Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Todd Howard zdradził, kiedy Starfield zacznie być przerabiany nie do poznania

11.09.2023 11:36
ereboss
😂
1
1
ereboss
71
Tutejszy troll

Dobrze że Bethesda aktualizuje swoją platformę do modów co kilka lat.

11.09.2023 11:41
xKoweKx [stalker.pl]
2
4
odpowiedz
5 odpowiedzi
xKoweKx [stalker.pl]
143
Stalker

1400 modyfikacji... z czego połowa to reshade, tekstura latarki i ten sam mod na FOV. Dawno takiego śmietnika nie widziałem na nexusie na premierę.

11.09.2023 11:48
2.1
Tasdeadman
52
Generał

Mod na FOV to nawet nie jest mod tylko parametr który w grze jest, ale z tylko sobie znanych powodów, Bethesda nie umieściła manipulatora w opcjach.

11.09.2023 13:28
Szefoxxx
2.2
Szefoxxx
81
Doradca

Niemniej ten śmietnik jest dowodem popularności gry.

11.09.2023 13:49
Link
2.3
Link
18
Generał

Szefoxxx
Nie popularność, tylko podatność na modyfikacji dzięki silnika gry i narzędzie dla graczy. Inne gry są tak samo popularni, a nawet bardziej, ale jakoś nie dostali dużo modów.

Wiedźmin 3 mógłby otrzymać 1000 fanowskie misji i modyfikacji, gdyby otrzymał narzędzie moderskie tak samo co gry Bethesda.

W tej chwili Baldur's Gate 3 cieszy się większy popularność na PC niż Starfield.

Modyfikacji do gry zapewnią gry Bethesda dłuższy żywotność. Można eksperymentować i poszaleć np. spadające lokomotywy w Skyrimie.

Neverwinter Nights 1-2 otrzymał narzędzie dla gracze, czego w efekcie mamy ponad 1000 fanowskie kampanie po angielsku.

post wyedytowany przez Link 2023-09-11 13:53:54
11.09.2023 21:35
2.4
pawel1812
62
Generał

Link
Ciężko byłoby moderom zrobić pełne misje w Wiedźminie, tak by dorównywały tym oryginalnym. Są bariery jak dubbing, motion capture, praca kamery przy cutscenkach na których ta gra bazuje bardzo mocno.
W grach Bethesdy te aspekty nie istnieją, bądź zatrzymały się conajmniej 10lat wstecz. Przez co moderzy są w stanie dobrze to ogarnąć.

Myślę, że UE5 w nowej sadze, może okazać się łatwiejszy do ogarnięcia przez moderów, ale nie pokładałbym w tym dużych nadziei na misje na poziomie gry. No to jest troche poza zasięgiem amatorów. Chociaż UE5 ma sporo narzędzi które ułatwiają wiele z tych rzeczy. Przy czym nie do końca orientuje się, jak to jest z obsługą modów. Bo do Fortnite jest potężne narzędzie do modowanie (chyba żaden inny silnik nie ma narzędzia do modowania w czasie rzeczywistym, że jednocześnie możesz dodawać rzeczy na jednym monitorze i grać w gre na drugim).

12.09.2023 01:08
xKoweKx [stalker.pl]
2.5
xKoweKx [stalker.pl]
143
Stalker

pawel1812 "obsługa" modów w UE to męczarnia bez narzędzi udostępnionych przez twórców.

11.09.2023 12:07
Ksanth
3
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Ksanth
145
Lord Sith

W modach brakuje mi oficjanego wsparcia. Moim zdaniem co jakis czas 5-10 najlepszych najpopularniejszych powinno trafac do gry jako patch, albo funkcjonowac jako 1 paczka. Bo im dalej w las tym wiekszy balagan sie robi.

