Efektowny bojowy gameplay rozbudza apetyt na Cyberpunka 2077 2.0
O panie! Widzę, że dość niefortunnie zignorowałem noże w CP2077. Wygląda to super. Chociaż mój styl grania był mocno inny niż na filmie więc aż tak mi nie pasowały. Tutaj mamy broń białą na Sandevistanie, ja grałem skradanie+tłumiony rewolwer+hakowanie.
Myślę, że jeśli kiedykolwiek będę przechodził całą grę drugi raz to zrobię BB+Sandi. Tym bardziej, że w 2.0 mają dodać dużo pikanterii do walki w zwarciu.
Nic tu nowego nie ma... te animki, które zawsze po wzięciu nowej broni były.
Oby fabuła była dobra i grywalność lepsza.
Wygląda po prostu ok, ale dziwnie reaguje AI na strzały tak jakby resetowało animacje i przełączało na inną bo oberwał w inny punkt, to czasem widać na niektórych fragmentach