Todd Howard zdradził, kiedy Starfield zacznie być przerabiany nie do poznania
1400 modyfikacji... z czego połowa to reshade, tekstura latarki i ten sam mod na FOV. Dawno takiego śmietnika nie widziałem na nexusie na premierę.
Mod na FOV to nawet nie jest mod tylko parametr który w grze jest, ale z tylko sobie znanych powodów, Bethesda nie umieściła manipulatora w opcjach.
Nie popularność, tylko podatność na modyfikacji dzięki silnika gry i narzędzie dla graczy. Inne gry są tak samo popularni, a nawet bardziej, ale jakoś nie dostali dużo modów.
Wiedźmin 3 mógłby otrzymać 1000 fanowskie misji i modyfikacji, gdyby otrzymał narzędzie moderskie tak samo co gry Bethesda.
W tej chwili Baldur's Gate 3 cieszy się większy popularność na PC niż Starfield.
Modyfikacji do gry zapewnią gry Bethesda dłuższy żywotność. Można eksperymentować i poszaleć np. spadające lokomotywy w Skyrimie.
Neverwinter Nights 1-2 otrzymał narzędzie dla gracze, czego w efekcie mamy ponad 1000 fanowskie kampanie po angielsku.
Ciężko byłoby moderom zrobić pełne misje w Wiedźminie, tak by dorównywały tym oryginalnym. Są bariery jak dubbing, motion capture, praca kamery przy cutscenkach na których ta gra bazuje bardzo mocno.
W grach Bethesdy te aspekty nie istnieją, bądź zatrzymały się conajmniej 10lat wstecz. Przez co moderzy są w stanie dobrze to ogarnąć.
Myślę, że UE5 w nowej sadze, może okazać się łatwiejszy do ogarnięcia przez moderów, ale nie pokładałbym w tym dużych nadziei na misje na poziomie gry. No to jest troche poza zasięgiem amatorów. Chociaż UE5 ma sporo narzędzi które ułatwiają wiele z tych rzeczy. Przy czym nie do końca orientuje się, jak to jest z obsługą modów. Bo do Fortnite jest potężne narzędzie do modowanie (chyba żaden inny silnik nie ma narzędzia do modowania w czasie rzeczywistym, że jednocześnie możesz dodawać rzeczy na jednym monitorze i grać w gre na drugim).
W modach brakuje mi oficjanego wsparcia. Moim zdaniem co jakis czas 5-10 najlepszych najpopularniejszych powinno trafac do gry jako patch, albo funkcjonowac jako 1 paczka. Bo im dalej w las tym wiekszy balagan sie robi.
A może jakieś info kiedy sami twórcy doprowadzą grę do dobrego stanu? Bo co chwila potykam się o jakieś filmiki z bugami w Starfield na YT w proponowanych.
A najpopularniejsze mody na nexusie to te z optymalizacją i łataniem błędów, poprawą UI i tak dalej a nie content.
To juz wiem kiedy zagram. To nie bedzie premiera narzędzi moderskich tylko premiera samej gry. Zarowno Skyrim jak i F4 sprawily mi najwieksza przyjemnosc dopiero dzieki modom.
Nie połatają. Po to właśnie wypuszczają narzędzia modderskie, by gracze sami sobie dłubali przy grze :P swoją drogą, sprytna zagrywka, bo ludzie i tak się z tego cieszą ;)
Ale co sprytne, przecież to są bzdury, żaden mod nie jest w stanie poprawić optymalizacji tak jak oni mogą.
My to wiemy, bo tak jak mówisz - żaden mod czy modder nie poprawi gry tak dobrze, jak zrobiłby to twórca danej gry. Może jeszcze wydadzą jakieś patche poprawkowe. Gra jest dopiero świezo po premierze. Mam tylko nadzieję, że nie skończy się to tak jak opisałem - leniwym wydaniem narzędzi, by gracze sami sobie poprawiali, a oni tylko będą sałatę zgarniać
Czyli wiemy, ale nie wiemy. No tak, trzeba utrzymać jakiś poziom dziennikarstwa. Osobiście i tak bym kliknął w newsa, ale takimi zagraniami to w oczach potencjalnego zainteresowanego, ten serwis jedynie traci.
A ja kupiłem bo wiedziałem że będą mody dzięki modom mam statek który norlmanie by nie istaniał bo ma te 85 m a według zasad gry takie coś nie może dodokować ani lądować i jeszcze do tego no base no ship parts cost do tego all weapon mods mogę tworzyć mody typu wybuchające pociski albo hit-man mod albo kill all mod który pozawala wystrzelić jeden pocisk w prużni zabić wysztkich.