Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Forza Motorsport na długim gameplayu. Twórcy mają zabawną, ale dość dobrą wymówkę dla ubogiej listy tras

12.09.2023 07:35
vorimenn
1
vorimenn
76
Generał

Ok, na premierę nie będzie zbyt dużego wyboru tras. Zdecydowanie minus nowej odsłony.

Ale jeżeli już mają dodawać kolejne i bezpłatnie, to aby dość często, regularnie, systematycznie.

12.09.2023 08:00
Herr Pietrus
2
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

Czyli ponieważ w starych trasach są uproszczenia - ergo zapewne nawierzchnia jest bardziej płaska, stworzona na postawie mniej dokładnego skanu - samochodami buja? Seems legit.

vorimenn - raz na pół roku to chyba OK? :)

Edit - ja wiem, że w teorii mogą tam być jakieś uproszczenia vel uskoki, ale to nie są trasy sprzed 15 lat, pojedyncze miejsca można wyrównać. A uber sim to nie jest, więc nie udawajmy, że musi być jak w realu. W tej grze są także tory zmyślone...

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2023-09-12 08:26:17
12.09.2023 08:14
adam11$13
3
odpowiedz
1 odpowiedź
adam11$13
125
EDGElord
Wideo

Starych torów się nie dało wykorzystać, ale recycling modeli aut z Forzy Motorsport 4 z Xboxa 360 już nie jest problemem? ;)

https://youtu.be/uU3Bhkzh46U?si=elxg22juOgeyUOmC

12.09.2023 08:30
Draugnimir
3.1
Draugnimir
138
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Wystarczył nowy model opon i stare karoserie przestały być dla nich problemem ;)

post wyedytowany przez Draugnimir 2023-09-12 08:30:44
12.09.2023 08:28
😊
4
odpowiedz
zanonimizowany1378531
15
Senator

Za rok, moze dwa... Gdy gra juz bedzie w miare kompletna.

12.09.2023 09:44
5
odpowiedz
1 odpowiedź
kubsts
10
Konsul

Draug - tak na szybko bo grałeś. Dla LAIKA - co się zmieniło w grafice gry? Widać wreszcie nextgen? Modele pojazdów są tworzone od nowa? Zniknął problem dysku teksturowego buga na każdej feldze przy predkosciach?

12.09.2023 16:01
Draugnimir
5.1
Draugnimir
138
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Grafika wygląda zauważalnie lepiej niż poprzednio, głównie za sprawą lepszego oświetlenia i renderowania materiałów oraz bardziej szczegółowego otoczenia torów (zwłaszcza drzew). Dotyczy to również modeli samochodów, mimo że te są przenoszone z poprzednich części - zaawansowany wiek niektórych z nich trochę rzuca się w oczy ;)

Co do felg - nie jestem pewien, o jakim błędzie mowa, ale jeśli chodzi o to, że koła przy pewnej prędkości brzydko się przemieniały (prawie jakby przechodziły z 3D w 2D), to ten efekt niestety nadal jest obecny.

post wyedytowany przez Draugnimir 2023-09-12 16:02:16
12.09.2023 12:25
6
1
odpowiedz
bossix84
73
Konsul

Ja mam nadzieję, że jeśli będę driftował autem to będę widział dym wydostający się z pod tylnich kół i na nawierzchni będą pozostawały ślady opon. Coś czego nie uświadczyłem w nowym GT.

12.09.2023 12:50
BlurekPL
7
odpowiedz
BlurekPL
138
Generał

Imo to oni powinni wziąć zrobić wszystkie modele samochodów od nowa, ja wiem że łatwo mówić itd, że to ogrom pracy itd, ale tak jak wyżej adam wspomniał, to jest śmiechu warte że recyklingują auta z gry na X360 XD

rozumiem z XONE gdzie tam sporo modeli od Forzy 5 w górę wygląda nadal na prawde dobrze, ale ku**a z Motorsport 4?? z gry z 2011 roku? XD

Myślałem że razem z porzuceniem starej generacji, to Motorsport będzie pierwszą porządną next-genową ścigałką, która da taki przeskok jaki dał Motorsport 5 i Horizon 2 względem poprzednich odsłon, no ale nie bardzo, pewnie Horizon 6 też będzie znowu tym samym

Chciałbym zobaczyć taką grę jak PGR 5 albo coś, gdzie jeździsz po zamkniętych trasach, które nie są tylko realistycznymi torami, ale też takimi totalnie fikcyjnymi, w PGR to robiło robotę i tęsknię za takimi grami wyścigowymi jak kiedyś, teraz albo wszystko jest kopią TDU albo pseudo simracerem jak GT7, jedynie Grid Legends był mniejszą odskocznią ale niestety słabiutko się sprzedał i obstawiam że pewnie marka zostanie zakopana na lata

13.09.2023 10:11
dj_sasek
8
2
odpowiedz
dj_sasek
161
Freelancer

Akurat wiem o czym mówi. Jak ktoś próbował przenosić tory z innych gier do np. Assetto Corsy to wie, że przeniesienie 1 do 1 powierzchni toru i poboczy wiąże się z nienaturalnym podskakiwaniem auta na wybojach, wpadaniem pod mapę czy dziurami w bandach i innych obiektach bo fizyka zawieszenia i kolizji jest w tej grze znacznie bardziej skomplikowana niż z gier portowanych. Natomiast nie uważam, że jest to "rocket science" I skoro zwykli modderzy sobie z tym radzą to twórcy z Turn 10 też powinni.

Wiadomość Forza Motorsport na długim gameplayu. Twórcy mają zabawną, ale dość dobrą wymówkę dla ubogiej listy tras