11.09.2023 14:01
👍
3.1
SirToth
57
Centurion

dobrze gadasz

11.09.2023 21:40
Ragn'or
3.2
Ragn'or
231
MuremZaPolskimMundurem

Pomysł dobry, tylko że taka praktyka pokazałaby jasno jak bardzo Bethesda dała ciała. A do tego to oni się nie chcą przyznać, często odwracając kota ogonem na całkiem słuszne zarzuty.

11.09.2023 12:14
dj_sasek
4
odpowiedz
1 odpowiedź
dj_sasek
160
Freelancer

A może jakieś info kiedy sami twórcy doprowadzą grę do dobrego stanu? Bo co chwila potykam się o jakieś filmiki z bugami w Starfield na YT w proponowanych.

A najpopularniejsze mody na nexusie to te z optymalizacją i łataniem błędów, poprawą UI i tak dalej a nie content.

post wyedytowany przez dj_sasek 2023-09-11 12:15:46
11.09.2023 16:28
rafq4
4.1
rafq4
169
Shadow in the darkness

Prawdopodobnie nie załatają. Po co mają to robić, jak wystarczy dać narzędzia graczom i sami sobie będą dłubać przy grze, zaś Beth bedzie tylko zbierać zielone :P

post wyedytowany przez rafq4 2023-09-11 16:29:34
11.09.2023 13:15
Metaverse
5
odpowiedz
Metaverse
68
Senator

To juz wiem kiedy zagram. To nie bedzie premiera narzędzi moderskich tylko premiera samej gry. Zarowno Skyrim jak i F4 sprawily mi najwieksza przyjemnosc dopiero dzieki modom.

11.09.2023 13:27
Szefoxxx
6
odpowiedz
3 odpowiedzi
Szefoxxx
81
Doradca

Niech lepiej powie kiedy połatają ten niezoptymalizowany szajs.

11.09.2023 16:27
rafq4
6.1
rafq4
169
Shadow in the darkness

Nie połatają. Po to właśnie wypuszczają narzędzia modderskie, by gracze sami sobie dłubali przy grze :P swoją drogą, sprytna zagrywka, bo ludzie i tak się z tego cieszą ;)

11.09.2023 16:36
Szefoxxx
6.2
Szefoxxx
81
Doradca

Ale co sprytne, przecież to są bzdury, żaden mod nie jest w stanie poprawić optymalizacji tak jak oni mogą.

11.09.2023 17:04
rafq4
6.3
rafq4
169
Shadow in the darkness

My to wiemy, bo tak jak mówisz - żaden mod czy modder nie poprawi gry tak dobrze, jak zrobiłby to twórca danej gry. Może jeszcze wydadzą jakieś patche poprawkowe. Gra jest dopiero świezo po premierze. Mam tylko nadzieję, że nie skończy się to tak jak opisałem - leniwym wydaniem narzędzi, by gracze sami sobie poprawiali, a oni tylko będą sałatę zgarniać

11.09.2023 14:18
animatiV
7
odpowiedz
animatiV
96
Generał

Czyli wiemy, ale nie wiemy. No tak, trzeba utrzymać jakiś poziom dziennikarstwa. Osobiście i tak bym kliknął w newsa, ale takimi zagraniami to w oczach potencjalnego zainteresowanego, ten serwis jedynie traci.

11.09.2023 14:49
Selman
8
odpowiedz
1 odpowiedź
Selman
175
Legend

Wolałbym lepsza grę niż te ich mody.

11.09.2023 17:19
8.1
radek1982
26
Konsul

A ja kupiłem bo wiedziałem że będą mody dzięki modom mam statek który norlmanie by nie istaniał bo ma te 85 m a według zasad gry takie coś nie może dodokować ani lądować i jeszcze do tego no base no ship parts cost do tego all weapon mods mogę tworzyć mody typu wybuchające pociski albo hit-man mod albo kill all mod który pozawala wystrzelić jeden pocisk w prużni zabić wysztkich.

post wyedytowany przez radek1982 2023-09-11 17:23:42
Wiadomość Todd Howard zdradził, kiedy Starfield zacznie być przerabiany nie do poznania