Prasa grała w Marvel's Spider-Man 2, więcej gameplayu trafiło do sieci
Podejrzewam, że to będzie jedna z pierwszych gier, gdzie ray tracing będzie całkowicie niezbędny do działanie i nie da się wyłączyć.
Gra będzie działać w 30, 40 lub 60 klatkach na sekundę. To od nas zależy, którą wartość wybierzemy. Co jednak najciekawsze, niezależnie od wybranego trybu zawsze włączony będzie ray tracing.
To musiało się nastąpić później czy prędzej podobnie jak stare gry uzależnione od karty Voodoo 3Dfx (jeśli ktoś pamięta, jak to wyglądało, ten wie).
Nie dziwię się. Tworzenie "ręczne" światło i cienie wymaga więcej pracy i ... pieniędzy, więc tworzenie gry oparte tylko na ray tracing zaoszczędzi trochę czasu. Ta rozwiązanie ma swoje plusy. Jeśli Spider-Man 2 będzie na PC gdzieś w przyszłość, to niektórzy będą potrzebowali tylko karty RTX i podobne AMD z wsparcie dla RT, bo ray tracing nie da się wyłączyć dla więcej FPS w przeciwieństwie do Spider-Man 1 (ta gra powstał wtedy dla PS4).
Ale to wszystko tylko moje przypuszczenie. Nie wiem, co planowali twórcy Spider-Man 2.
Insomniac Studios to top topów. Aż nie mogę się doczekać co zrobią z Wolverinem :)
To pytanie retoryczne? Gry-online to wersja elektroniczna szmatławca jakim kiedyś był PSX Fan. Nie mają własnego zdania i biorą tematy w 90% z reddit (quality gaming albo neogaf).
Ten RT w większości gier to farmazon i zwykły slogan reklamowy nic więcej.
Co do samej gry to moim zdaniem zdecydowanie za dużo tutaj strzałek, wspomagaczy, świecidełek na mapie (które pokazują co mamy zrobić), spowolnień podczas walki co przeistacza się scenkę nad którą nie mamy kontroli podczas walki itp.
Wszystko fajnie....tylko po co to całe latanie,kompletnie to nie pasuje.
Rozumiem,że chcą marketingowi chwalić PS5 jak to szybko nie wczytuję mapy, ale ta lotopałanka jest bez sensu. Ani to fizycznie racjonalne,nagle wciskasz jeden przycisk i lecisz bez kimś,ani immersyjne i marginalizuje ikoniczne używanie sieci.
Ok ok zaraz ktoś powie, że można tego nie używać...ale na załączonym 1 od dołu gameplayu widać, że w 1 z misji używać latania żeby nadążyć za przeciwnikiem.
"(...) Ani to fizycznie racjonalne,nagle wciskasz jeden przycisk i lecisz bez kimś (...)"
Chłopie, to jest superbohater, nie oczekuj realizmu...????
Dobrze, że bujanie się na pajeczej sieci 100m nad ziemią jest fizycznie racjonalne xD
Ok może i latanie z pomocą sieci nie jest racjonalne, ale na pewno nie tak bardzo jak spłycające rozgrywkę do trzymania jednego przycisku latania. Chodzi mi też o to, że ok wymyślili nową mechanikę fajnie, ale na potrzeby tego muszą dodawać kolejne kolorowe drony i wiry powietrzne itp. Szkoda żeby gra, która już jest strasznie na tych filmikach przekoloryzowana jeśli chodzi o HUD miała tego jeszcze więcej... wiem wiem taka moda, pokolenie itp., ale sorry mi to po prostu przeszkadza w nowych grach, gdzie jest tego coraz więcej, każdy lubi swoje- to tak na marginesie, żeby nie rozpoczynać niepotrzebnej dyskusji co jest "fee", a co nie...
Ale tysiące innych elementów w komiksach które wypadają lepiej niż to latanie też było ale jakoś tego nie dodali. Szkoda, że mamy czasy tęczy, kiczu, tandety i poprawności politycznej bo gdyby nie to, to może dostalibyśmy pająka w stylu tej gry https://www.gry-online.pl/gry/the-punisher/z179a#pc pod względem klimatu i powagi ale w skali AAA.
Ok ok, spójrz za to tutaj
https://www.cbr.com/what-purpose-did-spider-mans-underarm-webbing-serve/
Oryginalny Peter Parker I jego skrzydła to była tylko dekoracja, na przestrzeni lat się zmieniała, dopiero kolejne wersje Pająka jak Ben Riley faktycznie ich używały do latania.... więc sorry ale koniec końców, jeśli gramy P. Parkerem to wcale nie jest to wierne komiksom.
Tak czy siak, dzięki za link
Też mi póki co te skrzydła kompletnie nie leżą. Teraz to bardziej batman jak spiderman.
Jedynka mnie tak wynudziła że do dzisiaj nie wróciłem...
Widzę że priorytety mają jasne, ładna mapeczka, śliczna graficzka, ale żeby świat wypełnić fajnymi aktywnościami to już po co.
Pora dnia dalej zależna od głównej lini fabularnej, czy weszli w końcu w standardy z lat 90 i czas zmienia się dynamicznie?
Platyna wbita w obu poprzednich grach z pająkami i szykuję się na kolejną. Można policzyć na palcach jednej ręki gry, które dają tyle frajdy z samego podróżowania po mieście.
Mam nadzieję, że faktycznie coś zrobili z tą walką, bo w jedynce w końcu stawała się monotonna. Zwłaszcza jak się okazało, że w zalewie przeciwników najskuteczniejszą taktyką i tak jest kombinacja zwykłych ciosów i uniku.
Gra wręcz krzyczy: ''naszym targetem są nastolatkowie''.
A szkoda bo gdyby było doroślej, poważniej to wtedy mogłoby by coś:)
A tak to kolejna ubi gra, no tylko mega popularna bo jest Spider man.. Może nie?:)
Jakoś Batman Arkham dało się zrobić poważniej, mroczniej, ale i z poczuciem humoru.
Wy to chociaż raz czytaliście komiksy ze Spidermanem, że spodziewacie się mroku rodem z Gotham i Asylum?
Może zdarzają się pojedyncze zeszyty/pomniejsze serie, ale ogólnie to klimat pajączka jest dosyć lajtowy.
Wyglada fajnie. Mocno urozmaicili gameplay i graficznie wygląda to zjawiskowo - chyba pierwsza gra dla której warto zacząć rozważać zakup ps5
Kupić dla gierki na parędziesiąt godzin, zapewne dość powtarzalnej jak poprzedniczka, specjalnie konsole za ponad 2k?
Niektórzy kupują kartę graficzną za 5-7k chociaz na takiej za 2k tez mozna przeciez pograc w te same gry..
Na ps5 wyjdzie więcej gier, spiderman jest pierwszą która bardziej mnie interesuje. Na remake SH2 tez czekam
jak widzę grę, której ewidentnym celem było powalać grafiką, a potem dostrzegam znaczek "PS5" to ogarnia mnie pusty śmiech.
clown world