Forza Motorsport na długim gameplayu. Twórcy mają zabawną, ale dość dobrą wymówkę dla ubogiej listy tras
Ok, na premierę nie będzie zbyt dużego wyboru tras. Zdecydowanie minus nowej odsłony.
Ale jeżeli już mają dodawać kolejne i bezpłatnie, to aby dość często, regularnie, systematycznie.
Czyli ponieważ w starych trasach są uproszczenia - ergo zapewne nawierzchnia jest bardziej płaska, stworzona na postawie mniej dokładnego skanu - samochodami buja? Seems legit.
vorimenn - raz na pół roku to chyba OK? :)
Edit - ja wiem, że w teorii mogą tam być jakieś uproszczenia vel uskoki, ale to nie są trasy sprzed 15 lat, pojedyncze miejsca można wyrównać. A uber sim to nie jest, więc nie udawajmy, że musi być jak w realu. W tej grze są także tory zmyślone...
Starych torów się nie dało wykorzystać, ale recycling modeli aut z Forzy Motorsport 4 z Xboxa 360 już nie jest problemem? ;)
https://youtu.be/uU3Bhkzh46U?si=elxg22juOgeyUOmC
Za rok, moze dwa... Gdy gra juz bedzie w miare kompletna.
Draug - tak na szybko bo grałeś. Dla LAIKA - co się zmieniło w grafice gry? Widać wreszcie nextgen? Modele pojazdów są tworzone od nowa? Zniknął problem dysku teksturowego buga na każdej feldze przy predkosciach?
Grafika wygląda zauważalnie lepiej niż poprzednio, głównie za sprawą lepszego oświetlenia i renderowania materiałów oraz bardziej szczegółowego otoczenia torów (zwłaszcza drzew). Dotyczy to również modeli samochodów, mimo że te są przenoszone z poprzednich części - zaawansowany wiek niektórych z nich trochę rzuca się w oczy ;)
Co do felg - nie jestem pewien, o jakim błędzie mowa, ale jeśli chodzi o to, że koła przy pewnej prędkości brzydko się przemieniały (prawie jakby przechodziły z 3D w 2D), to ten efekt niestety nadal jest obecny.
Ja mam nadzieję, że jeśli będę driftował autem to będę widział dym wydostający się z pod tylnich kół i na nawierzchni będą pozostawały ślady opon. Coś czego nie uświadczyłem w nowym GT.
Imo to oni powinni wziąć zrobić wszystkie modele samochodów od nowa, ja wiem że łatwo mówić itd, że to ogrom pracy itd, ale tak jak wyżej adam wspomniał, to jest śmiechu warte że recyklingują auta z gry na X360 XD
rozumiem z XONE gdzie tam sporo modeli od Forzy 5 w górę wygląda nadal na prawde dobrze, ale ku**a z Motorsport 4?? z gry z 2011 roku? XD
Myślałem że razem z porzuceniem starej generacji, to Motorsport będzie pierwszą porządną next-genową ścigałką, która da taki przeskok jaki dał Motorsport 5 i Horizon 2 względem poprzednich odsłon, no ale nie bardzo, pewnie Horizon 6 też będzie znowu tym samym
Chciałbym zobaczyć taką grę jak PGR 5 albo coś, gdzie jeździsz po zamkniętych trasach, które nie są tylko realistycznymi torami, ale też takimi totalnie fikcyjnymi, w PGR to robiło robotę i tęsknię za takimi grami wyścigowymi jak kiedyś, teraz albo wszystko jest kopią TDU albo pseudo simracerem jak GT7, jedynie Grid Legends był mniejszą odskocznią ale niestety słabiutko się sprzedał i obstawiam że pewnie marka zostanie zakopana na lata
Akurat wiem o czym mówi. Jak ktoś próbował przenosić tory z innych gier do np. Assetto Corsy to wie, że przeniesienie 1 do 1 powierzchni toru i poboczy wiąże się z nienaturalnym podskakiwaniem auta na wybojach, wpadaniem pod mapę czy dziurami w bandach i innych obiektach bo fizyka zawieszenia i kolizji jest w tej grze znacznie bardziej skomplikowana niż z gier portowanych. Natomiast nie uważam, że jest to "rocket science" I skoro zwykli modderzy sobie z tym radzą to twórcy z Turn 10 też powinni.