FH5 XDDD

post wyedytowany przez zanonimizowany1390111 2023-09-18 08:34:49
18.09.2023 14:54
Ognisty Cieniostwór
😂
3.12
Ognisty Cieniostwór
42
Senator

XO909
Gdyby FH nie było na tronie, to TCM nie byłoby jego bezczelnym plagiatem, gdzie jedna piosenka jest nawet podebrana, z soundtracku FH5 XDDD

Nie wiedziałem, że tylko forza może mieć wyścigi w otwartym świecie xDD

A tak poza tym, to wiesz, że w jedynce był utwór z dużo starszej Fify Street 2? Niezłe samozaoranie.

19.09.2023 07:49
3.13
zanonimizowany1390111
2
Legionista

Ognisty Cieniostwór

Nie, bo to wcale nie jest cała estetyka i koncept wzięty z Forzy XD

Jedynka miała tylko popularne utwory, a tutaj masz nonameów głównie, więc nie pi3rd0l

19.09.2023 13:51
Ognisty Cieniostwór
😂
3.14
Ognisty Cieniostwór
42
Senator

XO909
Idź w takim razie pozwij wszystkich w Ubisofcie za plagiat. Nie zapomnij przy tym pozwać każdej innej gry, która była wzorowana na konkurencji xD

A no i dorzuć do tego pozwy za wykorzystanie licencjonowanych utworów, które były obecne w innych grach.

16.09.2023 12:23
4
odpowiedz
bolek2018
79
Generał

TC Motorfest wart jest 20 PLN nie więcej tyle co TC2 za które tyle dałem w sklepie z kluczami...

16.09.2023 12:26
Cyprian_(Nie)Przyjaciel
5
odpowiedz
Cyprian_(Nie)Przyjaciel
9
Legionista


post wyedytowany przez Cyprian_(Nie)Przyjaciel 2023-09-16 12:26:42
16.09.2023 12:52
Herr Pietrus
6
odpowiedz
3 odpowiedzi
Herr Pietrus
230
Ficyt

Swoją drogą, to cholernie smutne, ze nawet Draug się sprzedał.

FF jest do dudy, ale da się fajnie grać na kierownicy.
Auta nieprzewidywalne, jeżdżą wbrew charakterystyce, ale model lepszy od The Crew 1 I 2 (Podczas gdy w jedynce był tak samo pływający i z uslizgsmi, ale jednak o niebo mniej gumowy i o wiele bardziej responsywny!)

Ogólnie słabe AI nudne wyścigi, słabe lusterka, upierdliwości techniczne, nacisk na MTX, budowanie FOMO, ALE FAJNA GRA, MORDECZKO!

Szkoda strzępić ryja, jedyny plus, że między wierszami jest jakakolwiek krytyka, a nie 10/10

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2023-09-16 12:55:53
16.09.2023 16:58
Draugnimir
😉
6.1
2
Draugnimir
137
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Niestety, nie przeczytałeś ze zrozumieniem :)

Z kontrolowaniem lekkich poślizgów na kierownicy nie ma problemów, a ponieważ samochody zazwyczaj są dość mocno przyklejone do asfaltu, to mordęga zaczyna się dopiero, gdy bierzesz udział w zawodach off-roadowych albo driftowych. Forza Horizon 4 była niewiele lepsza pod tym względem.

model lepszy od The Crew 1 I 2
Gdzie niby odwoływałem się do The Crew 1? Modele jazdy w "jedynce" i Motorfeście są porównywalne. Ten pierwszy może i był bardziej przewidywalny, ale na kierownicy trochę przyjemniej gra mi się w TCM - mimo wszystko.

Ogólnie słabe AI nudne wyścigi, słabe lusterka, upierdliwości techniczne, nacisk na MTX, budowanie FOMO, ALE FAJNA GRA, MORDECZKO!
Forza Horizon 5 też ma słabe AI, nudne wyścigi, upierdliwości techniczne i budowanie FOMO - a nadal jest fajną grą. W sandboksowych wyścigach jest więcej kryteriów do wzięcia pod uwagę.

I jak mam opinię inną niż Twoja, to od razu "sprzedał się"? :D

16.09.2023 19:38
Herr Pietrus
6.2
Herr Pietrus
230
Ficyt

OK , czyli w dwójce było jeszcze gorzej? Grałem jednak chwilę w betę, teraz sobie przypominam, i IMHO na pewno nie było takiej kupy jak tutaj.
No ale co kto lubi. Łodzie w dwójce były fajne...

Ot, fenomen naszych czasów, gra o ściganiu ma słaby model jazdy, słabe AI, nudne wyścigi, upierdliwości techniczne, ale nadal może być fajna! Nie wiem, co tam zostąło do oceny - grafika? I pozytywny efekt FOMO? Pewno tak... :P

Dla mnie słabości tej gry (jak i FH - to takie samo marne arcade) są ewidentne, a pozytywne - i to bardzo pozytywne - oceny niezrozumiałe. Więc tak, pierwsza myśl jest jaka jest, patrząc na cały rynek i to, co się na nim dzieje. Ale wiem, za tym uznaniem stoją miliony mu... graczy, więc już się nie czepiam. :)

Może TDU okaże się dobrą grą arcade.

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2023-09-16 19:42:11
16.09.2023 20:08
Draugnimir
6.3
1
Draugnimir
137
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

OK , czyli w dwójce było jeszcze gorzej? Grałem jednak chwilę w betę, teraz sobie przypominam, i IMHO na pewno nie było takiej kupy jak tutaj.
The Crew 2 miało okropny model jazdy - nie tylko skrajnie "arkadowy", ale w dodatku kompletnie pozbawiony polotu i niestawiający żadnego wyzwania. Pierwsza refleksja, która mi się narzuciła po zagraniu w Motorfest, brzmiała: "wow, tutaj trzeba hamować przed zakrętami!". Projekt tras też nie jest tu bez znaczenia. Tym niemniej fizyka w TC2 może miała pewną przewagę w przewidywalności ;)

16.09.2023 12:58
7
2
odpowiedz
noobmer
48
Generał

Nadal mam nadzieje że WRC bedzie dobre, obawiam sie ze bedzie duzo passów z dodatkowymi torami/autami ale imo bedzie nadal poziom fajnego Dirt Rally 2.0 (cóż zobaczymy po premierze)

post wyedytowany przez noobmer 2023-09-16 12:58:30
16.09.2023 13:19
8
1
odpowiedz
Piotrek.K
203
... broken ...

Zastanawiająca wobec tego rogu obfitości staje się kwestia ceny EA Sports WRC. Czyżby Electronic Arts nie miało wiary w ten projekt, ustalając jego koszt na o 20 dolarów niższy niż w przypadku F1?

Cena zwiazana jest najprawdopodobniej z umowami licencyjnymi z marka WRC. Dokladnie tak damo jak w przypadku gier od KTRacing

16.09.2023 13:21
Herr Pietrus
9
odpowiedz
1 odpowiedź
Herr Pietrus
230
Ficyt

Acha, bardzo smuci kiepski wynik Ride 5, czyżby czwórka była zbyt dobra? A może to wina zerowego marketingu? Tak czy inaczej dla mnie must have, bo zatrzymałem sie na trójce

16.09.2023 14:20
Cyprian_(Nie)Przyjaciel
👍
9.1
Cyprian_(Nie)Przyjaciel
9
Legionista

mogę z czystym sercem polecić Ride 5, juz 20h gry i naprawde super

16.09.2023 15:49
Cziczaki
10
odpowiedz
Cziczaki
190
Renifer

Overpass 2 dobrze zrobiła zmiana silnika, gdyby ta trasa była w pierwszej części, była by w ogóle nie przejezdna.

16.09.2023 21:47
11
odpowiedz
Wolfier
40
Centurion

No, myślałem, że dalej będziesz wychwalał Motorfest, ale całe szczęście był to jednorazowy wybryk, który powstał "przy współpracy" z Ubisoftem.
A w Codemasters przestałem wierzyć. Już dawno zamienili się w maszynkę pokroju EA Sports od zarabiania pieniędzy na samochodówkach. Dlatego idealnie do EA pasują.

17.09.2023 11:19
12
odpowiedz
radek1982
26
Konsul

co do forzy horizon to widziałem już cheaterskie traski do farmienia expa na autach na tej wyspie przez można dalej glitchować super well spiny.

17.09.2023 14:02
leaven
13
odpowiedz
3 odpowiedzi
leaven
145
Konsul

Dlaczego w przeglądzie nie ma nic o TDU? Na Steamie od ponad dwóch lat mam zapisane "dostępne wkrótce" i nic.

17.09.2023 15:01
13.1
kubsts
10
Konsul

Ciężko wejść na ich stronę/Twittera żeby zobaczyć że nic nowego praktycznie wartego uwagi nie ma od czasu ostatniej publikacji Draugra, co?

Ciężko używać google?

post wyedytowany przez kubsts 2023-09-17 15:01:58
17.09.2023 15:07
Herr Pietrus
13.2
Herr Pietrus
230
Ficyt

Bo praktycznie nic nowego nie wiadomo, ale o pokazie miesiąc czy dwa temu było sporo :)

17.09.2023 15:28
Draugnimir
13.3
Draugnimir
137
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Ostatnie wieści o TDU Solar Crown są relatywnie świeże, sprzed 16 dni - przytaczałem je w poprzednim przeglądzie i osobnej wiadomości :)
https://www.gry-online.pl/newsroom/tdu-solar-crown-na-gameplayu-z-alfa-romeo-pelnym-immersji/z926665

17.09.2023 15:39
John_Wild
😊
14
odpowiedz
2 odpowiedzi
John_Wild
40
Okropnie_Wściekły_Dzik

Grałem w The Crew i było fajnie(dwójkę odpuściłem). Kiedy premiera Motorfest?

17.09.2023 18:19
Draugnimir
14.1
Draugnimir
137
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Kiedy premiera Motorfest?
Była w czwartek ;)

18.09.2023 12:23
John_Wild
😊
14.2
John_Wild
40
Okropnie_Wściekły_Dzik

O masz. Mogłem doczytać a nie zadawać durne pytania :)

post wyedytowany przez John_Wild 2023-09-18 12:24:53
18.09.2023 10:11
dj_sasek
15
odpowiedz
dj_sasek
160
Freelancer

Wygląda na to, że EA Sports WRC będzie miało season passa, przy zamówieniu przedpremierowym jest info o 5x VIP Season Pass. Zakładam, że to dodatkowa zawartość rozbudowująca grę. Nie mniej jednak cena faktycznie niska.

02.12.2023 11:44
😃
16
odpowiedz
diamondf
19
Centurion

super i fajnie wszystko pieknie opisane ale ja wole połaczyc gre the crew motorfest x nfs hp 2020 to by ło byc cos epickiego naprawde ograniczenia w predkosci musza byc nie lubie predkosc kóótra przekracza 500 kmh wiec tunig wizualny bym zostawił a mechaniczny usunał

02.12.2023 11:44
😈
17
odpowiedz
diamondf
19
Centurion

reszta gier nie interesuje sa nudne jak flaki z olejem

Wiadomość Mocne wejście TC Motorfest, objawienie WRC, rehabilitacja Forzy Motorsport - Motoprzegląd Drauga